Golf II "Wyciek oleju ze skrzyni biegów"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Stanlley
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: sob sty 20, 2007 22:02
Lokalizacja: Jordanów
Kontakt:

Golf II "Wyciek oleju ze skrzyni biegów"

Post autor: Stanlley » pt mar 23, 2007 03:12

Czołem! Mam problem bo mam wyciek oleju ze skrzyni biegów. Wczoraj po dłuszym postoju zobaczyłem plamę oleju pod samochodem. Spoglądając na to skrzynia biegów od strony silnika jest zamoknięta olejem. Natomiast podczas jazdy po mieście dojeżdżając do świateł czuć zapach takiego oleju spalonego. :blush: Proszę o porady oraz koszty naprawy i ile czasu może to zająć???



vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » pt mar 23, 2007 09:33

Prawdopodobnie mogą być do wymiany uszczelniacze skrzyni biegów...ja miałem taką sytuacje(również rano plama oleju pod silnikiem).U mnie poszedł uszczelniacz na półosi w intercarsie kupiłem komplet chyba za 35zł...


Sprzedałem swoje mk2:(

Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » pt mar 23, 2007 18:07

A ja miałem uszczelkę między skrzynią a silnikiem. Koszt naprawy - 200zł


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » pt mar 23, 2007 18:38

sprzęgło ślizga się? czuć spalonym olejem sprawdź czy to napewno ze skrzyni a nie spod pokrywy zaworów a potem patrz na półosie i zimeringi w skrzyni i na silniku u mnie one były powodem plus uszczelka pod pokrywą


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Awatar użytkownika
Stanlley
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: sob sty 20, 2007 22:02
Lokalizacja: Jordanów
Kontakt:

Post autor: Stanlley » pt mar 23, 2007 19:40

Dzis bylem namyjni umyc skrzynie i polosie bo kolega mi na to patrzyl i mowil ze jest wyciek kolo polosi od strony kierowcy.Niewiem jaki kupic ten zimerig i kto moze to naprawic czy tylko warsztat i ile czasu zejdzie????Acha sprzeglo jest oki.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt mar 23, 2007 19:54

sam zrobisz bez problemu



vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » pn mar 26, 2007 14:19

Najlepiej od razu wymień obydwa uszczelniacze(prawy i lewy)z tego co pamiętam nie są jednakowej wielkości...w intercarsie kosztowały mnie jakieś 35-37zł komplet...


Sprzedałem swoje mk2:(

shibby
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 13:49
Lokalizacja: B3dzin
Kontakt:

Post autor: shibby » pn mar 26, 2007 16:43

miś fazi pisze:sam zrobisz bez problemu
a jak? bo mi tez cos sie poci tam...


[img]http://images13.fotosik.pl/26/10e53d014d7e7f26.jpg[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn mar 26, 2007 20:14

shibby pisze:
miś fazi pisze:sam zrobisz bez problemu
a jak? bo mi tez cos sie poci tam...
odkręcasz przegub przy skrzyni , 6 śrub , lekko go odsuwasz na półoske , całość odsuwasz na bok i do worka foliowego , jak Ci będzie chaczył o flansze i będą trudności z odsunięciem na bok to musisz wybić sworzeń wachacza i odsunąć troszke całe koło na zewnątrz , następnie ze środka flanszy wyjmujesz plastikową zaślepke , pod nią masz pierścień sprężysty , który należy zdjąć , do zdjęcia pierścienia musisz nacisnąć flansze do skrzyni bo pod flanszą jest sprężyna , jak zdejmiesz pierścień i podkładke wklęsłą to teraz wyjmujesz flansze napędową , pod nią masz jeszcze miseczke sprężyny , pierścień z brązu , poznacz to sobie jak było zeby potem nie pomylić , teraz wyciągasz uszczelniacz zakładasz nowy i skręcasz wszystko jak było

[ Dodano: 26 Mar 2007 21:06 ]
jak flansza nie będzie chciała zejśc to zrób sobie ściągacz z śruby M10 długości 10 cm i kawałka płaskownika



shibby
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 13:49
Lokalizacja: B3dzin
Kontakt:

Post autor: shibby » pn mar 26, 2007 22:36

miś fazi pisze:odkręcasz przegub przy skrzyni , 6 śrub , lekko go odsuwasz na półoske , całość odsuwasz na bok i do worka foliowego , jak Ci będzie chaczył o flansze i będą trudności z odsunięciem na bok to musisz wybić sworzeń wachacza i odsunąć troszke całe koło na zewnątrz , następnie ze środka flanszy wyjmujesz plastikową zaślepke , pod nią masz pierścień sprężysty , który należy zdjąć , do zdjęcia pierścienia musisz nacisnąć flansze do skrzyni bo pod flanszą jest sprężyna , jak zdejmiesz pierścień i podkładke wklęsłą to teraz wyjmujesz flansze napędową , pod nią masz jeszcze miseczke sprężyny , pierścień z brązu , poznacz to sobie jak było zeby potem nie pomylić , teraz wyciągasz uszczelniacz zakładasz nowy i skręcasz wszystko jak było

[ Dodano: 26 Mar 2007 21:06 ]
jak flansza nie będzie chciała zejśc to zrób sobie ściągacz z śruby M10 długości 10 cm i kawałka płaskownika
dzieki wielkie ale chyba nie dam rady sam tego zrobic pierwszy raz :( jest ktos z okolic Będzina co pomoze?


[img]http://images13.fotosik.pl/26/10e53d014d7e7f26.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości