A,B,C Lakierowania
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
a jak sie pozbyć dziur w tylnym pasie po emblematach??mam pas do malowania i przy okazji paskudne dziury bym zlikwidowal.czym najlepiej i jak to zrobić żeby nie pękalo itd??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
tylko że ja to sam robie w domu.nie mam kasy na blacharzaTo_mas pisze:dawid018, no to powiedz blacharzowi toCi to zrobi przy okazji malowania
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
Kilka moich rad w związku z tematem:
1. Nigdy nie kupujcie gotowych fabrycznych lakierów. Zawsze lepiej zostawić klapkę z wlewu paliwa gościowi w mieszalni lakierów żeby dobrał kolor. Bo ja kupiłem fabryczny lakier niby z takim samym oznaczeniem jak mój lakier a okazał się zupełnie inny.
2. Lakierując lepiej nie robić płynnych przejść tylko takie schody bo te płynne przejścia się potem ścierają, matowią i wygląda to jeszcze gorzej niż zwykłe przejście (czyli taki schodek, który można zeszlifować i jak lakier jest dobrze dobrany to prawie nic nie widać).
1. Nigdy nie kupujcie gotowych fabrycznych lakierów. Zawsze lepiej zostawić klapkę z wlewu paliwa gościowi w mieszalni lakierów żeby dobrał kolor. Bo ja kupiłem fabryczny lakier niby z takim samym oznaczeniem jak mój lakier a okazał się zupełnie inny.
2. Lakierując lepiej nie robić płynnych przejść tylko takie schody bo te płynne przejścia się potem ścierają, matowią i wygląda to jeszcze gorzej niż zwykłe przejście (czyli taki schodek, który można zeszlifować i jak lakier jest dobrze dobrany to prawie nic nie widać).
Jeśli nad wszystkim panujesz to znaczy, że nie jedziesz wystarczająco szybko.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
po pierwsze nigdy nikt nie dobierze ci idealne koloru do auta które ma wiecej niż rok,a po drugie jak robisz plynne przejście i na to dasz lakier to sie nic nie ściera i nie matowieje.wiem bo dziś skonczyłem robić klape i tylni pas.Nigdy nie kupujcie gotowych fabrycznych lakierów. Zawsze lepiej zostawić klapkę z wlewu paliwa gościowi w mieszalni lakierów żeby dobrał kolor. Bo ja kupiłem fabryczny lakier niby z takim samym oznaczeniem jak mój lakier a okazał się zupełnie inny.
2. Lakierując lepiej nie robić płynnych przejść tylko takie schody bo te płynne przejścia się potem ścierają, matowią i wygląda to jeszcze gorzej niż zwykłe przejście (czyli taki schodek, który można zeszlifować i jak lakier jest dobrze dobrany to prawie nic nie widać).
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Witam wszystkich, tez mam zamiar powalczyc z babolami, jednak niejestem pewny co do koncowego efektu.
Szlif do golego metalu, wytrawacz, podklad, kolor i tu pojawia sie pierwszy problem, mam golfine z 87r wiec jak kupie lakier pod kolor to dam se reke uciac ze "pod kolor" niekoniecznie oznacza "pod kolor" ;p.
Myslalem ze moze zainwestuje wiecej gotowki i zeby efekt byl na calym aucie pasta polerska wypoleruje cale autko, przy okazji moze pozbede sie plam na masce wypalonych przez slonko
w praktyce zedre warstwe ochronna i dobije sie do kolejnej warstwy lakiery, a na czysty lakier poloze na nowo ochrone. tylko tu pojwi sie kolejny problem bo bede musial zlecic to profesjonaliscie :/ (bez kabiny sie nieobejdzie i kasa poleci grubym strumeiniem ).
Z drugiej strony neiwiem jak pasta polesrka sobie z tym poradzi, czy rysy sie nieporobia,
a przy walce z samymi babolami tez sie boje o polerke.
Lagodne przejscie bedzie pewnie wygladalo jak plama, a jak zrobie kant to boje sie ze pasta porysuje mi lakier.
Jak wam sie wydaje, czy moje obawy o paste sa bezpodstawne ? i czy polerka plam od slonka odkryje dobry lakier ?
I najwarzniejsze ;] ile moze kosztowac u lakiernika nalozenie lakieru bezbarwnego na cale autko ( cena razem z materialem ). Z gory dzieki za wszelkie uwagi ;]
PS. zeby wam dokladnie przedstawic sytuacje powiem ze babole sa tylko przy prawym przednim kole,maska jest miejscami nieco jasniejsza od reszty no i mam na nadkolu pamiatke po parkowaniu przy slupkach :/ reszta jest w dobrym stanie.
Szlif do golego metalu, wytrawacz, podklad, kolor i tu pojawia sie pierwszy problem, mam golfine z 87r wiec jak kupie lakier pod kolor to dam se reke uciac ze "pod kolor" niekoniecznie oznacza "pod kolor" ;p.
Myslalem ze moze zainwestuje wiecej gotowki i zeby efekt byl na calym aucie pasta polerska wypoleruje cale autko, przy okazji moze pozbede sie plam na masce wypalonych przez slonko
w praktyce zedre warstwe ochronna i dobije sie do kolejnej warstwy lakiery, a na czysty lakier poloze na nowo ochrone. tylko tu pojwi sie kolejny problem bo bede musial zlecic to profesjonaliscie :/ (bez kabiny sie nieobejdzie i kasa poleci grubym strumeiniem ).
Z drugiej strony neiwiem jak pasta polesrka sobie z tym poradzi, czy rysy sie nieporobia,
a przy walce z samymi babolami tez sie boje o polerke.
Lagodne przejscie bedzie pewnie wygladalo jak plama, a jak zrobie kant to boje sie ze pasta porysuje mi lakier.
Jak wam sie wydaje, czy moje obawy o paste sa bezpodstawne ? i czy polerka plam od slonka odkryje dobry lakier ?
I najwarzniejsze ;] ile moze kosztowac u lakiernika nalozenie lakieru bezbarwnego na cale autko ( cena razem z materialem ). Z gory dzieki za wszelkie uwagi ;]
PS. zeby wam dokladnie przedstawic sytuacje powiem ze babole sa tylko przy prawym przednim kole,maska jest miejscami nieco jasniejsza od reszty no i mam na nadkolu pamiatke po parkowaniu przy slupkach :/ reszta jest w dobrym stanie.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Szycha85, ja po malowaniu tylnego pasa i kawałka klapy polerowałem sam całe autko.najpierw całe zmatowałem papierem 2500 a potem spolerowałem polerka.co do koloru to nie licz na to ze będzie identyczny.moim zdaniem lepiej jest zastosować gładkie przejścia.
jak sama nazwa mówi pasta polerska jest do polerowania a nie do rysowania więc nie porysuje ci lakieru.do tak starego lakieru jak twój proponuje pastę dość mocno ścierną np tempo.po polerowaniu pastą ścierną można nałożyć wosk ochronny albo coś w tym rodzaju.
poczekaj jeszcze niech sie wypowiedzą specjaliści w tej dziedzinie.ja opisałem tak jak zrobiłem u siebie i jest dobrze.
jak sama nazwa mówi pasta polerska jest do polerowania a nie do rysowania więc nie porysuje ci lakieru.do tak starego lakieru jak twój proponuje pastę dość mocno ścierną np tempo.po polerowaniu pastą ścierną można nałożyć wosk ochronny albo coś w tym rodzaju.
poczekaj jeszcze niech sie wypowiedzą specjaliści w tej dziedzinie.ja opisałem tak jak zrobiłem u siebie i jest dobrze.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
- Lokalizacja: mikołów
Dziś odebrałem swój lakier z mieszalni i przy okazji dali mi ulotke jak naprawić lakier bez pomocy fachowca .Ale znalazłem tą porade równiez w internecie wiec można uzupełnić wiedze z tematu tymi poradami http://www.motipdupli.pl/index.php?next=porady&id=20
Po weekendzie majowym zabieram sie za swoje rysy i bobole.Zorientowałem sie przy okazji ile mnie to wyniesie
Puszka mojego lakieru 400 ml (spray) met. perła 40 zł
Odrzdzewiacz w płynie 12zł
Podkład w sprayu 17,5zł
Lakier bezbarwny (dla tych co mają metalic i perły) 17,5
Szpachlówka od 8 do 17 zł
Papier ścierny 3 zł
Całość około 100 zł
Ps. Dzięki za fotoporade .
Po weekendzie majowym zabieram sie za swoje rysy i bobole.Zorientowałem sie przy okazji ile mnie to wyniesie
Puszka mojego lakieru 400 ml (spray) met. perła 40 zł
Odrzdzewiacz w płynie 12zł
Podkład w sprayu 17,5zł
Lakier bezbarwny (dla tych co mają metalic i perły) 17,5
Szpachlówka od 8 do 17 zł
Papier ścierny 3 zł
Całość około 100 zł
Ps. Dzięki za fotoporade .
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]
Widok ukochanego auta w nowym ubranku BEZCENNE ;]pietia-gce pisze:Dziś odebrałem swój lakier z mieszalni i przy okazji dali mi ulotke jak naprawić lakier bez pomocy fachowca .Ale znalazłem tą porade równiez w internecie wiec można uzupełnić wiedze z tematu tymi poradami http://www.motipdupli.pl/index.php?next=porady&id=20
Po weekendzie majowym zabieram sie za swoje rysy i bobole.Zorientowałem sie przy okazji ile mnie to wyniesie
Puszka mojego lakieru 400 ml (spray) met. perła 40 zł
Odrzdzewiacz w płynie 12zł
Podkład w sprayu 17,5zł
Lakier bezbarwny (dla tych co mają metalic i perły) 17,5
Szpachlówka od 8 do 17 zł
Papier ścierny 3 zł
Całość około 100 zł
Ps. Dzięki za fotoporade .
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
warto prze polerować.przynajmniej ja tak robilem.po wyschnięciu bazy delikatnie papierkiem jeszcze przeszlifowałem 2000 potem spolerować i na to lakier z 3-4 warstwy i potem znów papierkiem jak wyschnie i spolerować tak żeby nie było efektu skórki pomarańczyPanowie ja mam pytanie jeszcze - Gdy nałożymy bazę (lakier metalik), wysycha to nie trzeba bazy lekko prze polerować ani nic? Tylko po wyschnięciu od razu klar?
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości