Strona 1 z 1
					
				Gumy pod sprężyny -Mit czy prawda ???
				: śr lis 30, 2005 11:34
				autor: WADER991
				Witam ,chcem poruszyć temat montowania gum miedzy zwoje sprężyn.
Co o tym myślicie? 
Utwardza auto? 
Czy mały skok spręzyn nie powoduje dobijania czy innych złych zjawisk ?
Pozdroo 

 
			
					
				
				: śr lis 30, 2005 11:59
				autor: Deacon
				ja mam wlozone takie gumy w tylne sprezyny. zrobilem to bo za bardzo mi tyl siedzial w stosunku do przodu. czy jest roznica z nimi i bez nich?? hmm wydaje mi sie, ze nie zauwazylem 
 
ps: nie "chcem" a "chce" 

 
			
					
				
				: śr lis 30, 2005 13:14
				autor: qra
				ja tez mam zalozone takie gumy na tylne amory... mam zbyt wysoki profil opony i mi tarly gdy siedziala jedna ciezsza albo 2 osoby z tylu, teraz problem znikl, troche sie utwardzilo. powodem zalozenia gum byl brak kasy na nowe amory badz sprezyny. na wiosne je wyrzuce.
			 
			
					
				
				: śr lis 30, 2005 14:40
				autor: TAZ
				Gumy są tylko pół środkiem i na długo nie starczają. Nawet z czasem sprężyna lubi pęknąć bo nie pracujw jak się należy.
			 
			
					
				
				: śr lis 30, 2005 16:10
				autor: lolo_golf
				Lepiej dozbierać na nowe amorki i nie stosować takich rzeczy...można ale na dłuższa mete to nie zdaje egzaminu 

 
			
					
				
				: pt gru 02, 2005 22:33
				autor: 100plak
				Ja też mam takie z tyłu w jettcie. Jak jeżdziłem w trase, na wakacje czy jak jechałem na saksy to strasznie siedziała prawie  hakiem jechałem po asfalcie, a tak to troche wyżej poszła no i troche twardsza jest no ale tak jak napisali przedmówcy to tylko półśrodek.
			 
			
					
				
				: śr gru 07, 2005 00:04
				autor: bodziowks
				Ja mam założone po dwie takie gumy z każdej strony i jest oki jest troche sztywniejszy na zakrętach.Polecam je tym co maja problem z obcierką opon gdy jest autko załadowane. 

 
			
					
				
				: śr gru 07, 2005 00:24
				autor: Krzylu
				dajcie sobie spokoj z tym wynalazkiem za 5zł+przesylka z allegro 
pojezdzicie kilka miesiecy i do wywalenia zawias!!!
koles mial ten cudowny srodek na biedna kieszen i co pozniej załowal bo popekaly sprezyny a amory szybko sie wykruszyly
kolejny ucial sprezyny i wsadzil gumy to gorzej niz na gwintowanym zawieszeniu poprostu kamien!!!
a i tak niemoze wejsc w zakret tyle co ja na sportowym zawiasie mimo ze moj jest miekkszy 
szkoda zawiasu i reszty na ta kupe 
ze ci ociera to wina amorow i polskich drog 
niestety trza wymieniac
			 
			
					
				
				: śr gru 07, 2005 00:29
				autor: micab
				montowanie gum to kiepski pomysł i taki sam efekt 

 odradzam 

 
			
					
				Gumy pod sprężyny -Mit czy prawda ???
				: pn gru 20, 2010 00:09
				autor: specWROC
				zamontowałem gumy i bez zmian
			 
			
					
				Gumy pod sprężyny -Mit czy prawda ???
				: pn gru 20, 2010 19:47
				autor: Johnatan
				Mk2 ATS Cup 15. 195 50 r15 i tył 195 55 r15 i tarły wszędzie... włożeniue gum pomogło troszeczke.. ale polskie drogi niejednego kierowce zaskoczyły przenosząc go rodem na trase WRC i hope 

:D wtedy żadna guma nie pomogła.. pomogło za tem zmiana wszystkich amorów, bo były uszkodzone. Zmiana gum na belce tylnej tez pomogła i fura już nie trze na gumach w ogóle. Co do pytania czy usztywnia? Tak i ja to czuje.. Kto uważa że nie zauważa zmiany tzn że nie czuje własnego samochodu..
Zmieniając opony na zimówki, wyciągnąłem gumy. Po wleceniu w zakręt swoim tempem.. NIE BYŁO ŚMIESZNIE. Gieło, piszczało, ślizgało.. szok. 
Nie zejde z rozmiarem opon poniżej 195 

:D 
nie wejde na tapczan:D ma być twardo i nisko:D