Wiem wiem temat wałkowany już setki razy. Problemy z znalezieniem + po stacyjce pod maską. Zazwyczaj wszyscy biorą jednak z przełącznika świateł. Kilka dni temu zerknąłem pod maskę golfa 1.6 (niestety założona była pokrywa) który miał sygnał do świateł DRL podpięty pod moduł znajdujący się po lewej stronie silnika, na wysokości głowicy , moduł aluminiowy z radiatorem. Mam też coś takiego w tym samym miejscu (1.4/75) do tego wpięta jest wtyczka której ni jak nie mogę wyjąć (boję się narozrabiać). Co to za moduł i jakie sygnały docierają do tego modułu. Ktoś coś ?
.
.
.
To moduł zapłonu - czy ktoś wie jakie sygnały dochodzą do niego ?
Nieszczęsny plus po stacyjce
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn kwie 27, 2020 07:16
- Lokalizacja: Paprykarnia ZS
- Auto: Golf 4 14/75
- Silnik: AXP
Re: Nieszczęsny plus po stacyjce
Sprawa już jasna, to moduł cewki. Podłączone są do niego 4 przewody:
1 - ziel-brąz - sterowanie
2 - czar-fiol - zasilanie (plus po stacyjce) - tu ludzie podłączają DRL
3 - ziel-żół - sterowanie
4 - brąz - masa
Jeżeli ktoś użyje tego pinu (2) jako sygnału do świateł LED DLR lub modułu DLR do świateł długich, polecam zrobić to poprzez przekaźnik. Moduły takie nieużywane biorą 15-20 mA. Szkoda prądu
1 - ziel-brąz - sterowanie
2 - czar-fiol - zasilanie (plus po stacyjce) - tu ludzie podłączają DRL
3 - ziel-żół - sterowanie
4 - brąz - masa
Jeżeli ktoś użyje tego pinu (2) jako sygnału do świateł LED DLR lub modułu DLR do świateł długich, polecam zrobić to poprzez przekaźnik. Moduły takie nieużywane biorą 15-20 mA. Szkoda prądu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości