sekcja silnika: 16955 oraz 16706
sekcja licznika: 01314 ( to już kiedyś się pojawiło, ale samochód pracował normalnie, po wykasowaniu błędu nie pojawiło się przez jakieś 1,5 miesiąca)
W poszukiwaniu rozwiązania problemu trafiłem tu:
http://volkswagen-polo-highline.blogspo ... light.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak dobrze rozumiem, na zdjęciu jest przepustnica w Audi a gościowi chodzi o wtyczkę sterującą przepustnicą? ( w Polo dziewczyny przepustnica wygląda inaczej, stąd pytanie, w Audi nie grzebałem, a nie widzę na tym zdjęciu typowej rurki na którą przychodzi filtr i w której jest przepustnica więc wolę dopytać).
Podejrzewam albo uszkodzenie czujnika położenia wału albo gryzonia pałaszującego kable ( choć z góry wchodząc ręką pod kolektor i dotykając wiązek nie wyczułem żadnych uszkodzeń). Za 2 godziny postaram się dotoczyć tym samochodem do znajomego który ma podnośnik żeby wejść pod auto, bo od góry nie jestem w stanie zobaczyć tego czujnika. Ma ktoś zdjęcie gdzie on jest umiejscowiony ? Z tego co wyczytałem na necie, to gdzieś na łączeniu silnika ze skrzynią pod kolektorem dolotowym za jakąś gumową zaślepką. Da się tam dostać od spodu bez demontażu kolektora ?
Wszelkie dodatkowe sugestie mile widziane, bo szczerze powiedziawszy nie mam czasu się bawić z tym samochodem przez cały najbliższy tydzień ( szykuję swój samochód obecnie na Złombola, za tydzień start rajdu, a jeszcze silnik muszę dziś wyjąć z auta i przezbroić, nie mówiąc po pospawaniu karoserii w całość
