Witajcie!
Napotkałem pewną niedogodność podczas próby wymiany czujnika halla w aparacie zapłonowym mojego golfa poj. 1263ccm. Problem polega na rozebraniu aparatu od góry, czyli od strony palca rozdzielacza. Co zrobiłem krok po kroku i gdzie napotkałem ZONK.
Demontaż z auta pomijam bo to 1 wąż jedna kostka i kopułka.
-zdjąłem palec
-tą osłonkę co pod nim
-większy zeger i koniec , nie mogę ruszyć tego pierścienia co czujnik z niego zczytuje sygnał gdy się kręci (na zdjęciu poniżej to nad zielonym oringiem )
Po odpięciu sprężynek odśrodkowej korekty (przez otwór od gruszki) i mniejszego zegera od góry oraz wszystkich śróbek naokoło aparatu,magnesu, wychodzi cału moduł czyli dolna płytka odśrodkowa, pośrednia na której jest sam czujnik no i ten pierścień który jak zaczarowany nie wychodzi.
identyczna sytuacja dotyczyła 2 aparatów z padniętym hallem. Ktoś coś może miał z tym do czynienia i podpowie
Pozdrawiam Michał Stefanek
Czujnik Halla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:12
- Lokalizacja: poznań
- Auto: golf mk2 1263 5d wer Memphis
- Silnik: MH
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:12
- Lokalizacja: poznań
- Auto: golf mk2 1263 5d wer Memphis
- Silnik: MH
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:12
- Lokalizacja: poznań
- Auto: golf mk2 1263 5d wer Memphis
- Silnik: MH
Re: Czujnik Halla
Witajcie ponownie, postanowiłem nie zakładać nowego wątku bo jakgdyby doryczy aparatu.
Mam pytanie odnośnie kąta wyprzedzenia zapłonu
Zgodnie z poradami z forum:
na ciepłym silniku, bez gruszki z zatkanymwężykiem ok 900RPM i przy pomocy lampy z regulowanym kątem ustawiłem 5
gruszkę podpiąłem i jakoś nie jedzie auto jak powinno
sprawdziłem jak to wygląda i oto wyniki
Niezależnie od temperatury silnika bez gruszki 5 a z zapiętą gruszką 25 stopni czy wy też tak macie?????
Kiedyś miałem fiata uno i też ufo padło na aparacie no to wąż zatkałem metodą prób ustawiłem jakieś 15 stopni(sprawdzone na lampie)
1.0 fire szedł jak kuna w pomidorach, sprzedałem i kupiłem rok młodsze bez gruszki na aparacie.
Jakoś mi te 25 stoponi nie gra
Co sądzicie?????
a molże dysponuje ktoś jakąś mapą zapłonów to wtedy zkoryguję sobie pracę gruchy trójnikiem czy cóś.
Mam pytanie odnośnie kąta wyprzedzenia zapłonu
Zgodnie z poradami z forum:
na ciepłym silniku, bez gruszki z zatkanymwężykiem ok 900RPM i przy pomocy lampy z regulowanym kątem ustawiłem 5
gruszkę podpiąłem i jakoś nie jedzie auto jak powinno
sprawdziłem jak to wygląda i oto wyniki
Niezależnie od temperatury silnika bez gruszki 5 a z zapiętą gruszką 25 stopni czy wy też tak macie?????
Kiedyś miałem fiata uno i też ufo padło na aparacie no to wąż zatkałem metodą prób ustawiłem jakieś 15 stopni(sprawdzone na lampie)
1.0 fire szedł jak kuna w pomidorach, sprzedałem i kupiłem rok młodsze bez gruszki na aparacie.
Jakoś mi te 25 stoponi nie gra
Co sądzicie?????
a molże dysponuje ktoś jakąś mapą zapłonów to wtedy zkoryguję sobie pracę gruchy trójnikiem czy cóś.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:12
- Lokalizacja: poznań
- Auto: golf mk2 1263 5d wer Memphis
- Silnik: MH
Re: Czujnik Halla
Temat do zamknięcia/śmietnika bo:
1 ustawiłem 6-st na innej lampie
2 dałem irydowe świece
3 obecne spalanie 7,5 około głównie miasto więc bajka nie tykam
4 do zakończenia projektu zostało pranie środka, więc czeka do wiosny i pewnie pogonie lalunie
5 kupiłem 1.6d w 3 furtkach jak ten co miałem 12 lat temu
1 ustawiłem 6-st na innej lampie
2 dałem irydowe świece
3 obecne spalanie 7,5 około głównie miasto więc bajka nie tykam
4 do zakończenia projektu zostało pranie środka, więc czeka do wiosny i pewnie pogonie lalunie
5 kupiłem 1.6d w 3 furtkach jak ten co miałem 12 lat temu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości