[MK3] Zmiana zegarów
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
[MK3] Zmiana zegarów
Siema:)
nie wiem czy dobre forum wybrałem ale na pewno jesteście fachowcami od wszelkich przeróbek wizualnych i nie tylko.
Panowie mam takie pytanko czy dużo jest roboty ze zmianą zegarów na takie z obrotomierzem? teraz zegary mam VOD czy co śtakiego ale bez obrotka jak bym miał to zmienić to pewnie mam kupić takiej samej firmy? No i w ogóle czy trzeba coś przerabiać ???
nie wiem czy dobre forum wybrałem ale na pewno jesteście fachowcami od wszelkich przeróbek wizualnych i nie tylko.
Panowie mam takie pytanko czy dużo jest roboty ze zmianą zegarów na takie z obrotomierzem? teraz zegary mam VOD czy co śtakiego ale bez obrotka jak bym miał to zmienić to pewnie mam kupić takiej samej firmy? No i w ogóle czy trzeba coś przerabiać ???
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 21:23 przez hwktor12, łącznie zmieniany 1 raz.
to zależy bo można zamienić zegary z diesla do benzyniaka ale pod warunkiem że wcześniej się miało zegary nie elektroniczne i zamienia się na elektroniczne.To_mas pisze:i zegary do benzyniaka NIE DO DIESLA
ja mam zegary od diesla w swoim benzyniaku, wcześniej miałem z zegarem teraz wmontowałem sobie z obrotkiem.... fakt jest tylko do 5000 i prędkościomierz jest od 0km/h ale jak zegary są elektroniczne to i tak prędkość i obroty wskazuje prawidłowo.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a161/jungu/MKIII.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1374478&highlight=#1374478
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1374478&highlight=#1374478
hejka!!jak ja Ci odpowiem to będzie ok?hwktor12 pisze:Panowie
dzis wymieniłam u siebie zegary-zajeło Mi to:hwktor12 pisze:czy dużo jest roboty ze zmianą zegarów na takie z obrotomierzem?
czas kiedy zaczełam:
minus 35 minut bo zapomniałam zrobic fote-a zegar prawe o tej porze mam do wyciągnięcia
a tu po zainstalowaniu "nowego"
a tak poza tym to ten pierwszy jest do sprzedania jakby ktoś pytał
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215985
Zacznijmy od tego że kolega ma golfa 3, więc nie interesuje go indeks prędkości a Distance Pulse Meter, który jest zakodowany w liczniku a nie, jak w przypadku mk2, podany na tarczy licznika.
Po drugie, sama wymiana jest banalna, tak jak pisze montwa72, wyciągasz, wkładasz i jedziesz.
W silnikach benzynowych nie musisz się nawet bardzo skupiać nad tym,żeby rocznik nowego licznika był ten sam co w starym, liczy się tylko wspomniany wcześniej DPN, do twojego silnika więc podejdą licznika z silników: ABD i ABU o wartości DPN 3761 oraz 3764, pierwszy z roczników 95-97 czyli bez białych kontrolek, drugi natomiast z białymi kontrolkami.
Jeśli dasz inny licznik, pojawią się przekłamania na przejechanym dystansie i może oszukiwać obrotomierz.
Po drugie, sama wymiana jest banalna, tak jak pisze montwa72, wyciągasz, wkładasz i jedziesz.
W silnikach benzynowych nie musisz się nawet bardzo skupiać nad tym,żeby rocznik nowego licznika był ten sam co w starym, liczy się tylko wspomniany wcześniej DPN, do twojego silnika więc podejdą licznika z silników: ABD i ABU o wartości DPN 3761 oraz 3764, pierwszy z roczników 95-97 czyli bez białych kontrolek, drugi natomiast z białymi kontrolkami.
Jeśli dasz inny licznik, pojawią się przekłamania na przejechanym dystansie i może oszukiwać obrotomierz.
Włączenie menu serwisowego w liczniku. Jest to menu serwisowe, które
pozwala nam na sprawdzenie wyświetlacza oraz włączenie obrotomierza nawet
w samochodach które wyposaŜone są w zegarek analogowy.
Wywoływanie Trybu serwisowego
1. Włącz zapłon
2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania TRIP.
tak Ŝeby na wyświetlaczu pojawił się tryb TRIP
3. Wyłącz zapłon i włącz ponownie
4. Puść przycisk kasowania przebiegu TRIP
Funkcje oraz wartości będą wyświetlane na wyświetlaczu przebiegu w
prędkościomierzu. Przycisk reset słuŜy do przełączania się między funkcjami.
To opis jak wejść w tryb serwisowy licznika.
W tym trybie na pozycji 1 masz właśnie DPN, a na 5 test wszystkich segmentów wyświetlacza, na 7 cyfrowy obrotomierz
pozwala nam na sprawdzenie wyświetlacza oraz włączenie obrotomierza nawet
w samochodach które wyposaŜone są w zegarek analogowy.
Wywoływanie Trybu serwisowego
1. Włącz zapłon
2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania TRIP.
tak Ŝeby na wyświetlaczu pojawił się tryb TRIP
3. Wyłącz zapłon i włącz ponownie
4. Puść przycisk kasowania przebiegu TRIP
Funkcje oraz wartości będą wyświetlane na wyświetlaczu przebiegu w
prędkościomierzu. Przycisk reset słuŜy do przełączania się między funkcjami.
To opis jak wejść w tryb serwisowy licznika.
W tym trybie na pozycji 1 masz właśnie DPN, a na 5 test wszystkich segmentów wyświetlacza, na 7 cyfrowy obrotomierz
Nie bede juz zaczynal nowego tematu...
Tez mam zegarek, a chcialbym miec obrotomierz, ale czy mozna by bylo zalozyc ten z komputerkiem MFA ????
-Czy to by dobrze dzialalo w ABD ???
Np.
http://www.allegro.pl/item598563020_gol ... erzem.html
Tez mam zegarek, a chcialbym miec obrotomierz, ale czy mozna by bylo zalozyc ten z komputerkiem MFA ????
-Czy to by dobrze dzialalo w ABD ???
Np.
http://www.allegro.pl/item598563020_gol ... erzem.html
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 21:48 przez ozimarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sawno
- Gadatliwa bestia
- Posty: 550
- Rejestracja: śr sty 12, 2005 01:48
- Lokalizacja: kamień pom.
- Kontakt:
jak byś chciał to mama taki na sprzedaż z golfa gt 1,8 benzyna z mfa
Mój golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44870&start=255
Sprzedam naklejki vwgolf.pl pisać na PW
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58f3d0b3b01c6baa.html][img]http://images28.fotosik.pl/37/58f3d0b3b01c6baam.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44870&start=255
Sprzedam naklejki vwgolf.pl pisać na PW
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58f3d0b3b01c6baa.html][img]http://images28.fotosik.pl/37/58f3d0b3b01c6baam.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości