Post
autor: wesol » ndz kwie 12, 2020 06:59
To musisz podjąć decyzję co chcesz ustawić czy te obie blokady czyli doła na wale oraz ta górna w postaci pinu czy coś kombinujesz jeszcze innego. Zasada jest prosta. Ustawiasz dolne koło czyli wału tak by znak się zgadzał by można było żal żyć blokadę. Uwaga bo dwa obroty wałem to jeden wałka. Po tym usilujesz założyć pin blokujący. Tu jeśli się nie dało to znaczy że rozrząd źle ktoś założył. Luzujesz trzy śrubki bo i tak będziesz musiał. Wtedy masz możliwość zapisania pinu puki pasek jest jeszcze na kołach. Jeśli sciagniesz pasek wcześniej to przestawiając wałek też pin blokujący zapodasz. Tylko nie kręć wałkiem wkoło tylko trochę w lewo trochę w prawo bo tyle można bo się w pewnym momencie spotkają zawory z tłokiem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to