Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Grzegorz2507
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pt cze 05, 2009 16:02
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
- Kontakt:
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Witam wszystkich. Mam nadzieje ze przynajmniej tutaj znajde odp na dreczace mnie problemy, w koncu jedyne solidne forum w internetach
No ale dobra, koniec wazeliny, przejdzmy do konkretow. Chodzi o brata blizniaka mk4, spod czterech pierscieni. Mecze sie z Audi a3 z 2001r z motorem 1.6 AVU.
Problem nr 1:
Auto przy spokojnej umiarkowanej jezdzie potrafi strasznie przerywac i szarpac. Przy przyspieszaniu czy schodzeniu z obrotow zero jakichkoleiwk problemow, robi to zwinnie i dynamicznie. Przy spokojnej jezdzie poszarpuje, przerywa. Auto w czystej benie, podmieniona cewka, nowe swiece, podmieniany Hall. Wyrzuca checka odnosnie uszkodzonego obwodu grzejnego sondy lambda. Sonda dzis podmieniona, check nie zgasl bo o poznej porze nie bylo gdzie na kompa podjechac ale nadal szarpie.
Problem nr 2:
Po przejechaniu 10-15 km na fisie pojawia sie kontrolka od cisnienia oleju + brzeczyk ostrzegawczy. Cisnienie oleju zmierzone od reki: wolne obroty ->1.2 bara, 2k obr->3,2 bara. jak na moje oko jest spoko. Czujnik oleju podmieniony na nowy. I tu jest meges, znalazlem tylko jeden czujnik oleju w podstawie filtra, koloru bodajze bialego. Az dziw bo mialem zawsze doczynienia z wytworami VAGA i byly po dwa czujniki a tu za cholere nie moge znalezc drugiego? Nie liczac tego w misce olejowej od poziomu oleju.
Ktos cos? Jakies uwagi, porady, wskazowki?
No ale dobra, koniec wazeliny, przejdzmy do konkretow. Chodzi o brata blizniaka mk4, spod czterech pierscieni. Mecze sie z Audi a3 z 2001r z motorem 1.6 AVU.
Problem nr 1:
Auto przy spokojnej umiarkowanej jezdzie potrafi strasznie przerywac i szarpac. Przy przyspieszaniu czy schodzeniu z obrotow zero jakichkoleiwk problemow, robi to zwinnie i dynamicznie. Przy spokojnej jezdzie poszarpuje, przerywa. Auto w czystej benie, podmieniona cewka, nowe swiece, podmieniany Hall. Wyrzuca checka odnosnie uszkodzonego obwodu grzejnego sondy lambda. Sonda dzis podmieniona, check nie zgasl bo o poznej porze nie bylo gdzie na kompa podjechac ale nadal szarpie.
Problem nr 2:
Po przejechaniu 10-15 km na fisie pojawia sie kontrolka od cisnienia oleju + brzeczyk ostrzegawczy. Cisnienie oleju zmierzone od reki: wolne obroty ->1.2 bara, 2k obr->3,2 bara. jak na moje oko jest spoko. Czujnik oleju podmieniony na nowy. I tu jest meges, znalazlem tylko jeden czujnik oleju w podstawie filtra, koloru bodajze bialego. Az dziw bo mialem zawsze doczynienia z wytworami VAGA i byly po dwa czujniki a tu za cholere nie moge znalezc drugiego? Nie liczac tego w misce olejowej od poziomu oleju.
Ktos cos? Jakies uwagi, porady, wskazowki?
Zielony Family:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Czujnik oleju jest tylko 1. Przekaźnik sterujący ECU jest ok? Jakieś luźne kable na puszcze z bezpiecznikami na aku może? Wygląd to tak jakby zasilania gdzieś nie dostawał wg. mnie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Może być też tak, że skoro szarpie to może nawet na ułamek sekundy gasnąć silnik po czym odpala na tzw pycha. Dziać tak się może np poprzez niewłaściwie działanie czujnika g28.
- Grzegorz2507
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pt cze 05, 2009 16:02
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
- Kontakt:
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Rysiek dobry trop nasunales bo skrzyneczka nad aku jest dziwnie luzna, u siebie w mk4 gti mam ja sztywno. Moze przez to jakis kabelek tworzy cyrki.
Marcin, a przy pelnym bucie jest spoko, przy hamowaniu silnikiem tez ok. Przy utrzymywaniu stalej predkosci dzieja sie cyrki. G28 ? Poczutam o tym i zaatakuje temat
Marcin, a przy pelnym bucie jest spoko, przy hamowaniu silnikiem tez ok. Przy utrzymywaniu stalej predkosci dzieja sie cyrki. G28 ? Poczutam o tym i zaatakuje temat
Zielony Family:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Skoro podczas buta jak i hamowania jest ok to jeszcze przychodzi mi na myśl egr który to właśnie działa przy średnio obciążonym silniku i przy średnich obrotach silnika.
- Grzegorz2507
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pt cze 05, 2009 16:02
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
- Kontakt:
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Tak podczas buta pelna moc, hamowanie silnikiem ok tylko problem jest przy utrzymywaniu stalej predkosci. Kolega wymienial g28 i nic nie dalo. A z egrem co moze byc ? Do wymiany czyszczenia ?
Zielony Family:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Czyszczenie a potem adaptacja o ile go faktycznie masz.
- Grzegorz2507
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pt cze 05, 2009 16:02
- Lokalizacja: Izbica Kujawska
- Kontakt:
Szarpie przy rownej jezdzie, kontrolka oleju.
Pisze po czasie. Problemy rozwiazane.
Cisnienie oleju zalatwila podmiana czujnika z czarnego na szary o nizszym cisnieniu.
Szarpanie zalatwilo zaslepienie EGRu. Wszystkim dziekuje za podpowiedzi.
Cisnienie oleju zalatwila podmiana czujnika z czarnego na szary o nizszym cisnieniu.
Szarpanie zalatwilo zaslepienie EGRu. Wszystkim dziekuje za podpowiedzi.
Zielony Family:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=524105&p=6276307#p6276307
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość