Halogeny + xenon
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Halogeny + xenon
Witam, chce w niedalekiej przyszłości zamontowac do swojego mk3 halogeny w zderzak (orginalne) i włożyć do nich xenony (chińskie z allegro z palnikiem H3) .
montował ktos juz takie cos?? jak to świeci ?
montował ktos juz takie cos?? jak to świeci ?
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
Nie ma co szaleć. Halogen powinien mieć bardziej żółte światło bo takie najlepiej przebija się przez mgłę. Pozatym ja u siebie mam zamontowany xenon HID H7 w soczewce Hella na krótkich i po włączeniu halogenów ( zwykła żarówka H3 ) efekt jest marny .....
Pozatym co będziesz robił przy mijance ? Wyłączał zawsze halogeny ? Zdajesz sobie sprawę z tego, że będziesz mógł potwornie na takim zestawie oślepiać. Zwłaszcza jeżeli masz już xenon HID na krótkich lampach.
Pozatym co będziesz robił przy mijance ? Wyłączał zawsze halogeny ? Zdajesz sobie sprawę z tego, że będziesz mógł potwornie na takim zestawie oślepiać. Zwłaszcza jeżeli masz już xenon HID na krótkich lampach.
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
nie, na lampach głownych mam normalne żarówki...
w halogeny mialy by posłuzyc jako taki wspomagacz na nieoswietlonych drogach...
nie chce pakowac xenona do swiatel glownych bo to dopiero jest masakra z oślepianiem.
w halogeny mialy by posłuzyc jako taki wspomagacz na nieoswietlonych drogach...
nie chce pakowac xenona do swiatel glownych bo to dopiero jest masakra z oślepianiem.
Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
To nie jest masakra z oślepianiem tylko jak ma się porządny zestaw oświetlenia + konkretnie ustawiony to taki zestaw spełnia swoją rolę w 100 %. A co do halogenów - głupki z USA pakują zestawy xenon HID nawet we wsteczne światła ....... Ja bym sobie odpuścił. Tak po prostu.
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
no jak bedzie swiecic bielej i jasniej... tylko czy jest sens? ile masz tych dróg? wylanczac za kazdym razem jak ktos z przeciwka jedzie albo wyprzedzi to masakra! dla mnie szkoda kasy sam myslalem kiedys o tym ale po co jak sie tego uzywa raz na rok czy 2
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
Ja również przyznam się do koncepcji-pomysłu na wstawienie zestawów xenon HID w długie i w halogeny ale to się mija z celem ..... Szybko pomysł upadł jak cesarstwo Rzymskie.
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
- BartekGib
- Gadatliwa bestia
- Posty: 947
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
- Lokalizacja: NIL/WB
- Kontakt:
micky - przy napływie kasy będe kombinował z przekaźnikami na długich itd.
64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]
O wiele lepiej jest wstawić przekaźniki i poprawić napięcię w instalacji niż ksenon w drogowych.
Napiszę to co kiedyś tu zamieściłem żeby przestrzec innych przed wyrzuceniem kasy w błoto:
Palniki ksenonowe to lampy wyladowcze. Światło w nich powstaje wskutek wyładowania elektrycznego, łuku o długości 4 do 5 mm, zachodzącego w atmosferze gazów szlachetnych: argonu, ksenonu, soli metali, znajdujących się w bańce ze szkła kwarcowego. Łuk elektryczny tworzy się po przyłożeniu do elektrod wysokiego napięcia rzędu 23-30kV inicjującego zapłon. Napięcie wywołuje jonizację gazu i pobudza go do świecenia, zaś napięcie robocze podczas dalszej pracy to około 85V.
Stad tez pojawia się pierwszy problem takiego światła montowanego w lampe przeciwmgielna czy nawet reflektor świateł drogowych. Chodzi o to, że podczas włączenia światła pojawia się rozblysk, chwilowe ściemnienie, rozjaśnienie, a potem normalna praca.
Do tego producent zestawów HID zawsze przestrzega przed częstym krótkotrwałym uruchamianiem świateł, gdyż może to prowadzić do skrócenia ich żywotności.
Reasumując powyższe uważam, że mija się z celem pakowanie ksenonu do reflektora świateł drogowych gdyż nie będzie działał tak jak powinien w wskutek niedoskonałości tej technologii. Owszem można mieć światła drogowe na ksenonie ale tylko i wyłącznie przy użyciu palników biksenonowych gdzie w palniku poprostu znajduje się przesłonka, która przemieszczając warunkuje rodzaj świateł mijania lub drogowych.
Sam mam HIDy w lampach in.pro soczewkowych w moim variancie. Ale tylko i wyłącznie w reflektorze świateł mijania. W drogowych mam żarówkę i tej będę się trzymał. No chyba, że zmienię na jakąś dużo wydajniejszą i bielszą, bo w porównaniu do ksenonu o temperaturowej barwie 5000K żółć żarówki świateł drogowych wygląda kiepsko.
Napiszę to co kiedyś tu zamieściłem żeby przestrzec innych przed wyrzuceniem kasy w błoto:
Palniki ksenonowe to lampy wyladowcze. Światło w nich powstaje wskutek wyładowania elektrycznego, łuku o długości 4 do 5 mm, zachodzącego w atmosferze gazów szlachetnych: argonu, ksenonu, soli metali, znajdujących się w bańce ze szkła kwarcowego. Łuk elektryczny tworzy się po przyłożeniu do elektrod wysokiego napięcia rzędu 23-30kV inicjującego zapłon. Napięcie wywołuje jonizację gazu i pobudza go do świecenia, zaś napięcie robocze podczas dalszej pracy to około 85V.
Stad tez pojawia się pierwszy problem takiego światła montowanego w lampe przeciwmgielna czy nawet reflektor świateł drogowych. Chodzi o to, że podczas włączenia światła pojawia się rozblysk, chwilowe ściemnienie, rozjaśnienie, a potem normalna praca.
Do tego producent zestawów HID zawsze przestrzega przed częstym krótkotrwałym uruchamianiem świateł, gdyż może to prowadzić do skrócenia ich żywotności.
Reasumując powyższe uważam, że mija się z celem pakowanie ksenonu do reflektora świateł drogowych gdyż nie będzie działał tak jak powinien w wskutek niedoskonałości tej technologii. Owszem można mieć światła drogowe na ksenonie ale tylko i wyłącznie przy użyciu palników biksenonowych gdzie w palniku poprostu znajduje się przesłonka, która przemieszczając warunkuje rodzaj świateł mijania lub drogowych.
Sam mam HIDy w lampach in.pro soczewkowych w moim variancie. Ale tylko i wyłącznie w reflektorze świateł mijania. W drogowych mam żarówkę i tej będę się trzymał. No chyba, że zmienię na jakąś dużo wydajniejszą i bielszą, bo w porównaniu do ksenonu o temperaturowej barwie 5000K żółć żarówki świateł drogowych wygląda kiepsko.
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 15:03 przez micky, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości