Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
Witam. Muszę pomalować parę elementów w moim sztruclu. Zastanawiam się jak dobrać kolor? Czy dobierać go w mieszalni czy po prostu kupić lakier wg numeru koloru? Kolor mojego MK4 to LC9Z, auto jest z 2003r
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
podepne sie pod pytanie. Powiedzmy że malowany jest jeden element a reszta leci w polerke (papier ścierny + polerowanie). I czy wtedy można malować ori kolorem? Bo teoretycznie po polerce reszta powinna wyglądać jak ori:P
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
Teoretycznie powinna wyglądać jak ori a praktycznie promieniowanie UV zmienia kolor i potem może być buba.
Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
teoretycznie chcąc uzyskać fabryczny kolor trzeba by zeszlifować cały bezbarwny i trochę bazy i pomalować bezbarwnym od nowa - przynajmniej tak mi się wydaje, że trzeba by dotrzeć do "świeżej" bazy która nigdy słońca nie widziała
MK3 ADZ->AGU
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
Ahaaa zawsze mnie to właśnie zastanawiało, dzięki chłopaki 

Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
Powodzenia z malowaniem samym bezbarwnym szlifowanej bazyssarna1 pisze:teoretycznie chcąc uzyskać fabryczny kolor trzeba by zeszlifować cały bezbarwny i trochę bazy i pomalować bezbarwnym od nowa

sanding na całym samochodzie (tzn papier ścierny) to najgorszy z możliwych pomysłów - odpuść sobie detailera który z takimi pomysłami wyjeżdża, bo skończy się na G3 na futrze + politura sonaxa.kamilsdz pisze:a reszta leci w polerke (papier ścierny + polerowanie)
Re: Dobór lakieru - w mieszalni czy ori kolor?
W sumie racja, na to nie wpadłem.. czyli w sumie nie ma sposobu na odświeżenie metaliku, zostaje malowanie całego nadwozia bazą i bezbarwnymShmatan pisze:Powodzenia z malowaniem samym bezbarwnym szlifowanej bazyssarna1 pisze:teoretycznie chcąc uzyskać fabryczny kolor trzeba by zeszlifować cały bezbarwny i trochę bazy i pomalować bezbarwnym od nowa![]()

MK3 ADZ->AGU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości