bo wszędzie go ruda zżerała i nie miało znaczenia czy maska czy d...a, jedynie tam gdzie była gruba warstwa szpachli (akurat wiem gdzie była bo sam ją kładłem - no nie dosłownie) to bynajmniej widać nie było - jeszcze, pierwszy był 1992 a kolejny 1994, nie upieram się przy końcówce produkcji bo nie wiemdekoder pisze: Ok, to skoro najstarsi górale wiedzą, niech podzielą się wiedzą, jak sprawdzić czy nasz samochód ma ocynk czy nie ma
Dokładka maski
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Aha ...
Re: Aha ...
mettenos pisze:bo wszędzie go ruda zżerała i nie miało znaczenia czy maska czy d...a, jedynie tam gdzie była gruba warstwa szpachli (akurat wiem gdzie była bo sam ją kładłem - no nie dosłownie) to bynajmniej widać nie było - jeszcze, pierwszy był 1992 a kolejny 1994, nie upieram się przy końcówce produkcji bo nie wiemdekoder pisze: Ok, to skoro najstarsi górale wiedzą, niech podzielą się wiedzą, jak sprawdzić czy nasz samochód ma ocynk czy nie ma
więc ja wg swojej wiedzy i podobną do górali metodą, oceniam że ma jednak moja karoseria i jej elementy coś z ocynkiem wspólnego na serio zero Rudej
Przemek
-----------------------------
SZUKAM:
zdesi przód i tył z GTI w idealnym stanie, BBS 20jahre lub podobne 15-16", Foteli RECARO do mojego MK3 5D - najchętniej grzane, Climatronica z mk3 lub mk4 (części lub zestaw)
-----------------------------
SZUKAM:
zdesi przód i tył z GTI w idealnym stanie, BBS 20jahre lub podobne 15-16", Foteli RECARO do mojego MK3 5D - najchętniej grzane, Climatronica z mk3 lub mk4 (części lub zestaw)
hmm się ma i się dbatovdi1 pisze:Się dba, sie ma!!!!truckman pisze:a znam egzemplarz w ori lakierze bez rudej. Cały czas garażowany.
poszukam twardych dowodów na ten ocynk
Przemek
-----------------------------
SZUKAM:
zdesi przód i tył z GTI w idealnym stanie, BBS 20jahre lub podobne 15-16", Foteli RECARO do mojego MK3 5D - najchętniej grzane, Climatronica z mk3 lub mk4 (części lub zestaw)
-----------------------------
SZUKAM:
zdesi przód i tył z GTI w idealnym stanie, BBS 20jahre lub podobne 15-16", Foteli RECARO do mojego MK3 5D - najchętniej grzane, Climatronica z mk3 lub mk4 (części lub zestaw)
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
coś dla ciebiedekoder pisze: poszukam twardych dowodów na ten ocynk
teraz nasuwa się pytanie - ile VW dawał gwarancji na nadwozie w przypadku Mk3? To może co nieco nam powiedzieć i sposobie i jakości zabezpieczenia jego karoserii, jeżeli nawet miał częściowo ocynkowane nadwozie, to - porównując do Audi nawet z 1988 roku - marnieW sierpniu 1991 roku przyszła kolej na Volkswagena Golfa III. Owalne reflektory i zaokrąglona linia całkowicie zmieniły wygląd pojazdu. W specjalnych crash testach VW Golf III wypadł znakomicie a jeszcze lepsze wyniki osiągnął po dodaniu w sierpniu 1992 poduszek powietrznych dla kierowcy i siedzącego obok niego pasażera. Wśród bogatej oferty silników największe zainteresowanie wzbudzał Golf VR6, posiadający zamontowany poprzecznie silnik sześciocylindrowy o bardziej zwartej budowie. Zapoczątkował on nowy trend w klasie samochodów kompaktowych. Od 1993 roku można już było kupić VW Golfa III z napędem Syncro. Równocześnie przedstawiono nowy silnik diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa (DI). W sierpniu światło dzienne ujrzał VW Golf III Cabriolet, natomiast w miesiąc później pojawił się Golf Variant, czyli wersja kombi. VW Golf III produkowany był przez sześć lat. W tym czasie sprzedano 4.805.900 egzemplarzy tego samochodu.
Latem 1997 roku odbyła się premiera najnowszej generacji – VW Golfa IV. Samochód ten ma całkowicie ocynkowane nadwozie, na które firma daje 12-letnią gwarancję. Usztywniona, odporna na skręcanie struktura wewnętrzna pojazdu pozwoliła na “wysmuklenie” nadwozia i zmniejszenie szczelin w miejscach połączeń. Dla VW Golfa IV wybór jednostek napędowych jest również bardzo duży: od silnika czterocylindrowego poprzez silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem, do silników benzynowych V5 i V6 dla modeli sportowych. VW Golf IV dostępny jest także (od lipca 1998) z nowym napędem na cztery koła – 4 MOTION. Na początku roku 1998 wprowadzono kolejną wersję Cabrio, która posiada szereg cech zaadoptowanych z modelu Golf IV. Dla dopełnienia oferty różnych wersji nadwozia, w maju 1999 zaprezentowano nowy model kombi, o nazwie Golf IV Variant.
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 16:37 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja w ten ocynk w VW nie wierzę.Robie auta już długo i VW gnije jak polonez tylko parę lat póżniej.Audi ,nawet te z 1988 roku trzymają się bardzo dobrze.Vw ma tylko ocynkowaną podłogę i nic poza tym !.Dlatego prawdopodobnie jest taka różnica w cenie między Audi a VW .
Mój VW
http://kurczakpl.fotosik.pl/albumy/728355-3.html
http://kurczakpl.fotosik.pl/albumy/728355-3.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości