Strona 1 z 1

Ogólny problem z zegarami

: pn maja 18, 2020 22:26
autor: FishKebab
Witam, temat na pewno był, ale bardziej chodzi mi o poradę niż rozwiązanie sytuacji.
objawy to:
prawy przycisk nic nie robi, nie da się skasować małego przebiegu, po wypięciu aku się zeruje(spalanie itp normalnie pokazuje zrobiłem dopiero 1tys km wydaje mi się ze trip na lewym działa normalnie ale nie sprawdzałem)
nie działa brzeczek
prędkościomierz zatrzymuje się po 120km/h miedzy 90-120 czasem skacze ale poniżej 80 działa bez problemu


główne pytanie to czy jak chce wymienić licznik 1 do 1 to zrobię to sam czy potrzebuje coś kodować itp. (jestem wybitnie uzdolniony mechanicznie rekompensuje mi to totalny brak zrozumienia elektryki)
no i pytanie czy prościej naprawić wszystko osobno czy wymienić licznik, nie chce robić żadnych modów, najlepiej żeby było P&P.


auto aktualnie stoi na kołkach bo pękł wąż od chłodnicy oleju i czekam aż przyjdzie

zdjęcie licznika dla uwagi ;D (czy to normalne w spalanie 2.3? :rozpacz: )

Re: Ogólny problem z zegarami

: pn maja 18, 2020 22:49
autor: mat06
FishKebab pisze:
pn maja 18, 2020 22:26
główne pytanie to czy jak chce wymienić licznik 1 do 1 to zrobię to sam czy potrzebuje coś kodować itp. (jestem wybitnie uzdolniony mechanicznie rekompensuje mi to totalny brak zrozumienia elektryki)
Po wymianie licznika na inny musisz zakodować Immobilizer, inaczej nie odpalisz silnika.

Re: Ogólny problem z zegarami

: pn maja 18, 2020 23:37
autor: vwarek
I najlepiej ustawić przebieg ze starego, żeby przypału nie było podczas przeglądu albo kontroli. Spalanie może tak wyglądać chwilę po odpaleniu auta i ruszeniu z miejsca, potem będzie spadać (spalanie średnie).

Re: Ogólny problem z zegarami

: wt maja 19, 2020 23:40
autor: bolo9823
Prawy przycisk od zerowania przebiegu nie działa bo pewnie polamal sie, jak rozbierzesz licznik to pewnie plastik wyleci :p czesty przypadek w licznikach motometer. Sprawa ze wskazówka predkosciomierza to ja bym rozebral i pokrecil nia w rozne strony moze gdzies sie przycina wcale nie musi buc to problem układu, mozesz spokojnie krecic nia w lewo i prawo zeob kilka obrotów potem musisz ustwic ta wskazowke na zero zrob pelen obrot wskazowki w lewo i zostaw ją na zero.

Re: Ogólny problem z zegarami

: śr maja 20, 2020 22:12
autor: FishKebab
w końcu wywalczyłem z samochodem... (pekł waż od chłodnicy oleju...) licznik czasem chodzi normalnie (raz na tysiąc kilometrów ;d) dodatkowo dzisiaj odkryłem ze nie działa tylny spryskiwacz i lampki w drzwiach czy to jakkolwiek moze być powiązane?

Re: Ogólny problem z zegarami

: śr maja 20, 2020 23:09
autor: mat06
FishKebab pisze:
śr maja 20, 2020 22:12
w końcu wywalczyłem z samochodem... (pekł waż od chłodnicy oleju...) licznik czasem chodzi normalnie (raz na tysiąc kilometrów ;d) dodatkowo dzisiaj odkryłem ze nie działa tylny spryskiwacz i lampki w drzwiach czy to jakkolwiek moze być powiązane?
Brak lampek w drzwiach może być powiązany z brakiem brzęczyka - padnięty mikrostyk.

Re: Ogólny problem z zegarami

: pt maja 22, 2020 19:42
autor: Qto
Tylny spryskiwacz I lampki w drzwiach były omawiane wiele razy. Wskazówka może się przycinać jak jest za mocno docisnieta