[mk3] polerka pokrywy zaworów
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
paoloz popraw linka bo sie cosik fota powiększyc nie chce
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
sorrki za OT ale wracajac do pokrywy zaworow to mam pytanko czy stalowe bo takowa posiadam 1,8 benzynka! to tez da rade wypolerowac?jesli tak to jak i czym
[url=http://imageshack.us][img]http://img239.imageshack.us/img239/2725/pdr0009qq2.jpg[/img][/url]
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)
Golf III Variant 1,8 w avatarku moja Vanesska 4100g 54 cm 06.04.2007 2:40 :)
Witam , z związku z tym że jestem współzałożycielem firmy która zajmuje się obróbką metali jak i innych elementów związanych w autach , jak i też lakiernictwem moja skromna a jakże dokładną radą jest tak :
Przygotwanie do Polerowania:
-Jeżeli na felgach lub innych elementach metalowych jest lakier używamy Bemixola , Skansola , Paint Remover .. są to preparaty wysoko wyżerające i stosuje się je bezpośrednio na lakier bez żadnych pędzli , szmat itp trzeba odczekać kilka sekund aż lakier zaczyna się złuszczać i szpachelką jego ściągnąć nie czekać za długo bo lakier zostanie spowrotem na elemencie i mamy efekt taki jak by się zważył lakier z klarem lub innym szajsem...
-Jeżeli chcemy piaskować to najlepiej szkłem , piakuje się zazwyczaj piskiem przemowanym co daje drobne dziury/dziurki w metalu słyszałem tez o patęcie w którym piaskuje się miazgą z łusek orzechów włoskich ale nic mi nie wiadomo na ten temat
Polerowanie:
-Następnie przechodzimy do Papierów ściernych (wodne)zaczynamy od:
400
500
1000
1500
2000
2500
Efekt końcowy:
Grubym filcem nasadzonym na wiertarce/fleksie jedziemy pastami:
"Automax" (niebieski , zielony ) do aluminium !
polecam też "Turbowax" , "Autosol" i najlepsza z nich wszystkich "PP-30" którą ciężko dostać jest w formie stałej coś na wzór sztapki złota którą dotykamy na obrotach filcem i wcieramy uzyskując zniewalający efekt
Porady:
Nie smarować i bazgrolić żadnymi klarakami czy tez lakierami bezbarwnymi "polerki" bo traci swój efekt i staje się biała a wręcz mleczna a czasami szara coś efekt taki jak byście się napili mleka i taką hare wypluli .. Polerka się utlenia wiadomo z czasem dlatego najlepiej wyczyścić ją WD-40 i przejechać szmatą flanelową z pastą najlepiej Automax nie smarować żadnym TEMPO bo to się tylko nadaje do polerowania główek , polerka powinna byś robiona ręcznie ponieważ maszynowo może ulec zniekształceniu maszyna może przycisnąć gdzieś bardziej gdzies gorzej i mogą powstać smugi/zniekształcenia itp
Polerka jest o 100% lepsza od elektrolizy czyli Chromu i Niklu ponieważ to jest czysty metal a chrom w felgach może gdzieś zawsze odprysnąć itp
Do jeleni:
Filc to nie coś takiego jak są gumofilce nic coś rodzaju gumy czy uszczelki
Polerki nie możemy uzyskać preparatami takimi jak Emali a Areozolu "sprej" tak jak to na allegro jest sprzedawane np. Chrom w spreju ..
W/W są to patenty na własną kieszeń i w domowym zaciszu, są też o wiele drosze patenty czyli jakieś pasty typu "boll" do polerwania powłoki szklanej/luster itd ale to już trzeba wiedziec ile się nakłada z jakiej strony, kont polerwania rodzaje filców , obrtów wiertarki/fleksa i do jakiego typu alumium tego nie zdradze bo zarabiam na tym , dzięki z uwage i pozdrawiam Adi
Przygotwanie do Polerowania:
-Jeżeli na felgach lub innych elementach metalowych jest lakier używamy Bemixola , Skansola , Paint Remover .. są to preparaty wysoko wyżerające i stosuje się je bezpośrednio na lakier bez żadnych pędzli , szmat itp trzeba odczekać kilka sekund aż lakier zaczyna się złuszczać i szpachelką jego ściągnąć nie czekać za długo bo lakier zostanie spowrotem na elemencie i mamy efekt taki jak by się zważył lakier z klarem lub innym szajsem...
-Jeżeli chcemy piaskować to najlepiej szkłem , piakuje się zazwyczaj piskiem przemowanym co daje drobne dziury/dziurki w metalu słyszałem tez o patęcie w którym piaskuje się miazgą z łusek orzechów włoskich ale nic mi nie wiadomo na ten temat
Polerowanie:
-Następnie przechodzimy do Papierów ściernych (wodne)zaczynamy od:
400
500
1000
1500
2000
2500
Efekt końcowy:
Grubym filcem nasadzonym na wiertarce/fleksie jedziemy pastami:
"Automax" (niebieski , zielony ) do aluminium !
polecam też "Turbowax" , "Autosol" i najlepsza z nich wszystkich "PP-30" którą ciężko dostać jest w formie stałej coś na wzór sztapki złota którą dotykamy na obrotach filcem i wcieramy uzyskując zniewalający efekt
Porady:
Nie smarować i bazgrolić żadnymi klarakami czy tez lakierami bezbarwnymi "polerki" bo traci swój efekt i staje się biała a wręcz mleczna a czasami szara coś efekt taki jak byście się napili mleka i taką hare wypluli .. Polerka się utlenia wiadomo z czasem dlatego najlepiej wyczyścić ją WD-40 i przejechać szmatą flanelową z pastą najlepiej Automax nie smarować żadnym TEMPO bo to się tylko nadaje do polerowania główek , polerka powinna byś robiona ręcznie ponieważ maszynowo może ulec zniekształceniu maszyna może przycisnąć gdzieś bardziej gdzies gorzej i mogą powstać smugi/zniekształcenia itp
Polerka jest o 100% lepsza od elektrolizy czyli Chromu i Niklu ponieważ to jest czysty metal a chrom w felgach może gdzieś zawsze odprysnąć itp
Do jeleni:
Filc to nie coś takiego jak są gumofilce nic coś rodzaju gumy czy uszczelki
Polerki nie możemy uzyskać preparatami takimi jak Emali a Areozolu "sprej" tak jak to na allegro jest sprzedawane np. Chrom w spreju ..
W/W są to patenty na własną kieszeń i w domowym zaciszu, są też o wiele drosze patenty czyli jakieś pasty typu "boll" do polerwania powłoki szklanej/luster itd ale to już trzeba wiedziec ile się nakłada z jakiej strony, kont polerwania rodzaje filców , obrtów wiertarki/fleksa i do jakiego typu alumium tego nie zdradze bo zarabiam na tym , dzięki z uwage i pozdrawiam Adi
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
mozesz wypolerowac ale zaraz ci ja rudy zaatakujeKoguTek pisze:no właśniePIT_BULL pisze:sorrki za OT ale wracajac do pokrywy zaworow to mam pytanko czy stalowe bo takowa posiadam 1,8 benzynka! to tez da rade wypolerowac?jesli tak to jak i czym
też mam stalową pokrywę i mi sie podoba taka wypolerowana
można polerować stalówkę???????
Czarny turboklekocik
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
A szmaty do polerowania ? ( kawalki flanelek itp. ) nie są lepsze od filcu?ADIwrc pisze:Grubym filcem nasadzonym na wiertarce/fleksie jedziemy pastami:
"Automax" (niebieski , zielony ) do aluminium !
polecam też "Turbowax" , "Autosol" i najlepsza z nich wszystkich "PP-30" którą ciężko dostać jest w formie stałej coś na wzór sztapki złota którą dotykamy na obrotach filcem i wcieramy uzyskując zniewalający efekt
Jakie obroty stosować na wiertarce ?
Ja testowałem filc , szmate , pasty polerskie ziolona , biala , automax , autosol i dalej lipa zostają malenkie ryski zrobione przez obracającą sie ( szmate , filc ) Co zrobić ?
PozdrO
[ Dodano: 19 Kwi 2007 19:13 ]
Autosol podobno nie zostawia mgiełkiBossman pisze:pozniej automaxem, ale jest jakies troche jakby za mgłą
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości