A,B,C Ksenonu
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
A,B,C Ksenonu
golfik71, Ja nazywam kierowców, którzy świadomie świecą innym po oczach nie ważne czym.. nazywam ich egoistami, co ich obchodzi ktoś tam jak oni muszą mieć najlepiej, najdalej, najwyżej.. Mnie juz nie interesuje czy ktoś swiadomi czy nie świadomie mi daje po oczach, włączam długie i kropka. Ja jestem rażony to ty też bedziesz
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: A,B,C Ksenonu
W ori xenonie AL z soczewką 2.25 cala, np.: od Bory, Golfa, czy Mondeo, patrząc na odcięcie wiązki światła, po środku jest koloru pomarańczowego, po bokach jest koloru niebieskiego/purpurowego. W zależności od zastosowanych palników i ich barwy( ja posiadam GE ok 4100K ), soczewki (AL po środku soczewki jest lekko rozmazany(rozpraszający) a dookoła typu Clear, oraz przesłony i jej budowy/materiału. W stanach tak przerabiają projektory, żeby uzyskać jak najwięcej kolorowe odcięcia;)hipcio72 pisze:Panowie nie wiem co jest ale mam coś takiego po założeniu ksenonów do soczewki, pomoże mi ktoś i doradzi czym to jest spowodowane takie cos?? Chodzi dokładnie o to niebieskie coś co jest na ścianie, jak jadę na drodze to to znika, ale jak dojeżdżam do auta, albo jakiejś przeszkody to widać tą niebieską smuge Zdjęcie niżej
A,B,C Ksenonu
"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."
A,B,C Ksenonu
Najprawdopodobniej D2S, innej wersji pod bixena nie widzę. Oczywiście są D1S, D4S itp, ale mocowanie (kołnierz palnika) to to samo.
A,B,C Ksenonu
dziekiskaktus pisze:Najprawdopodobniej D2S, innej wersji pod bixena nie widzę. Oczywiście są D1S, D4S itp, ale mocowanie (kołnierz palnika) to to samo.
"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."
A,B,C Ksenonu
Panowie, chciałem się zapytać jakie zestawy xenonowe mi polecicie oczywiście do lamp soczewkowych, chodzi mi o firme, przeglądałem na allegro i jest tego b. dużo i nie wiadomo, które wybrać, bym prosił jakieś przykłady, pozdrawiam
A,B,C Ksenonu
99% to to samo, nawet te po 300 zł są takie jak te po 99. Nie ma jakiś ogólnych wskazówek - wszystko to chińszczyzna i wrzuta takiego czegoś do soczewki na halogen to i tak będzie oślepiać.
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
A,B,C Ksenonu
jak może oślepiać światło prawidłowo ustawione montujesz całość i sprawdzasz na maszynie czy jest oki jeszcze nikt mi nie mrugał że oślepiam jedynie o czym należy pamiętać to aby szkło reflektora było czyste oraz aby żarnik był na metalowej podstawie (nie odkształca się i nie zmienia położenia żarnika
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
Re: A,B,C Ksenonu
Wystarczyło poszukać:sidewind76 pisze:jak może oślepiać światło prawidłowo ustawione montujesz całość i sprawdzasz na maszynie czy jest oki jeszcze nikt mi nie mrugał że oślepiam jedynie o czym należy pamiętać to aby szkło reflektora było czyste oraz aby żarnik był na metalowej podstawie (nie odkształca się i nie zmienia położenia żarnika
Po lewej xenon w soczewce na żarówkę, po prawej stadardowa soczewka pod xenon. Zobacz ile światła "wyłazi" poza granicę odcięcia dla zwykłej żarówki. Wystarczy że z czymś takim jedziesz i już możesz oślepiać. Zawsze natomiast oślepiasz skręcając czy jadąc za kimś - ocięcie xenonu jest jak w amerykańskich autach - praktycznie pozioma linia. W halogenie masz doświetlenie znaków czyli odcięcie jest takie _/ i właśnie tym światłem / oślepiasz poprzez lusterka, na zakrętach itd.
Po zamontowaniu xenonu, w miejscu / jest tyle światła, ile w halogenie było w ognisku reflektora (dwa razy więcej) , a w ognisku ilość światła wzrasta dwa razy.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
A,B,C Ksenonu
Hmmm moje zdanie jest takie że nie ma różny miedzy projektorem xenon a projektorem halogen... Różnią się napewno budową soczewki.. Tak myślałem lecz zauważam że te soczewki są stosowane i w D2s i w H7. Soczewka całkiem przeźroczysta rozczepia bardzo ladnie światło. a soczewki matowe, niektóre mają takie prązka nie są aż tak przeźroczyste i wydaje mi się że jest to typowe zagranie producentów na to aby światło wyłaziło po za linie odcięcia... Soczewki matowe lub prązkowane lepiej świecą ponieważ delikatnie oświecają nam wszystko, tak delikatnie że nie powinno to nikogo razić. soczewki calkowicie czyste i przeźroczyste mają tam skuteczne odcięcie że powyżej lini odcięcia nic nie widzimiy. Gdy mamy za mocno lampy w dół to jest kicha.. też dużą róźnicą jest element świecący, łuk elektryczny a pleciony drucik mają całkiem inne powierzchnie świecenia. Nie wiem czemu ale zwróćcie uwage na opla insygnia, nie spotkałem sie z modelem który byt mnie nie oślepiał...
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
Re: A,B,C Ksenonu
Johnatan pisze:Hmmm moje zdanie jest takie że nie ma różny miedzy projektorem xenon a projektorem halogen... Różnią się napewno budową soczewki.. Tak myślałem lecz zauważam że te soczewki są stosowane i w D2s i w H7. Soczewka całkiem przeźroczysta rozczepia bardzo ladnie światło. a soczewki matowe, niektóre mają takie prązka nie są aż tak przeźroczyste i wydaje mi się że jest to typowe zagranie producentów na to aby światło wyłaziło po za linie odcięcia... Soczewki matowe lub prązkowane lepiej świecą ponieważ delikatnie oświecają nam wszystko, tak delikatnie że nie powinno to nikogo razić. soczewki calkowicie czyste i przeźroczyste mają tam skuteczne odcięcie że powyżej lini odcięcia nic nie widzimiy. Gdy mamy za mocno lampy w dół to jest kicha.. też dużą róźnicą jest element świecący, łuk elektryczny a pleciony drucik mają całkiem inne powierzchnie świecenia. Nie wiem czemu ale zwróćcie uwage na opla insygnia, nie spotkałem sie z modelem który byt mnie nie oślepiał...
I tutaj się zgodzę dołożę jeszcze od siebie że to wyraźne odcięcie ma pokazać wyższość ksenonu nad zwykłym światłem i jego lepsze oświetlanie poza tym kto choć raz rozbierał lampę ksenonową i zwykłą zauważył jedną prawidłowość obie regulowane są takimi samymi silniczkami więc tak zwana dynamiczna regulacja jest podobna i tak zwany pod bity na wyboju ksenon również oślepi moje zdanie jest takie że każda lampa oślepi jak będzie źle ustawiona
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
Re: A,B,C Ksenonu
Tylko kto mówił że xenon ma ciągłą regulację w trakcie jazdy ? Poziomowanie jest aktywne tylko w momencie odpalenia - system ustawia reflektor i koniec. Od tego mometu poziomowanie jest nieaktywne.sidewind76 pisze:Johnatan pisze:Hmmm moje zdanie jest takie że nie ma różny miedzy projektorem xenon a projektorem halogen... Różnią się napewno budową soczewki.. Tak myślałem lecz zauważam że te soczewki są stosowane i w D2s i w H7. Soczewka całkiem przeźroczysta rozczepia bardzo ladnie światło. a soczewki matowe, niektóre mają takie prązka nie są aż tak przeźroczyste i wydaje mi się że jest to typowe zagranie producentów na to aby światło wyłaziło po za linie odcięcia... Soczewki matowe lub prązkowane lepiej świecą ponieważ delikatnie oświecają nam wszystko, tak delikatnie że nie powinno to nikogo razić. soczewki calkowicie czyste i przeźroczyste mają tam skuteczne odcięcie że powyżej lini odcięcia nic nie widzimiy. Gdy mamy za mocno lampy w dół to jest kicha.. też dużą róźnicą jest element świecący, łuk elektryczny a pleciony drucik mają całkiem inne powierzchnie świecenia. Nie wiem czemu ale zwróćcie uwage na opla insygnia, nie spotkałem sie z modelem który byt mnie nie oślepiał...
I tutaj się zgodzę dołożę jeszcze od siebie że to wyraźne odcięcie ma pokazać wyższość ksenonu nad zwykłym światłem i jego lepsze oświetlanie poza tym kto choć raz rozbierał lampę ksenonową i zwykłą zauważył jedną prawidłowość obie regulowane są takimi samymi silniczkami więc tak zwana dynamiczna regulacja jest podobna i tak zwany pod bity na wyboju ksenon również oślepi moje zdanie jest takie że każda lampa oślepi jak będzie źle ustawiona
Róznica pomiędzy xenem a halogenem występuje w odcięciu i to ona jest główna w całej batalii. Xenon na wybojach oslepia, halogen też, ale palnik xenonowy w soczewce od halogenu oślepia jeszcze bardziej przez swoje odcięcie idące od środka w górę czyli / I jak pisałem - jesli mamy halogen w soczewce, wówczas odcięcie / jest do przeżycia, natomiast samo ognisko już oslepia, ale po włożeniu xenonu, w miejscu / jest już tyle światła co było w ognisku, więc tym odcięciem / oslepiamy tak, jakbyśmy halogenem świecili prosto w oczy.
A największ buractwo to xenon w zwykłym reflektorze bez soczewki lub co gorsza H4...
Jak chcecie być "fer" w stosunku do innych ludzi na drodze, wymieńcie soczewki na xenonowe lub w halogenowych doróbcie przesłonę i po sprawie.
- sidewind76
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: śr maja 02, 2012 12:45
- Lokalizacja: Świat :)
A,B,C Ksenonu
sorki ale nie zgodzę sie dynamiczne jak to nazwał producent poziomowanie działa cały czas na początku po uruchomieniu jest tylko test zakresu i tyle potem działa niby dynamiczne czyli w zależności od wychyłu tylnej czy przedniej belki jak to określili zmienia się zakres a tak naprawdę niby zmienia się zasięg
prawda jest taka czy jest ewidentne odcięcie czy jest lekko światłocień to i tak najbardziej dają po oczach źle ustawione leflektory
prawda jest taka czy jest ewidentne odcięcie czy jest lekko światłocień to i tak najbardziej dają po oczach źle ustawione leflektory
Od nieba dzieli nas tylko 9 milimetrów...
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
A,B,C Ksenonu
Poziomowanie jest aktywne tylko w momencie odpalenia Nie zgodzę się z tym sterownik dynamicznej korekty lamp współpracuje z prędkościomierzem i uaktywnia się wtedy gdy prędkość spadnie do 0km/h Czyli na każdej krzyzówce, lampy są ponownie ustawiana. Gdy auto się rozpędzi system zostanie że tak powiem uśpiony i lampy są tak jak przed ostatnią korektą.. podczas postoju sterownik bada czy nastąpiły jakieś zmiany w czujnikach z przodu i tył jeżeli nie, lampy nie regulują się.. Troche o tym czytałem ponieważ sam w mk2 mam zamontowany system dynamicznej regulacji lamp. z A4 małysz.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości