hidy do vw bora
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pt gru 30, 2011 00:06
- Lokalizacja: Radom
hidy do vw bora
Witam
na allegro chodzi wiele zestawow hid
utrafilem jeden zestaw bixenon na h4 za ok 190zl
pytanko czy faktycznie poprawia sie widocznosc czy polepsza komfort widzenia?
zamierzam sie za to zabrac
na allegro chodzi wiele zestawow hid
utrafilem jeden zestaw bixenon na h4 za ok 190zl
pytanko czy faktycznie poprawia sie widocznosc czy polepsza komfort widzenia?
zamierzam sie za to zabrac
hidy do vw bora
Rafalski1234, google => HID site:vwgolf.pl
Nie zakładaj hidów, bo:
-będziesz walił po oczach innym
-bo to nie legal
-bo lepiej zadbać o lampy z dobrymi żarówkami
-bo będziesz uważany za frajera na drodze
Nie zakładaj hidów, bo:
-będziesz walił po oczach innym
-bo to nie legal
-bo lepiej zadbać o lampy z dobrymi żarówkami
-bo będziesz uważany za frajera na drodze
- Dejv
- Red&Black
- Posty: 189
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 17:35
- Lokalizacja: Szczecin/Bunde DE
- Kontakt:
hidy do vw bora
Kolega wyżej obszernie wyjaśnił "zalety" hid-ów więc tutaj nić dodać nic ująć. Natomiast jeżeli nie szkoda ci kasy zainwestuj w żarówki typu : Philips X treme Vision, bluevision dużo lepszy wariant niż montowanie ww. HID. Mogę polecić, gdyż sam zakupiłem taki zestaw dla siebie widoczność zmienia się diametralnie.
Tutaj przykładowy link:
http://motoallegro.pl/philips-halogen-2 ... 30075.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj przykładowy link:
http://motoallegro.pl/philips-halogen-2 ... 30075.html" onclick="window.open(this.href);return false;
hidy do vw bora
Dawanie kasy na Philipsa X-Treme czy BlueVision to wywalanie kasy w błoto. X-Treme są nieproporcjonalnie drogie do możliwości, BlueVision to samo i w dodatku w nocy na mokrej drodze niewiele widać. Najlepsza inwestycja to Tungsram +90% - ledwie 15 zł za sztukę - gdzie koszt Philipsa to nierzadko 50 zł sztuka a efekt identyczny.
Zmiana żarówek nic ci nie da jeśli napięcie będzie niskie lub reflektor zużyty, zabrudzony lub okopcony.
Zmiana żarówek nic ci nie da jeśli napięcie będzie niskie lub reflektor zużyty, zabrudzony lub okopcony.
- Dejv
- Red&Black
- Posty: 189
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 17:35
- Lokalizacja: Szczecin/Bunde DE
- Kontakt:
hidy do vw bora
Kolego i tu się mylisz latam sporo na trasie między holandiią a Polską- przeważnie w nocy ostatnio w deszczu i różnica między żarówką z niskiej półki którą miałem wcześniej była ogromna. Jeżeli nie było by żadnej różnicy to nie było by takich produktów bo mijało by się to z celem, być może złe porównanie ale zawsze... Idąc do sklepu kupując np. produkt marki TIP i produkt markowy cena jest adekwatna do jakości. Moje osobiste zdanie nikt nie musi się z tym zgadzaćskaktus pisze:w nocy na mokrej drodze niewiele widać.
hidy do vw bora
Ja akurat się nie zgadzam. Po co wydawać kupę kasy na żarówki BlueVision, skoro są inne firmy, jak Tungsram z swoimi SportBlue które i są markowe i jakością nie odbiegają od Philipsa ? Dodatkowo mamy Osram Cool Blue odpowiednik BlueVision i Cool Blue Intense odpowiednik Blue Vision Ultra, bajer jedynie polega na tym że są tańsze od Philipsa. To samo tyczy się X-Treme, które mają swój odpowiednik w MegaLight +90% od Tungsrama i OSram NightBreaker, gdzie jedne i drugie są tańsze.
Oczywiście różnica pomiędzy TIPem, Bottar a BlueVision jest znaczna, ale przystawiają BlueVision na mokrej, czarnej drodze i do tego zwykłe żarówki, to plus jest dla tych zwykłych - i nie chodzi mi tutaj o TIPa itp tylko o te markowe bez malowanej bańki. Same testy w gazetach pokazały że BlueVision pod względem ilości światła nie jest jakoś specjalnie w czołówce, jedynie ma minimalnie inną barwę światła, dzięki lakierowi na bańce, który niestety tą ilość światła zmniejsza w porównaniu do żarówki markowej i niemalowanej.
Oczywiście różnica pomiędzy TIPem, Bottar a BlueVision jest znaczna, ale przystawiają BlueVision na mokrej, czarnej drodze i do tego zwykłe żarówki, to plus jest dla tych zwykłych - i nie chodzi mi tutaj o TIPa itp tylko o te markowe bez malowanej bańki. Same testy w gazetach pokazały że BlueVision pod względem ilości światła nie jest jakoś specjalnie w czołówce, jedynie ma minimalnie inną barwę światła, dzięki lakierowi na bańce, który niestety tą ilość światła zmniejsza w porównaniu do żarówki markowej i niemalowanej.
hidy do vw bora
wzmacniam opinie kolegi skaktus kupowałem różne żarówki i drogie jedynie "ładnie wyglądały na lampie" jak świeciły a na drodze dramat.. teraz mam w golfie jakieś zwykłe najtańsze ze stacji i świecą świetnie,
a nawiązując do tematu to te HIDy to pomyłka do lamp bez soczewki.. lepiej uzbierać na ori xenon, w borze na ori zenku mam wrzucone philipsy d2s 4300k i barwa jest kosa, na drodze w normalną pogode bajka, porównywałem barwę mojego xena z kumpli hidami no i jak dla mnie to badziewia, więc kolego Rafalski1234 polecam kolekcjonowanie monety na ori xenon
a nawiązując do tematu to te HIDy to pomyłka do lamp bez soczewki.. lepiej uzbierać na ori xenon, w borze na ori zenku mam wrzucone philipsy d2s 4300k i barwa jest kosa, na drodze w normalną pogode bajka, porównywałem barwę mojego xena z kumpli hidami no i jak dla mnie to badziewia, więc kolego Rafalski1234 polecam kolekcjonowanie monety na ori xenon
hidy do vw bora
zjeździlem 2 zestawy i musze pochwalić - bardzo fajny kolor (wyraźnie bielszy) i bardzo dobre oświetlenie drogi (kilka osób zwracało mi nawet na to uwagę że dobrze świecą przy "podwózkach"). U mnie krótko wytrzymują - ok 6-9 miesięcy na żarówkę.skaktus pisze:Tungsram z swoimi SportBlue
hidy do vw bora
tutaj się nie zgodzę, testowałemskaktus pisze:To samo tyczy się X-Treme, które mają swój odpowiednik w MegaLight +90% od Tungsrama i OSram NightBreaker, gdzie jedne i drugie są tańsze
skoda felicja H4: tungsram +90% oraz x-treme, strumieniem światła wygrywa philips, tungsramy 7miesięcy wytrzymały, na obydwu była poprawa w porównaniu do zwykłej helli, trwałości x nie sprawdziłem, auto po roku poszło dalej
w golfie H7: Osram NB - 3 miesiące 1 żarówka, 2ga - 5 miesięcy, strumień słabszy na boki i przy opadach deszczu/śniegu mniejsza widoczność
X-treme 1,5roku i dalej działają, świecąc równo i nieporównywalnie daleko (lampy po zmianach żarówek ustawiane na stacji diag. patrząc na ręce )
co do Blue vision i pochodnych te typy mają wyglądać, a nie świecić, kiedyś w mk3 założyłem i po pierwszym deszczu poleciały na półkę w piwnicy, jedynie moge polecić ten typ żarówek na postojówki
hidy do vw bora
Musisz pamiętać że felicja nie ma przekaźników - mam takie autko w garażu, niestety pod względem napięcia (11V) żarówki nie są w stanie pokazać co i jak.
Do tego też trzeba pamiętać że nie każda żarówka X świeci w każdym aucie marki Y świeci tak samo. Same testy żarówkowe w takich gazetach jak AutoŚwiat o tym wspominają, że w jednym reflektorze żarówka świeci idealnie a w drugim słabiej.
Średnia cena H7 X-Treme od Philipsa to 90 - 100 zł z allegro. Daje to około 50 zł za żarówkę. Tungsrama H7 +90% można kupić już za 10 zł. Ja obecnie wciąż śmigam na Tungsramach i moim zdaniem świecą idealnie do swojej ceny. Różnice pomiędzy nimi, Philipsem a Osramem były niewielkie, a sprawdziłem je w przypadku modeli H4 oraz H1. Dlatego moim zdaniem lepiej wydać kasę na lampy dzienne + żarówki tungsrama. Wówczas na jednym komplecie żarówek przejeździmy do końca życia auta...
Do tego też trzeba pamiętać że nie każda żarówka X świeci w każdym aucie marki Y świeci tak samo. Same testy żarówkowe w takich gazetach jak AutoŚwiat o tym wspominają, że w jednym reflektorze żarówka świeci idealnie a w drugim słabiej.
Średnia cena H7 X-Treme od Philipsa to 90 - 100 zł z allegro. Daje to około 50 zł za żarówkę. Tungsrama H7 +90% można kupić już za 10 zł. Ja obecnie wciąż śmigam na Tungsramach i moim zdaniem świecą idealnie do swojej ceny. Różnice pomiędzy nimi, Philipsem a Osramem były niewielkie, a sprawdziłem je w przypadku modeli H4 oraz H1. Dlatego moim zdaniem lepiej wydać kasę na lampy dzienne + żarówki tungsrama. Wówczas na jednym komplecie żarówek przejeździmy do końca życia auta...
hidy do vw bora
tylko widzisz H4 w tej samej felicji sprawdzałem, a H7 na tych samych lampach w tym samym golfieskaktus pisze:nie każda żarówka X świeci w każdym aucie marki Y świeci tak samo
hidy do vw bora
Ja H1 sprawdzałem w mk3 w projektorach, w Sonarach oraz w ori H1 + H1, natomiast H4 sprawdzałem w MK3, Felicji oraz Corsie B.
Gdyby X-Treme były tańsze mogły by być konkurencyjne. Tak czy siak, normy ustalonej dla danego typu żarówki nie przekroczymy bo wówczas nie dostanie ona homologacji.
Gdyby X-Treme były tańsze mogły by być konkurencyjne. Tak czy siak, normy ustalonej dla danego typu żarówki nie przekroczymy bo wówczas nie dostanie ona homologacji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości