[MK IV] Tylna klapa

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
białY81
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pt mar 21, 2008 11:38
Lokalizacja: ZaBrze
Kontakt:

[MK IV] Tylna klapa

Post autor: białY81 » wt kwie 29, 2008 11:07

Witam panowie...i panie :okej:

Mała prozba jaki zamek na tył do klapy gdyz chce zaspawac zamek i wygładzic tył czy to jakis magnes jak to przeprowadzic gdzie podłaczyc .... ??

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2008 15:14 przez białY81, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
kamilbrabus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt mar 30, 2007 18:13
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kamilbrabus » wt kwie 29, 2008 12:55

http://vw2.info/vwforum/klapa/
ja tak zrobilem i dziala. silownik- 20zl przycisk reset 2.5zl przewód -bezcenny. :) pozdrawiam


mój bandzior: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1504857#1504857

Awatar użytkownika
białY81
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pt mar 21, 2008 11:38
Lokalizacja: ZaBrze
Kontakt:

Post autor: białY81 » wt kwie 29, 2008 14:15

kamilbrabus pisze:http://vw2.info/vwforum/klapa/
ja tak zrobilem i dziala. silownik- 20zl przycisk reset 2.5zl przewód -bezcenny. :) pozdrawiam
ciekawe rozwiazanie ale w moim MK 4 zamek i chwytak jest na dole wiec nie bardzo to podejdzie hmmm tak mi sie wydaje



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt kwie 29, 2008 18:50

decat81 tu jest opis auta kolegi struna7:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66319&start=0
na pierwszej stronie są fotki a na jej dole m.in. fotka jak zlikwidował zamek na klapie,
napisz do niego na PW a jestem pewien, że udzieli Ci wyczerpujących informacji jak to po kolei zrobić aby było OK !


Obrazek

Awatar użytkownika
białY81
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pt mar 21, 2008 11:38
Lokalizacja: ZaBrze
Kontakt:

Post autor: białY81 » wt kwie 29, 2008 18:59

Sztomel pisze:decat81 tu jest opis auta kolegi struna7:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=66319&start=0
na pierwszej stronie są fotki a na jej dole m.in. fotka jak zlikwidował zamek na klapie,
napisz do niego na PW a jestem pewien, że udzieli Ci wyczerpujących informacji jak to po kolei zrobić aby było OK !
juz napisalem do niego ale chyba go narazie nie ma na kompie bede czekał ;) :okej:



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » śr kwie 30, 2008 01:04

decat81 pisze:bede czekał
no to i ja się dołączam i też będę czekać
kiedys chodził mi po głowie taki pomysł także może się ziści :goof:



Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » ndz maja 04, 2008 23:03

i jak tam juz wiadomo jak to zrobic w mk4? wiem ze Andrzej_85 tez ma z przycisku ale mowil ze w chu.. roboty



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » pn maja 05, 2008 14:45

Najwiecej roboty z przeciagnieciem kabli bo trzeba troche plastikow posciagac.
Ale pomysl jest swietny, tez sie nad tym kiedys zastanawialem.



Awatar użytkownika
kamilbrabus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt mar 30, 2007 18:13
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kamilbrabus » wt maja 06, 2008 09:59

Najwiecej roboty z przeciagnieciem kabli bo trzeba troche plastikow posciagac.
to tak duzo roboty ? :)


mój bandzior: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1504857#1504857

struna7

Post autor: struna7 » pt maja 09, 2008 22:00

chlopaki juz odpowiedzi dostali ale i tu dopisze
silownik od centralnego, na dwa przewody ( czyli slave, nie master )
trzeba go umocowac tak zeby podciagal zamek ( to juz kwestia wprawy i prob i bledow bo wytlumaczyc tego sie nie da a fot nie zrobilem )
a zasilanie mam od zatrzasku przy klapce wlewu paliwa, podpialem sie pod te kabelki i wpuscilem w klape
teraz klapa otwiera sie na przycisk ten sam co wlew paliwa, ale mozna zalozyc to na czymkolwiek innym
w moim zastosowaniu jest taki plus ze zawsze jest zasilanie na wlaczniku, nie trzeba wciskac kluczyka do stacyjki etc
zostaje jeszcze wyregulowac zamek na tylnym pasie ( wsyunac go glebiej ) i dwa odbojniki na klapie, zeby dostatecznie odskakiwala po zadzialaniu silownika


innym rozwiazaniem jest pociagniecie przewodow do centralki od centralnego, ale musi ona miec wolne wyjscie i dodatkowy przycisk na pilocie ( u mnie nie bylo )



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości