Cześć, ostatnio zaczął szwankować mi centralny zamek tj. nie zamykał lub nie otwierał poszczególnych drzwi, alarm włączał się w środku nocy, brzęczyk od świateł nie działał oraz oświetlenie wnętrza, światło oraz centalny klapy bagażnika też nie działał. Dzisiaj postanowiłem, że wyciągnę moduł komfortu i sprawdzę jak wygląda. Po otwarciu puszki okazało się, że kilka lutów jest do poprawy więc to zrobiłem, poprawiłem też zimne luty w zamku kierowcy. Chciałem sprawdzić czy wszystko będzie działać i z roztargnienia przed świętami jak ostatni kretyn podpiąłem moduł bez obudowy i zetknął się on z blachą mocującą i zrobiło zwarcie, po czym lekko zaśmierdziało plastikiem.... proszę nie komentować tego bo już sam jestem wystarczająco wściekły za swoją głupotę.
Teraz mogę zamykać auto tylko z kluczyka, a program VAG COM, chyba nie widzi modułu bo nawet nie może się z nim połączyć, a wcześniej to działało. Proszę mi powiedzieć czy to poszedł jakiś bezpiecznik czy moduł jest do wymiany? Bezpieczniki po lewej stronie deski sprawdziłem. Kolejna sprawa to jeżeli podepnę moduł o tym samym oznaczeniu to czy wszystkie funkcje oprócz otwierania z pilota będą działały czy trzeba wszystko kodować od nowa?
Mój samochód to VW Bora 1.6 AKL 1999, a moduł to 1JO 959 799 AH.
Proszę o pomoc.
VW Bora - spalony moduł komfortu?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- GrzechuPL
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt gru 27, 2019 18:45
- Auto: Golf IV 1.6 SR
- Silnik: AKL
Re: VW Bora - spalony moduł komfortu?
Jak podepniesz taki sam moduł to nic nie musisz robić. Sam wymieniałem moduł komfortu w Golf 4 1.6 SR AKL 1999. Po podłączeniu nowego modułu wszystko od razu działało.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: VW Bora - spalony moduł komfortu?
Jak moduł będzie miał inne kodowanie...to już nie wszystko będzie działało...jak będzie z nadwozia które ma inne sterowanie zamka w bagażniku to będzie kolejny problem...A jak dodatkowo moduł będzie z anglika to dochodzi jeszcze kilka rzeczy które będą działały inaczej niż powinny...W zależności od wyposażenia auta - generalnie trzeba założyć że minimum kodowanie trzeba zmienić...A w wielu przypadkach niezbędne będzie grzebania w eepromie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości