[mk4] Halogeny i kluczk - pytanie

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
Malik
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Posty: 435
Rejestracja: wt sty 11, 2011 21:16
Lokalizacja: EP || ETM

[mk4] Halogeny i kluczk - pytanie

Post autor: Malik » śr cze 22, 2011 08:10

Witam kolegów! Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc, mianowicie od kilku dni mam wrzucone nowe lamy (xenonik). W lampach jest soczewka na halogeny, w którą wrzuciłem żarówki ale mój przełącznik obsługuje tylko tylne światło przeciwmgielne, i tu narzuca się question czy wystarczy teraz tylko wymienić przełącznik czy wymaga to jakiejś większej ingerencji??!!??!! Drugim problemem jest to iż posiadam zwykły kluczyk i to na dodatek jedyną sztukę w opłakanym stanie. Chciałem dorobić sobie scyzoryk ale facet mi powiedział 500zł w oryginalnym pilocie za dorobienie ze odpali i 100zł za próbę skonfigurowania z centralnym bez gwarancji, że będzie działać. Jak dla mnie cena zaporowa max a poza tym czy wogóle idzie centralny zrobic. Dodam ze mam centralny w kluczyku i domykanie szyb z niego. Proszę o pomoc, a może ma ktoś z was kogoś kto to może zrobić za niższą cenę w woj. łódzkim okolice Piotrkowa. Pozdrawiam :food: :food: :food: :food: :food:



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

[Mk4] Halogeny i Pilot

Post autor: skaktus » śr cze 22, 2011 11:08

Żadne oryginalne lampy pod xenon do mk4 nie mają halogenu w lampie. Jeśli masz takie coś to nie masz oryginalnego xenonu tylko nielegal za który grozi mandat. Taki temat jak pytasz był już na forum - poszukaj.

Co do kluczy - cena 500 zł to chyba norma - mam immobilizer po którym klucz jest rozpoznawany przez auto. Za 100 zł to dostaniesz coś co na 99,9999999999 % nie będzie działać, choć nie wiem co miał na myśli gość mówiąc o konfiguracji...Cena 500 zł wiąże się z koniecznością wymontowania scalak z klucza i jego kopii, ale coś mi tutaj nie gra. Skoro ty chcesz wymienić obudowę, poszukaj obudowy pod swój klucz w wersji scyzoryk, dorób tylko grot, przełóż elektronikę do nowej obudowy i po wszystkim



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Halogeny i kluczk - pytanie

Post autor: Shmatan » pt cze 24, 2011 23:33

skaktus, z kluczykiem się nie zgodze. Tok postępowania przy dorabianiu klucza:
zakup scyzoryka pod odpowiednią częstotliwość na allegro (ori - 100zł)
dorobienie grota (40zł)
dopisanie immo (50-150zł)
kodowanie centralki - gratis drugim kluczykiem.

Sam tak robiłem, z tym że potrafiałem na okazje i wykorzystałem dojścia - koniec końców mam kluczyk scyzoryk stary (12 letni), ale nigdy nie używany przedemną i kosztowało mnie to łącznie 200zł przy czym 100zł i tak musiałbym wydać przez awarie immo poprzedniego klucza ;)



Awatar użytkownika
Malik
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Posty: 435
Rejestracja: wt sty 11, 2011 21:16
Lokalizacja: EP || ETM

[mk4] Halogeny i kluczk - pytanie

Post autor: Malik » pn lip 11, 2011 12:08

panowie wracam do tematu. Więc zrobiłem sobie ten uragniony ori scyzoryk zakodowałem(co trwało 12H;/ bo mam zegary boscha) ale przypisac autko do pilota ni chu... nie idzie. Elektryk mi powiedział że trzeba wymienić moduł komfortu i teraz pytanie czy ma racje a jeśli tak to co dalej? jaki modół dokładnie czy może taniej bedzie kupić jakąś centralke i chu... kluczykiem, zamontować a bebechy przerzucić do mojego kluczyka??



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk4] Halogeny i kluczk - pytanie

Post autor: Shmatan » pn lip 11, 2011 21:07

A poprzedni pilot jaki miałeś? jeżeli ori to nie ma problemu z dopisaniem, jeżeli nie ori... to czekają Cię wymiany.

Czemu zakodowanie trwało 12h? tyle trwało wyciąganie pin'u? można takie rzeczy zrobić łatwiej i szybciej



Awatar użytkownika
Malik
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Skaryfikejszyn Modyfikejszyn
Posty: 435
Rejestracja: wt sty 11, 2011 21:16
Lokalizacja: EP || ETM

[mk4] Halogeny i kluczk - pytanie

Post autor: Malik » wt lip 12, 2011 07:27

wyciąganie trwalo chwile ale mądry pan wykodował oba kluczyki najpierw zeby je zakodowac ponownie a tego bosch juz nie chcial zrobic... powiedzialem mu ze jak sie wział to niech skonczy bo ja jade na VAG'a i musze mieć auto - 12h pózniej telefon ze zrobione;/ a co do wczesniejszego kluczyka to niewiem jaki był bo dostałem go totalnie rozwalonego tylko na dowod ze sa 3 kluczyki do auta.

chciałem szybko bo się spieszyło pojechałem do "fachowca" i to był mój 1 i ostatni raz...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości