Mam lampy helli lexus style (chromowe cleary) i wstawiłem do nich diodowe żarówki stopu. Po odpaleniu silnika , jak również po włączeniu świateł palą się one bladym światłem - jakieś 30-40% mocy. Po wciśnięciu pedału hamulca zapalają się pełną mocą, po zwolnieniu hamulca powracają do lekkiego świecenia. Co można z tym zrobić? Co trzeba zrobić, żeby działały one tak jak standardowe żaróweczki?
Wiem, z forum że podobne problemy mają czasami ci co zakładają diody do oświetlenia kabiny ale nigdzie nie znalazłem sposobu jak to zlikiwdować.
Dodam że mam też ledy w przednich postojówkach oraz przy tylnej tablicy - one oczywiście świecą OK.
[mk4] żarówki diodowe w światłach stopu nie gasną do zera
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
Jedziesz do najbliższego sklepu elektronicznego i kupujesz 2 oporniki 33omy/5wat. Przylutuj je do ścieżek metalowych na plastikowej podstawce, na której są gniazda żarówek, równolegle do żarówek STOPu. Sprawdzone teoretycznie i empirycznie u mnie.dziura75 pisze:Mam lampy helli lexus style (chromowe cleary) i wstawiłem do nich diodowe żarówki stopu. Po odpaleniu silnika , jak również po włączeniu świateł palą się one bladym światłem - jakieś 30-40% mocy. Po wciśnięciu pedału hamulca zapalają się pełną mocą, po zwolnieniu hamulca powracają do lekkiego świecenia. Co można z tym zrobić?
Tomek
[url=http://golf.ppuatom.com/]Golf "Roman"[/url]
[url=http://golf.ppuatom.com/]Golf "Roman"[/url]
dziura75,
Przepraszam, ale nastąpiła pomyłka. 33 omy daje się przy wymianie żarówek migaczy na LEDy. Dla żarówek świateł stop wystarczy 330 om/1 wat. Jeśli chcesz wiedzieć skąd takie wartości, opisałem to tutaj.
Zastosowanie oporników nie wpływa negatywnie na instalację, przy światłach STOP prąd płynący przez opornik jest pomijalnie mały, a przy kierunkowskazach sumaryczny prąd opornika i zamiennika LED jest i tak sporo mniejszy niż prąd zasilający standardową żarówkę.
Przepraszam, ale nastąpiła pomyłka. 33 omy daje się przy wymianie żarówek migaczy na LEDy. Dla żarówek świateł stop wystarczy 330 om/1 wat. Jeśli chcesz wiedzieć skąd takie wartości, opisałem to tutaj.
Zastosowanie oporników nie wpływa negatywnie na instalację, przy światłach STOP prąd płynący przez opornik jest pomijalnie mały, a przy kierunkowskazach sumaryczny prąd opornika i zamiennika LED jest i tak sporo mniejszy niż prąd zasilający standardową żarówkę.
Tomek
[url=http://golf.ppuatom.com/]Golf "Roman"[/url]
[url=http://golf.ppuatom.com/]Golf "Roman"[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości