Brak mocy, N109,N239,N18,J52,N75

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomekv92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 27, 2021 10:55

Brak mocy, N109,N239,N18,J52,N75

Post autor: tomekv92 » pn wrz 27, 2021 11:00

Witam, wczoraj jadąc moim golfem 1.9 tdi 90km agr stracił on kompletnie moc, nie wkręcał sie praktycznie w ogole, po podłączeniu pod komputer wywalilo 5 błędów, dam screena niżej, po odlaczeniu zaworku o oznaczeniu 1j0 906 627 auto jezdzi normalnie ale czuc ze ma o wiele mniej mocy, taka sytuacja stwierdza ze on jest na pewno do wymiany? Czy przez niego pokazała się reszta błędow?


Obrazek



tomekv92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 27, 2021 10:55

Re: Brak mocy, N109,N239,N18,J52,N75

Post autor: tomekv92 » pn wrz 27, 2021 17:03

Po wymienieniu czujnika przez ktore auto sie nie chcialo wkrecac na obroty objaw ten sam, w dodatku wydobywam sie dym gdzies z silnika nie moge zlokalizowac skad, po odpieciu wtyxzki dym ustaje a auto sie wkreca normalnie



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5929
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Brak mocy, N109,N239,N18,J52,N75

Post autor: grg474 » śr paź 06, 2021 22:05

czy to nie czasem brak zasilania dla tych wszystkich zaworów


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

tomekv92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 27, 2021 10:55

Re: Brak mocy, N109,N239,N18,J52,N75

Post autor: tomekv92 » sob paź 09, 2021 01:00

grg474 pisze:
śr paź 06, 2021 22:05
czy to nie czasem brak zasilania dla tych wszystkich zaworów

Probowka sie zapala wiec jakis prad tam jest, podlaczenie n18 skutkuje tym ze auto nie wkreca sie na obroty, odlaczenie samego egr od n18 powoduje ze auto znowu dziala bez problemu, to samo jak sie od niego odlaczy wtyczke tak jakby w ogole samochod nie steruje egr'em, n75 nagle zaczal tykac szybciej tez tykal ale po awarii przestal, teraz tyka i auto nie odzyskalo mocy, podejrzewam ze moze przyczyna lezy w sterowniku silnika? Ostatnio pod komputerem abs pokazal blad ktory opisywal cos tam z sterownikiem silnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości