cisnienie paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
cisnienie paliwa
witam panowie.jakie powinna podawac cisnienie pompa paliwa vw polo 6n 1.0 mono wtrysk?
cisnienie paliwa
pewnie 1,2 bar
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
cisnienie paliwa
objawy sa takie ze na wolnych obrotach troche kuleje a czasem zgasnie a przy dodawaniu gazu nie wchodzi na obroty jakby nie dostawal paliwa.dodam ze zostal zamontowany nowy filtr paliwa i dajej jest ta sama sytuacja
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
cisnienie paliwa
Jakby regulator ciśnienia nie działał, zobacz na jego membrane i drożność kanału podciśnieniowego od gardzieli wtrysku do regulatora. Wygląda też że pompę paliwa masz od wtrysku wielopunktowego i może to jerst jedyna przyczyna- że regulator nie daje rqady obniżeć jej ciśnienia do właściwego, czyli gdzieś maks 1.2 bara powinno być na węzu dopływowym do wtryku . Zdejm też wąż odpływowy i dmuchnij w niego czy ma przejście do baku bez oporów
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Re: cisnienie paliwa
membrama jest zalozona od drugiego auta i dalej bez zmian.wszystko dzialalo ale zalozylem gaz w grudniu i praktycznie od tamtej pory nie jezdzilem na benzynie. dodam tyle ze jak zatkam przelew z wtrysku to silnik chodzi bez problemu.jest mozliwosc ze padl wtrysk?
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
cisnienie paliwa
a po drugie nie ma mozliwosci sprawdzenia cisnienia na wtrysku ktore reguluje regulator cisnienia. cisnienie sprawdzane jest na zasilaniu z pompy paliwa.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
cisnienie paliwa
zgadza się, ale ciśnienie na wężu dopływowym jest zbliżone do wartości ciśnienia we wtryskiwaczu jeśli regulator i wąż przelewowy sa sprawne. Się chyba przyjmuje że może być maksymalnie 1.2 bara. Wyższe ciśnienie świadczy że ten układ regulujący nie działa. Pompa zawsze jest w stanie więcej ciśnienia napompować jesli utrudniony z powodu awarii jest przelew. Niby sie pisze że pompa ma ciśnienie nominalne 1.2 ale zawsze może więcej
3 bary to we wtrysku wielopunktowym.
Więc jeszcze raz : sprawdź czy wąż przelewowy jest drożny, żadncycn większych oporów nie może być a jesli jest drożny to można to nazwac awarią wtrysku być może łatwa do naprawienia
3 bary to we wtrysku wielopunktowym.
Więc jeszcze raz : sprawdź czy wąż przelewowy jest drożny, żadncycn większych oporów nie może być a jesli jest drożny to można to nazwac awarią wtrysku być może łatwa do naprawienia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Re: cisnienie paliwa
jak juz wspomnialem silnik dziala poprawnie
po zatkaniu weza odplywowego z wtrysku wiec niedroznosc przelewu nie wchodzi w gre.jutro zamontuje drugi wtrysk i poinformuje o winikach
po zatkaniu weza odplywowego z wtrysku wiec niedroznosc przelewu nie wchodzi w gre.jutro zamontuje drugi wtrysk i poinformuje o winikach
cisnienie paliwa
andrzej85.g, tak na 100% 1.2 bara
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
cisnienie paliwa
jeryk10. mozesz mi logicznie wytlumaczyc dlaczego mam 3.0 bary? pompa jest oryginalna i nie bylo z nia zadnych problemow.przeciez pompa dostaje napiecie i tloczy paliwo a od cisniena na wtrys jest regulator cisnienia ktory nie steruje praca pompy.jesli sie myle to prosze o sprostowanie
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Re: cisnienie paliwa
witam.wymienilem dzisiaj wtrysk paliwa i jak reka odjal.wszystko pracuje jak marzenie temat zamkniety
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
cisnienie paliwa
andrzej85.g, czy ja logicznie nie napisałem? We wtrysku jest regulator, jeśli szwankuje czyli nie obniża poziomu do właściwego to jest 3 bary. Odpływ nie daje (nie powinien - i już to wyjasniłeś) oporu dla przepłuwy paliwa, więc musisz to sobie wyobrazić że w tej sytuacji ciśnienie w dolotowym jest podobne jak we wtryskiwaczu. Natomiast zatkanie weza odpływowego spowoduje że ciśnienie będzie takie wysokie jak da rady wytworzyć pompa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości