Strona 1 z 2
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: śr kwie 19, 2017 11:54
				autor: Michał_1977
				Witajcie.
Zacznę od tego,że złamałem własną żelazną zasadę,że benzyna do mycia części,a na gazie obiad się gotuje i jak w temacie,kupiłem benzynowca w Audi A4. Na dodatek,benzynowiec z podtlenkiem gAzotu i teraz mam za swoje... 
 
 
1.Powiedźcie mi ludziki,jakie bloki trzeba zlogować i które parami ze sobą,żeby czegoś się dowiedzieć,bo im więcej czytam tu i na innych forach,tym bardziej mi bańka puchnie i jeszcze mniej wiem 
 
 
2.Czy w MS w bloku 002 okno 2,3 i 4 to są wskazania przepływki?
Z benzynowcami nigdy się nie lubiłem i one mnie też chyba nie kochają,stąd moje problemy jeden za drugim. pompa wody,termostat,UPG itd. to już ogarnąłem i jest historią,ale pozostał wkurzający brak kopniaka w plecy. Auto wlecze się jak wolnossący 1,8 20V (125KM) lub gorzej.
 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: śr kwie 19, 2017 13:00
				autor: vwer2
				Może spróbuj wyczyścić przepływkę  np. zmywaczem do hamulców.
Sprawdź tez wszystkie węże przed i za turbo
			 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: śr kwie 19, 2017 13:52
				autor: Michał_1977
				vwer2 pisze:Może spróbuj wyczyścić przepływkę np. zmywaczem do hamulców
Przemywałem. Chciałem też sprawdzić jakie ma wartości,ale nie wiem w którym bloku. W 002 pokazuje jakieś wartości  ...g/s,ale nie mam pewności,że to co sprawdzam,to jest właśnie to czego potrzebuję. Wcześniej sprawdzałem w bloku 004,bo tam jest wyraźnie opisane,że coś z przepływką,ale w oknie 3 wyskakiwały mi same zera (0,00g/s). podmieniłem przepływkę i dalej to samo,więc dochodze do wniosku,że chyba nie tam lookałem gdzie trzeba... 
 
 
vwer2 pisze:Sprawdź tez wszystkie węże przed i za turbo 
Jak zmieniałem UPG,to wszystko miałem rozebrane i przy okazji umyłem,powycierałem,przedmuchałem i przejrzałem. Niby wszystko O.K.
Przy okazji odkryłem urypany zawór WG. Talerzyk-zawór,odpadł od dźwigienki i dzwonił w trakcie jazdy. Naprawiłem.
Co z tymi logami? Które bloki logować? Które dynamicznie,a które statycznie? 

 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 12:11
				autor: vwer2
				Co do logów to nie pamiętam ,pracuje teraz na ITS-ie Viakena i mam podane ilość przepływu i docelową .
Sprawdź wtyczkę do przepływomierza , często to właśnie tam tkwi problem.
Zawór WG chodzi dobrze ??? Nie zacina się i nie zostaje czasem niedomknięty ???
Sprawdź też MAP sensor. Dokładnie nie pamiętam ale któryś silnik AEB albo AGU miał wyjścia podciśnienie / ciśnienia z dołu kolektora ssącego ,które się zapychały syfem  .
			 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 17:17
				autor: Michał_1977
				vwer2 pisze:Sprawdź wtyczkę do przepływomierza , często to właśnie tam tkwi problem.
Sprawdzone. Zasilanie + i - daje tyle ile jest na aku.
vwer2 pisze:Zawór WG chodzi dobrze ?
Chodzi dobrze i domyka. Generalnie był uwalony przewód przy kostce od N75,ale naprawiłem.
Zastanawiam się,czy jest opcja wymuszenia ruchu sztangi jak w TDI? Jeśli jest,to niech ktoś podpowie w jakim bloku. W TDI jest to BS --> blok 013 i sztanga gania w tę i wewtę 

 a tu?... Zielono mi 
 
 
vwer2 pisze:Sprawdź też MAP sensor
Gdzie on jest? W IC?
 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 18:35
				autor: vwer2
				Michał_1977 pisze:Sprawdzone. Zasilanie + i - daje tyle ile jest na aku.
we wtyczce nie tylko jest + i - 
Michał_1977 pisze:Zastanawiam się,czy jest opcja wymuszenia ruchu sztangi jak w TDI? 
Nie ma takiej opcji . Sztanga porusza się od ciśnienia a nie jak w tdi od podciśnienia ok 1 bar i sie otwiera. 
Michał_1977 pisze:sztanga gania w tę i wewtę 
nie za szybko sie otwiera ???
Michał_1977 pisze:Gdzie on jest? W IC?
 W jednych silnikach jest w IC a w innych podpięty do kolektora ssącego .
Podepnij manometr , będzie wiadomo co się dzieje .
 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 18:49
				autor: Michał_1977
				vwer2 pisze:we wtyczce nie tylko jest + i - 
Wiem. 2 pozostałe przewody idą do ECU i są "drożne",bo sprawdziłem miernikiem.
vwer2 pisze:ok 1 bar i sie otwiera. 
Oki. Sprawdzę pompką ciśnieniowo-podciśnieniową z manometrem.
vwer2 pisze:    Michał_1977 napisał(a):
    sztanga gania w tę i wewtę 
nie za szybko sie otwiera ???
Z tym,to nawiązałem do TDI,że tam tak jest.
vwer2 pisze:W jednych silnikach jest w IC a w innych podpięty do kolektora ssącego .
Podepnij manometr , będzie wiadomo co się dzieje . 
Yyy...gdzie podpiąć manometr?
Aaaa,tzw bar boost,żeby sprawdzić ile pompuje w trakcie jazdy. Spróbuję.
 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 19:08
				autor: vwer2
				Michał_1977 pisze:Yyy...gdzie podpiąć manometr?
musisz się wpiąć do układu dolotowego  w któryś wężyk przy użyciu trójnika np.od spryskiwaczy
Chyba ,ze masz jakieś wolne/ zaślepione miejsce przy zaworze zwrotnym do serwo .
 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 19:12
				autor: vwer2
				jeszcze zostaje ci do sprawdzenia zawór BV - może się nie zamyka i ciśnienie z turbo ucieka z powrotem przed turbinę 
 
Trochę więcej do ogarnięcia ja w TDI  

 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 22:10
				autor: Michał_1977
				vwer2 pisze:Trochę więcej do ogarnięcia ja w TDI 

 
Właśnie widzę... 
 
 
Ehhh...nie miała baba kłopotu,to kupiła sobie prosię 
 
 
Dobra,nie ma co beczeć nad rozlanym mlekiem. Jak coś ugram,to dam znać.
 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: czw kwie 20, 2017 23:58
				autor: needved
				W AEB z tego co wiem nie ma map sensora 
Sprawdź przepływkę, zdrowa powinna pokazać około 130g/s powietrza
Zawór DV często też puszcza ciśnienie.
Podepnij zegar i sprawdź doładowanie, w serii powinno być 0,4-0,5 bara.
			 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: pt kwie 21, 2017 07:26
				autor: Michał_1977
				needved pisze:Sprawdź przepływkę, zdrowa powinna pokazać około 130g/s powietrza
Michał_1977 pisze:2.Czy w MS w bloku 002 okno 2,3 i 4 to są wskazania przepływki?
  
 
Rozumiem że w trakcie jazdy z butem w podłodze ma pokazywać podobną wartość,tak?
Jeszcze tylko niech mi ktoś potwierdzi lub odpowiednio naprowadzi,gdzie mam patrzeć w VCDS 

 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: pt kwie 21, 2017 20:25
				autor: piteR-ek
				Michał_1977, 
Masz tutaj opis bloków vag AEB i AGU zawsze coś pomoże 

  Sterowniki są bliźniacze  najważniejsze to nieszczelności jak wyżej oraz N75 . Katalizator tam masz ?
http://wyslijto.pl/plik/b706tr939f" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			 
			
					
				Zamulony 1,8T AEB.
				: pt kwie 21, 2017 23:21
				autor: needved
				Przepływka to grupa 002 okienko 4 
przy pełnym bucie przy końcu obrotomierza powinno być około 130g/s powietrza.