Golf 2.3 vr5 150km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 2.3 vr5 150km
Witam grupowiczów, od pół roku jestem w posiadaniu golfa mk4 2.3 vr5 150km, po wymianie silnika odpala perfekcyjnie jednak na wolnych obrotach silnik strasznie szarpie, chodzi jakby tracił iskrę na cylindrach przy czym od czasu do czasu spadną mu obroty. Dodam że jestem początkujący w tych tematach oraz był to mój pierwszy samodzielnie wymieniony silnik, wszystkie kostki podpięte na swoje miejsca tak samo kable WN. Po zbadaniu komputerem wykazało błąd przepustnicy czy to może być przyczyną tego że silnik tak pracuje czy jednak szukać coś przy układzie zapłonowy (świece, KABLE WN, cewka, moduł zapłonowy)? Za odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Re: Golf 2.3 vr5 150km
Okej dzięki, bo właśnie podpisałem go pod kąpa i wyskoczył błąd przepustnicy czyli bardzo prawdopodobne lewe powietrze ale i tak dzięki za odpowiedź
Re: Golf 2.3 vr5 150km
Podciśnienia sprawdzone, cały układ dolotowy sprawdzony, była mała nieszczelność, po uszczelnieniu dalej to samo, podczas jazdy przerywa od 1,5-3 tyś obrotów, na wolnych tak samo silnik telepie się i czasami uskoczy z obrotów, ktoś jeszcze ma jakieś pomysły co to może być?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Re: Golf 2.3 vr5 150km
cewki świece zobacz na którym cylindrze wypada zapłon w momencie telepania odłącz cewkę po kolei z cylindrów i zobacz na którym niema różnicy w pracy silnika
Re: Golf 2.3 vr5 150km
Okej dzięki za radę zaraz to sprawdzę bo wszystko przekopane, lewego powietrza nie ciągnie, świece nowe tylko sprawdzić przebicia na kablach wn i cewka bo jako jedyne to już podejrzewam
Re: Golf 2.3 vr5 150km
Problem dalej taki sam, świece nowe, sprawdzana po kolei iskra na każdym cylindrze, cewka sprawdzana, lewego powietrza nie ciągnie, silnik dalej telepie i zauważyłem że spalanie tymczasowe jest na poziomie 43.4 litra/100km,czasami nie chce zapalić tylko kręci i przy końcu kręcenia jak już przekręcam kluczyk strzela z wydechu, mój majster z praktyk powiedział że to może być wina czujnika położenia wału że takie coś się dzieje i że wariuje na obrotach, pytanie do grupowiczów czy to może być na 100% czujnik położenia wału czy gdzie indziej szukać przyczyny? Pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: czw kwie 19, 2018 14:29
- Auto: Volkswagen Golf 4 1.9 TDI ALH
Re: Golf 2.3 vr5 150km
Ja kiedys miałem podobne objawy i własnie spalanie masakr okazało sie ze sonda lambda. Nie wiem czy to cos pomoze :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości