Witam. Pacjent Golf 4 1.4 16 V APE.
Mam problem z obrotami. Byłem na komputerze wykazało 'Czujnik MAP po za zasięgiem'. Jakieś porady co i jak? Gdzie ten czujnik jest w tym silniku? Czy samemu wymienić czy lepiej specjalistę? Czy może to być tez związane z nieszczelnością węża od czujnika?
[mk4] Map
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
[mk4] Re: Map
Czujnik siedzi w kolektorze ssącym z boku od strony pasażera przykręcony na dwa wkręty...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
[mk4] Re: Map
To może być wina nieszczelnego dolotu lub układu EGR. Niekoniecznie musi to być czujnik. On tylko wychwytuje niezgodność podciśnienia panującego w dolocie. Jeżeli masz falowanie na rozgrzanym silniku lub gaśnięcie silnika to przyjrzał bym się zaworowi EGR.
[mk4] Re: Map
Auto nie gaśnie. Problemy zaczynają się od ok.1600-1800-2000 obrotów. Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły.
[mk4] Re: Map
Ok.Tylko jak odpalam to 'trzepie'silnikiem. Dziwnie smierdzi jak by sie cala mieszanka nie spalala.dzis idzie do mechanika.zobaczymy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości