[MK IV] Tylna klapa
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
[MK IV] Tylna klapa
Witam panowie...i panie
Mała prozba jaki zamek na tył do klapy gdyz chce zaspawac zamek i wygładzic tył czy to jakis magnes jak to przeprowadzic gdzie podłaczyc .... ??
Pozdrawiam
Mała prozba jaki zamek na tył do klapy gdyz chce zaspawac zamek i wygładzic tył czy to jakis magnes jak to przeprowadzic gdzie podłaczyc .... ??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2008 15:14 przez białY81, łącznie zmieniany 3 razy.
- kamilbrabus
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pt mar 30, 2007 18:13
- Lokalizacja: Pasłęk
http://vw2.info/vwforum/klapa/
ja tak zrobilem i dziala. silownik- 20zl przycisk reset 2.5zl przewód -bezcenny. pozdrawiam
ja tak zrobilem i dziala. silownik- 20zl przycisk reset 2.5zl przewód -bezcenny. pozdrawiam
mój bandzior: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1504857#1504857
ciekawe rozwiazanie ale w moim MK 4 zamek i chwytak jest na dole wiec nie bardzo to podejdzie hmmm tak mi sie wydajekamilbrabus pisze:http://vw2.info/vwforum/klapa/
ja tak zrobilem i dziala. silownik- 20zl przycisk reset 2.5zl przewód -bezcenny. pozdrawiam
decat81 tu jest opis auta kolegi struna7:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66319&start=0
na pierwszej stronie są fotki a na jej dole m.in. fotka jak zlikwidował zamek na klapie,
napisz do niego na PW a jestem pewien, że udzieli Ci wyczerpujących informacji jak to po kolei zrobić aby było OK !
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66319&start=0
na pierwszej stronie są fotki a na jej dole m.in. fotka jak zlikwidował zamek na klapie,
napisz do niego na PW a jestem pewien, że udzieli Ci wyczerpujących informacji jak to po kolei zrobić aby było OK !
juz napisalem do niego ale chyba go narazie nie ma na kompie bede czekałSztomel pisze:decat81 tu jest opis auta kolegi struna7:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66319&start=0
na pierwszej stronie są fotki a na jej dole m.in. fotka jak zlikwidował zamek na klapie,
napisz do niego na PW a jestem pewien, że udzieli Ci wyczerpujących informacji jak to po kolei zrobić aby było OK !
- kamilbrabus
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: pt mar 30, 2007 18:13
- Lokalizacja: Pasłęk
chlopaki juz odpowiedzi dostali ale i tu dopisze
silownik od centralnego, na dwa przewody ( czyli slave, nie master )
trzeba go umocowac tak zeby podciagal zamek ( to juz kwestia wprawy i prob i bledow bo wytlumaczyc tego sie nie da a fot nie zrobilem )
a zasilanie mam od zatrzasku przy klapce wlewu paliwa, podpialem sie pod te kabelki i wpuscilem w klape
teraz klapa otwiera sie na przycisk ten sam co wlew paliwa, ale mozna zalozyc to na czymkolwiek innym
w moim zastosowaniu jest taki plus ze zawsze jest zasilanie na wlaczniku, nie trzeba wciskac kluczyka do stacyjki etc
zostaje jeszcze wyregulowac zamek na tylnym pasie ( wsyunac go glebiej ) i dwa odbojniki na klapie, zeby dostatecznie odskakiwala po zadzialaniu silownika
innym rozwiazaniem jest pociagniecie przewodow do centralki od centralnego, ale musi ona miec wolne wyjscie i dodatkowy przycisk na pilocie ( u mnie nie bylo )
silownik od centralnego, na dwa przewody ( czyli slave, nie master )
trzeba go umocowac tak zeby podciagal zamek ( to juz kwestia wprawy i prob i bledow bo wytlumaczyc tego sie nie da a fot nie zrobilem )
a zasilanie mam od zatrzasku przy klapce wlewu paliwa, podpialem sie pod te kabelki i wpuscilem w klape
teraz klapa otwiera sie na przycisk ten sam co wlew paliwa, ale mozna zalozyc to na czymkolwiek innym
w moim zastosowaniu jest taki plus ze zawsze jest zasilanie na wlaczniku, nie trzeba wciskac kluczyka do stacyjki etc
zostaje jeszcze wyregulowac zamek na tylnym pasie ( wsyunac go glebiej ) i dwa odbojniki na klapie, zeby dostatecznie odskakiwala po zadzialaniu silownika
innym rozwiazaniem jest pociagniecie przewodow do centralki od centralnego, ale musi ona miec wolne wyjscie i dodatkowy przycisk na pilocie ( u mnie nie bylo )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości