Witam!
Byłby ktoś w stanie wyjaśnić co to za zaworek i gdzie powinny być podłączone jego wyjścia? Obecnie na jedno jest założony kapturek, a na drugi wężyk z supłem na końcu.
1.6 AEE, zaworek z prawej strony za silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: 1.6 AEE, zaworek z prawej strony za silnikiem
Zawór zwrotny serwa - po zgaszeniu silnika utrzymuje podciśnienie w serwie na jedno awaryjne hamowanie. Co do wężyków to zaślepka zielona jest fabryczna. drugi wężyk może sterowac np.klapka obiegu wewnętrznego tak jest w np.w Audi 80B4. Tutaj nie wiem co to za auto ale skoro AEE to pewnie Golf 3.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: 1.6 AEE, zaworek z prawej strony za silnikiem
Zgadza się, Golf 3 choć szły też do Octavii 1 Zatem nic tu po mnie, trzeba zostawić. Dzięki wielkie.Maszan pisze: ↑ndz kwie 21, 2019 22:07Zawór zwrotny serwa - po zgaszeniu silnika utrzymuje podciśnienie w serwie na jedno awaryjne hamowanie. Co do wężyków to zaślepka zielona jest fabryczna. drugi wężyk może sterowac np.klapka obiegu wewnętrznego tak jest w np.w Audi 80B4. Tutaj nie wiem co to za auto ale skoro AEE to pewnie Golf 3.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość