[mk5] Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk5] Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
Witam a wiec zacznę od początku VW Jetta 1,4 FSI 55 TYS km
Miałem Problem z Pompa ABS Brak komunikacji . Byłem w serwisie VW powiedzieli ze pompa do wymiany ( Świeciły sie Kontrolki ABS ESP Reczyn )
Zakupiłem inna używana .Podłączyłem ja przekręciłem stacyjkę poginęły kontroli oprócz ESP . Po 1 min zaczęły sie znowu wszystkie święcić .
Odłączyłem akumulator i Sprawdziłem bezpieczniki czy nie spaliło jakiegoś.
podłączyłem Akumulator przekręcam stacyjkę Zegary nie reaguj zero kontrolek i nie odpala auto .
Błędy następujące
01314 Elektrowniczy moduł sterujące Pracą silnika Brak komunikacji
01316 Elektrowniczy moduł sterujące ABS Brak komunikacji
Cos sie stało ze nie moge juz odpalic ?
Ktos moze pomoc ?
Miałem Problem z Pompa ABS Brak komunikacji . Byłem w serwisie VW powiedzieli ze pompa do wymiany ( Świeciły sie Kontrolki ABS ESP Reczyn )
Zakupiłem inna używana .Podłączyłem ja przekręciłem stacyjkę poginęły kontroli oprócz ESP . Po 1 min zaczęły sie znowu wszystkie święcić .
Odłączyłem akumulator i Sprawdziłem bezpieczniki czy nie spaliło jakiegoś.
podłączyłem Akumulator przekręcam stacyjkę Zegary nie reaguj zero kontrolek i nie odpala auto .
Błędy następujące
01314 Elektrowniczy moduł sterujące Pracą silnika Brak komunikacji
01316 Elektrowniczy moduł sterujące ABS Brak komunikacji
Cos sie stało ze nie moge juz odpalic ?
Ktos moze pomoc ?
Ostatnio zmieniony pn wrz 30, 2019 20:56 przez Dzej_4, łącznie zmieniany 1 raz.
[mk5] Re: Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
za obydwa urządzenia a raczej za ich zasilanie odpowiada przekaźnik J681 na bordnetz - sprawdź czy po włączeniu stacyjki masz zasilanie na bezpieczniku 1, 2, 3 w kabinie. Jeśli nie to sprawdzić bezpieczniki pod maską (40A) - nr ci nie podam bo nie wiem jaką masz wersję skrzynki i rok - ewentualnie czy jest zasilanie na wejściu L1 borda przed włączeniem i zasilanie na L2 borda po włączeniu stacyjki - to jest przekaźnik ten po prawej stronie oznaczony 460 - z tyłu masz wtyczkę 2 pinową - kolory przewodów czerowno/czarny i czarny
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
[mk5] Re: Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
z tego co pamiętam to nie mam napięcia na 1 2 3
nie mam bezpiecznika 40 A
nie mam bezpiecznika 40 A
[mk5] Re: Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
bordnetz u mnie występuje nowszy bez Przekaźników
nie mam napięcia na 1 2 3
Bezpiecznik 40A ma napięcie
Komputer nie chce się połączyć z ECU .Jak odepnę aku i podłącze to na 1sec zegary wstają i kontrolki
nie mam napięcia na 1 2 3
Bezpiecznik 40A ma napięcie
Komputer nie chce się połączyć z ECU .Jak odepnę aku i podłącze to na 1sec zegary wstają i kontrolki
[mk5] Re: Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
informacyjnie dla innych co tu wejdą - przyczyną był bezpiecznik
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
[mk5] Re: Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
Podziękowania dla grg474 Za pomoc . Bez niego nie udało by sie to wszytko .
Pompa Działa zakodowana Wszyscy zadowoleni jeszcze raz dziękuje
Pompa Działa zakodowana Wszyscy zadowoleni jeszcze raz dziękuje
[mk5] Re: Problem z Pompa ABS i Komputerem Silnika
Bez przesady - zrobiłeś sam - ja tylko podpowiadałem. Nauczka dla wszystkich - sprawdzajac bezpieczniki - sprawdzać czy są we właściwych polach. Dodatkowo - ja każde auto od golfa 5 i audi a3 8p wzwyż jak tylko znajomy kupi robię skan i zapamiętuję - mamy wtedy wszystkie kodowania - Dzej_4 miał najwięcej problemów z uzyskaniem prawidłowego kodowania pompy ABS
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość