golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Witam. Wie ktoś jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa w golfie 4, 1.4 16v, 1999r. ? I gdzie go mogę znaleźć. Miernikiem coś zdziałam?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Przekaźnik 409, obok przekaźnika wycieraczek...umieszczony w skrzynce przekaźników nad pedałami...
Przekaźnik ma 8 nóżek więc sprawdzenie czy wszystko działa poprawnie nie będzie takie proste...
15 - plus po stacyjce
30 - stały plus
31 - masa
50 - plus przy kręceniu rozrusznikiem
87 - do pompy paliwa
C - sygnał ze sterownika airbag, po dzwonie rozłącza pompę...
Mot - sygnał ze sterownika silnika - masa
TK - sygnał otwarcia drzwi kierowcy - masa
sprawdź czy zadziała po zasileniu 15, 30, 31
Przekaźnik ma 8 nóżek więc sprawdzenie czy wszystko działa poprawnie nie będzie takie proste...
15 - plus po stacyjce
30 - stały plus
31 - masa
50 - plus przy kręceniu rozrusznikiem
87 - do pompy paliwa
C - sygnał ze sterownika airbag, po dzwonie rozłącza pompę...
Mot - sygnał ze sterownika silnika - masa
TK - sygnał otwarcia drzwi kierowcy - masa
sprawdź czy zadziała po zasileniu 15, 30, 31
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Ogólnie to mam problem z samochodem, bo mi gaśnie podczas jazdy i nie chce odpalać potem kilka minut.
- mbadelek94
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr maja 28, 2014 14:59
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Cześć kolego udało Ci się poradzić z tym problemem?
Mam golfa 4 1,4 16v 99r.
Mam podobny problem od paru miesięcy z przekaźnikiem od pompy paliwa( prawdopodobnie) podczas jazdy słychać pstrykniecie przekaźnika podczas jazdy co z tym idzie to samochód gaśnie podczas jazdy lecz zaraz po ułamku sekundy odpala. To samo dzieje się na postoju lecz oczywiście wtedy już muszę sam odpalić.
Dzieje się to sporadycznie czasem parę razy w jednym dniu a czasem parę tygodni spokoju, oczywiście przekaźnik wymieniony lecz problem został.
Miał może ktoś podobny problem?
Mam golfa 4 1,4 16v 99r.
Mam podobny problem od paru miesięcy z przekaźnikiem od pompy paliwa( prawdopodobnie) podczas jazdy słychać pstrykniecie przekaźnika podczas jazdy co z tym idzie to samochód gaśnie podczas jazdy lecz zaraz po ułamku sekundy odpala. To samo dzieje się na postoju lecz oczywiście wtedy już muszę sam odpalić.
Dzieje się to sporadycznie czasem parę razy w jednym dniu a czasem parę tygodni spokoju, oczywiście przekaźnik wymieniony lecz problem został.
Miał może ktoś podobny problem?
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
skoro słychać cyknięcie przekaźnika to coś go rozłącza i auto gaśnie, zobacz sobie czy wszystkie przewody są całe, możesz podszlifować styki bo mogą być już lekko wypalone i nie ma dobrego styku, lub sam przekaźnik uległ uszkodzeniu
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Witam.
Mam Mam mały problem. Samochód nie chciał odpalić wiec szukałem przyczyny i padło na przekaźnik pompy paliwa. Po odpięciu i zamontowaniu było słychać jak pompa działa i auto zapaliło , lecz gdy zaczynałem składać auto nagle zgasło jak bym zrobił zwarcie i kicha. odłączałem kilka razy ten przekaźnik i montowałem i teraz pompy nie słychać moje pytanie dotyczy czy przekaźnik padł całkowicie czy zwarcie spowodowało spalenie np innego przekażnika lub bezpiecznika z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam
Mam Mam mały problem. Samochód nie chciał odpalić wiec szukałem przyczyny i padło na przekaźnik pompy paliwa. Po odpięciu i zamontowaniu było słychać jak pompa działa i auto zapaliło , lecz gdy zaczynałem składać auto nagle zgasło jak bym zrobił zwarcie i kicha. odłączałem kilka razy ten przekaźnik i montowałem i teraz pompy nie słychać moje pytanie dotyczy czy przekaźnik padł całkowicie czy zwarcie spowodowało spalenie np innego przekażnika lub bezpiecznika z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam
stań ze mną vis a vis powiedz mi kto jest ten zły? czy ja, czy ty?!
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
jeśli zrobiłeś zwarcie to bezpieczniki powinieneś sprawdzić jako pierwsze
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Bezpieczniki sprawdzone myślę ze to ten przekaźnik szlak trafił a powiedz mi czy wiesz może gdy się zapłon włączy to słychać jak ta blaszka w środku zaskakuje i odskakuje czy powinna być tylko słychać jeden raz tą blaszkę z góry dziękuję pozdrawiam
stań ze mną vis a vis powiedz mi kto jest ten zły? czy ja, czy ty?!
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
na chwilę załącza pompę po włączeniu zapłonu, więc przekaźnik powinien "cyknąć" dwa razy - załączyć i rozłączyć pompę.
golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
to cyknięcie jest , więc boję się ze zrobiłem zwarcie jak chciałem wszystko złożyć , a dokładnie podczas skręcania plastikowej obudowy ponieważ wtedy luźną skrzynkę od centtralnego i alarmu dobiłem do przewodów i wtedy kaput wszystko ;/ i teraz nie wiadomo gdzie i co szukać
stań ze mną vis a vis powiedz mi kto jest ten zły? czy ja, czy ty?!
-
- Użytkownik
- Posty: 278
- Rejestracja: wt lut 21, 2017 20:36
Re: golf 4, jak sprawdzić przekaźnik pompy paliwa
Cześć, może odgrzeję trochę starego kotleta, ale szukam info o przekaźniku dotyczące przewodu C:
Drugie pytanie: Spotkaliście się może z tym, że w wiązce w okolicach poduszki pasażera jest 4-pinowa kostka (3B0972722) z przewodami: Czarny (z bezpieczników), właśnie fioletowo-biały (czyli ten sygnał C), szaro-biały (K-Line) i brązowy (masa)? Robiąc instalację napotkałem na taką kostkę - wygląda jakby była możliwość dołożenia jakiegoś modułu, który odcina pompę paliwa.
Chciałbym podpiąć do niego przewód, żeby wyłączał samochód - właśnie tak jak w przypadku awarii. Co w tym celu podać na ten pin? Masę czy +12V?
Drugie pytanie: Spotkaliście się może z tym, że w wiązce w okolicach poduszki pasażera jest 4-pinowa kostka (3B0972722) z przewodami: Czarny (z bezpieczników), właśnie fioletowo-biały (czyli ten sygnał C), szaro-biały (K-Line) i brązowy (masa)? Robiąc instalację napotkałem na taką kostkę - wygląda jakby była możliwość dołożenia jakiegoś modułu, który odcina pompę paliwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości