A,B,C Lakierowania

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » śr wrz 12, 2007 00:04

Temat obszerny jak nie wiem co :panna:
Ponieważ nie czuje się takim fachowcem i cierpliwości troszkę też brak czy ktoś mógłby mi orientacyjnie powiedzieć ile kosztowałaby taka usługa u lakiernika? Pytam bo sam mam takie problemy w MK3 w kilku miejscach :(


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt wrz 25, 2007 18:48

Quest pisze:czy ktoś mógłby mi orientacyjnie powiedzieć ile kosztowałaby taka usługa u lakiernika?
nie wiem czy lakiernik bedzie sie chciał bawić w zaprawki, raczej zaproponuje ci malowanie całego elementu - koszt u mnie w opolu malowania elementu to od 250 do 300 zł.


:-k ...

Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » ndz gru 09, 2007 23:53

ja również mam pytanie. moj wozik ma pełno małych jak to jest tu nazywane baboli i mam putanie jeśli mam takiego babola na samym srodku drzwi to jerzeli to zrobię według opisu i prysnę to miejsce a nie całe drzwi to bedzie widać jakąś różnicę??? dodaje że jest to zwykły biały nie żaden metalik. nie za bardzo się na tym znam i nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać a zabrać się muszę


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn gru 10, 2007 10:15

wszystko zalezy czy bedziesz mial dobrze dobrany odcien lakieru, a takze od przygotowanej powierzchni.



Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » pn gru 10, 2007 18:16

a jak myślicie w dzisiejszych pogodach lepiej się za to nie brać co?? poczekać do lata??


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn gru 10, 2007 20:01

collin pisze:a jak myślicie w dzisiejszych pogodach lepiej się za to nie brać co?? poczekać do lata??
raczej do lata z tym poczekaj ze względu na dużą ilość wilgoci w powietrzu


:-k ...

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn gru 10, 2007 20:35

misiek10111, mam małą prośbę masz może fotkę tylnego pasa po polerce?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
collin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn lis 05, 2007 20:36
Lokalizacja: Pomorze-Połęczyno
Kontakt:

Post autor: collin » pn gru 10, 2007 21:19

a ja prosił bym o wyjaśnienie jak zrobić łączenie między nowym a starym lakierem bo nie za bardzo to zrozumiałem :blush: z góry dzięki za pomoc i cierpliwość :crazy:


mój były białasek i new czarnuch: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138531
[img]http://images41.fotosik.pl/58/2fa56c3fef9760d6.jpg[/img]

mój symbol motoryzacji: mk1 czarna+zdesie chrom+felga pirelli+gleba -40/-40

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn gru 10, 2007 21:56

VW Maniak niestety już nie :crazy:

[ Dodano: 07-12-10, 20:59 ]
collintaśmą lakierniczą odcinasz stary lakier i malujesz miejsce naprawiane, potem musisz delikatnie spolerować łączenie lakierów tak by zniwelować różnicę grubości i na koniec pasta polerska


:-k ...

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn gru 10, 2007 23:07

misiek10111 pisze:taśmą lakierniczą odcinasz stary lakier i malujesz miejsce naprawiane, potem musisz delikatnie spolerować łączenie lakierów tak by zniwelować różnicę grubości i na koniec pasta polerska
A jakim papierem najlepiej? Wodny? i z jakiem ziarnem? :bigok:


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt gru 11, 2007 10:34

VW Maniak tak o jak najmniejszej gradacji grubo powyżej 2000


:-k ...

Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » wt gru 11, 2007 11:06

2000 powinno być ok + pasta G3.
Jak z trwałością takiej naprawy?Trzyma to wszystko?Bo właśnie nie wiem czy spawać swojego,czy bawić się we włókno...



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt gru 11, 2007 11:17

gedeon77 ja jeździłem z taką naprawą prawie pół roku i nic sie nie działo, szwagier widział kilka razy w ciągu roku moje byłe auto i też mówił że nic sie tam nie działo, to wszystko zależy jakie to miejsce jest do naprawy ale spawanie zawsze będzie lepsze niż mata szklana, ja po prosu dlatego tak zrobiłem że miejsce nie jest tak strategiczne no i dla tego że nie miałem dostępu do spawarki


:-k ...

Awatar użytkownika
camelmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: camelmk » wt gru 11, 2007 20:25

podobno na wilgoć dobry jest fertan - wytrawiacz, odrdzewiacz - działa własnie w połączeniu z wilgocią - im wilgotniejsze powietrze tym lepiej :bajer: . (*nie testowałem jeszcze)

Ja najlepsze doswiadczenia jak do tej pory to brunox ale na małe powierzchnie - na większe mam podkład reaktywny novola i epoxydowy, też novola - jak robiłem zaprawki w lipcu to do tej pory spokój. brunox pozostawiony bez zabezpieczenia, szybko się sciera na nadkolu, a cortanin to mozecie wywalic :) - tylko do szybkiego odrdzewienia i dokładnego wyczyszczenia blachy z resztek cortaninu - lakier po prostu odpada z cortaninu nawet po bardzo dokładnym odtłuszczeniu.


w sumie 200 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości