Golf IV 1.6 apf nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV 1.6 apf nie odpala
Witam
Mam problem z zakupionym golfem ostatnio
1.6 16v abf lpg sekwencja
Samochód jeździł normalnie, aż nagle przestał tak po prostu
Brak iskry, nie podaje paliwa, nie łączy się vag z ecu, ani ten na kompie vcds ani tester
Szybka diagnoza komputer padł, kupiłem nowy bez immo ale to samo
rozrusznik kręci, przekaźnik ecu działa, bezpieczniki wszystkie ok jak i ten od obd oraz 29 i inne są całe.
Nie załącza się przekaźnik paliwa, na krótko działa i leje paliwem ale i tak nie pali bo brak iskry, dodam że na wylaczonym zaplonie przekaznik po wyciagniecu i wlozeniu na chwile styka rozlacza sie ale na stacyjke nie reaguje a chyba powininen
Na pinach ecu jakies zasilanie jest, masy jakies sa
Komputer nie laczy sie z niczym kompletnie
Ktos mi wytlumaczy od poczatku jak to dziala po przekreceniu stacyjki?
Idzie prad na ecu przez przekaznik i bezpiecznik ecu czy cos jeszcze po drodze ?
Pompe paliwa zalacza ecu czy bezposrednio stacyjka ?
Co i gdzie jeszcze szukac bo brak mi pomyslow
Mam problem z zakupionym golfem ostatnio
1.6 16v abf lpg sekwencja
Samochód jeździł normalnie, aż nagle przestał tak po prostu
Brak iskry, nie podaje paliwa, nie łączy się vag z ecu, ani ten na kompie vcds ani tester
Szybka diagnoza komputer padł, kupiłem nowy bez immo ale to samo
rozrusznik kręci, przekaźnik ecu działa, bezpieczniki wszystkie ok jak i ten od obd oraz 29 i inne są całe.
Nie załącza się przekaźnik paliwa, na krótko działa i leje paliwem ale i tak nie pali bo brak iskry, dodam że na wylaczonym zaplonie przekaznik po wyciagniecu i wlozeniu na chwile styka rozlacza sie ale na stacyjke nie reaguje a chyba powininen
Na pinach ecu jakies zasilanie jest, masy jakies sa
Komputer nie laczy sie z niczym kompletnie
Ktos mi wytlumaczy od poczatku jak to dziala po przekreceniu stacyjki?
Idzie prad na ecu przez przekaznik i bezpiecznik ecu czy cos jeszcze po drodze ?
Pompe paliwa zalacza ecu czy bezposrednio stacyjka ?
Co i gdzie jeszcze szukac bo brak mi pomyslow
Re: Golf IV 1.6 apf nie odpala
Bardzo prawdopodobne jest że to wina kostki stacyjki. Ecu zasilane jest raczej przez przekaźnik lub bezpiecznik. Pompa paliwa uruchamiania jest przez ecu na podstawie sygnału z czujnika g28 i/lub g40. Trzeba najlepiej sprawdzić po schemacie elektrycznym dla danego silnika....
Re: Golf IV 1.6 apf nie odpala
A więc ciąg dalszy
Przekaźnik ecu pod maską się załącza, ten przepięciowy 100 obok nie, przepięciowy 100 pod deską się załącza, pompa paliwa nie. Ręcznie załącze przekaźnik działa pompa Wyjąłem kostke od górnego czujnika wałka rozrządu , nie było napięcia, pod paru przekręceniach kluczykiem napiecie się pojawiło, przekaźnik ecu + przepieciowy 100 obok + przepieciowy 100 pod deska + pompa paliwa zaczeły się wszystkie załączać , samochód odpalił, na sterowniku bez immo falowały obroty, na oryginalnym silnik szarpał na jałowym, zrobiłem 100 km , przestał działać klimatronic mimo że bezpiecznik ok, pojawił się błąd epc na desce nagle, postawiłem samochód na podwórku i już nie odpalił i znowu to samo.
Jak nie mogłem się łączyć z niczym komputerem, nie było nawet numeru seryjnego sterownika ecu w vagu ,mimo że samochód odpalał , napięcie na obd jest ok, bezpiecznik ok, nie patrzyłem tylko na przejście kabla z wtyczki do ecu, to teraz nr seryjny sterownika jest, komputer go widzi , udało się połączyć z 17 i chyba 19. Wyskoczyły błędy poniżej dam zdjęcia.
Bład epc myśle że się pojawił, bo na vagu jest też błąd Sensor for Oil level (G266) to ten czujnik w misce z tego co się dowiedziałem.
Załączę ręcznie wszystkie przekaźniki na raz i odpalam to brak reakcji, a robię to bo zauważyłem ze jak samochód zaczął działać to 2x przekaznik 100, 1x ecu i przekaźnik pompa załączaly się na raz po przekręceniu stacyjki a teraz lipa jak wyżej, bo niema iskry. Na Fb ktoś powiedział ze jak padnięty czujnik w walku rozrządu albo hal nie Połączę się z ecu ale to dla Mnie dziwne nie powinno tak być
Ja obstawiam masy ecu, stacyjkę, albo coś nie halo z bezpiecznikami Prąd z ecu na górny czujnik wałka rozrządu idzie bezpośrednio z ecu ? Niechce nagle wymieniać wszystkich czujników i przekaźników na nowe tylko znaleźć konkretną przyczyne. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
Prąd z ecu na górny czujnik wałka rozrządu idzie bezpośrednio z ecu ?
Przekaźnik ecu pod maską się załącza, ten przepięciowy 100 obok nie, przepięciowy 100 pod deską się załącza, pompa paliwa nie. Ręcznie załącze przekaźnik działa pompa Wyjąłem kostke od górnego czujnika wałka rozrządu , nie było napięcia, pod paru przekręceniach kluczykiem napiecie się pojawiło, przekaźnik ecu + przepieciowy 100 obok + przepieciowy 100 pod deska + pompa paliwa zaczeły się wszystkie załączać , samochód odpalił, na sterowniku bez immo falowały obroty, na oryginalnym silnik szarpał na jałowym, zrobiłem 100 km , przestał działać klimatronic mimo że bezpiecznik ok, pojawił się błąd epc na desce nagle, postawiłem samochód na podwórku i już nie odpalił i znowu to samo.
Jak nie mogłem się łączyć z niczym komputerem, nie było nawet numeru seryjnego sterownika ecu w vagu ,mimo że samochód odpalał , napięcie na obd jest ok, bezpiecznik ok, nie patrzyłem tylko na przejście kabla z wtyczki do ecu, to teraz nr seryjny sterownika jest, komputer go widzi , udało się połączyć z 17 i chyba 19. Wyskoczyły błędy poniżej dam zdjęcia.
Bład epc myśle że się pojawił, bo na vagu jest też błąd Sensor for Oil level (G266) to ten czujnik w misce z tego co się dowiedziałem.
Załączę ręcznie wszystkie przekaźniki na raz i odpalam to brak reakcji, a robię to bo zauważyłem ze jak samochód zaczął działać to 2x przekaznik 100, 1x ecu i przekaźnik pompa załączaly się na raz po przekręceniu stacyjki a teraz lipa jak wyżej, bo niema iskry. Na Fb ktoś powiedział ze jak padnięty czujnik w walku rozrządu albo hal nie Połączę się z ecu ale to dla Mnie dziwne nie powinno tak być
Ja obstawiam masy ecu, stacyjkę, albo coś nie halo z bezpiecznikami Prąd z ecu na górny czujnik wałka rozrządu idzie bezpośrednio z ecu ? Niechce nagle wymieniać wszystkich czujników i przekaźników na nowe tylko znaleźć konkretną przyczyne. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
Prąd z ecu na górny czujnik wałka rozrządu idzie bezpośrednio z ecu ?
Re: Golf IV 1.6 apf nie odpala
A sprawdzałeś wszystkie punkty masowe pod aku i w okolicach ECU silnika?
Re: Golf IV 1.6 apf nie odpala
pod aku spradzone, z ecu tylko ten naprzeciwko przy podszybiu, reszta niewiem gdzie jest..... na słupku w środku pod deską? niby gdzieś wyczytałem że na podłużnicy, patrzyłem , nie znalazłem .
Re: Golf IV 1.6 apf nie odpala
Ogólnie to wygląda jakby brak zasilania na sterowniki. Sprawdź główny zacisk prądowy na listwie z przekaźnikami nad nogami kierowcy... może tam być słaby styk
Re: Golf IV 1.6 apf nie odpala
Dzięki za pomoc i nakierowanie
Okazało się po czasie ze jest luźny wtyk bezpiecznika w skrzynce bezpieczników który zasila ecu
Problem ogarnięty
Okazało się po czasie ze jest luźny wtyk bezpiecznika w skrzynce bezpieczników który zasila ecu
Problem ogarnięty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości