Post
autor: mat06 » ndz lut 13, 2022 20:11
Wszystko znajdziesz na forum. Musisz mieć najpierw kod PIN do licznika, a żeby to zrobić musisz odczytać EEPROM. Potem standardowa procedura kodowania kluczyków.
Sterownik silnika jest pod podszybiem.
Co do stacyjki i pętli immo, to też jest jakiś typ do sprawdzenia, ale myślę że tak szybko by to nie padło. Miałbyś wcześniej jakieś oznaki, raz by działało, a raz nie.
Na początek jeszcze przed innymi akcjami sprawdź dokładnie wtyczki licznika, może coś się poluzowało. Wypnij i wepnij licznik. Jeśli masz drugi kluczyk, to spróbuj nim odpalić.
Jeszcze apropo tej pętli immo:
"Problem lezy w braku kontaktu miedzy petla indukcyjna przy stacyjce a immo (obojetnie czy jest on jako osobna puszka czy w zegarach).
Rozbierz plastiki pod kierownica i znajdz 2 kabelki ktore ida od takiego czarnego pierscienia wokol stacyjki i dalej piegna w strone licznikow.
Polaczone jest to taka micro kostka przy stacyjce, wypnij ja zastosuj jakis konkakt spray dodatkowo caly przewod (2 zyly) owin folia aluminiowa (zwykla kuchenna). Problemem jest slabe ekranowanie tego przewodu przez co impul od petli indukcyjnej ginie po drodzie do immo."
