1.6 ABU - problem z pracą silnika
: czw sty 25, 2007 22:39
witam
mam problem z uruchomieniem silnika, otórz silnik odpalał mi zawsze na "dotyk", a teraz jak go odpalam do oczywiscie uruchamia się szybko i rownie szybko gasnie; jak go odpale przytrzymując pedał gazu to się uruchamia, reaguje na wciskanie gazu, obroty są stabilne, ale jak puszczam pedał gazu od razu się wyłącza; jak juz go troche na "wymuszonym" gazie rozgrzeje to co prawda juz nie gasnie - utrzymuje bardzo niskie obroty - ale wcisnięcie gazu powoduje dławienie silnika, albo silnik zaczyna wariowac sam dodajac sobie gazu i zaraz go odejmując - tak kilka razy - co kończy sie samoczynnym wyłączeniem silnika; i jeszcze jedno - jak dodaje gazu bardzo powoli na rozgrzanym silniku to obroty wzrastają bez żadnych problemów,
cały układ paliwowy jest czysty, wymieniłem wszystkie filtry, przewody wysokiego napięcia sa wporządku, rozdzielacz zapłonu sprawdzony, wszelkie połączenia sprawdzone - żadnych przebić lub braku przewodzenia, gaźnik czysty, silniczek krokowy nowy (stary padł mi niedawno),
i teraz nie wiem który element jest odpowiedzialny za takie zachowanie silnika
bardzo proszę o pomoc : )
mam problem z uruchomieniem silnika, otórz silnik odpalał mi zawsze na "dotyk", a teraz jak go odpalam do oczywiscie uruchamia się szybko i rownie szybko gasnie; jak go odpale przytrzymując pedał gazu to się uruchamia, reaguje na wciskanie gazu, obroty są stabilne, ale jak puszczam pedał gazu od razu się wyłącza; jak juz go troche na "wymuszonym" gazie rozgrzeje to co prawda juz nie gasnie - utrzymuje bardzo niskie obroty - ale wcisnięcie gazu powoduje dławienie silnika, albo silnik zaczyna wariowac sam dodajac sobie gazu i zaraz go odejmując - tak kilka razy - co kończy sie samoczynnym wyłączeniem silnika; i jeszcze jedno - jak dodaje gazu bardzo powoli na rozgrzanym silniku to obroty wzrastają bez żadnych problemów,
cały układ paliwowy jest czysty, wymieniłem wszystkie filtry, przewody wysokiego napięcia sa wporządku, rozdzielacz zapłonu sprawdzony, wszelkie połączenia sprawdzone - żadnych przebić lub braku przewodzenia, gaźnik czysty, silniczek krokowy nowy (stary padł mi niedawno),
i teraz nie wiem który element jest odpowiedzialny za takie zachowanie silnika
bardzo proszę o pomoc : )