Strona 1 z 1
Wymiana drążków kierowniczych - jak?
: śr gru 20, 2006 23:27
autor: Cefaloid
Mam wybity drążek kierowniczy (przegub przy maglownicy). Wersja ze wspomaganiem. Czy drążek można wymienić w prosty sposób i bez wymontowywania maglownicy? Mam dostęp do kanału ale jak trzeba by wyjmowac maglownice (jak radzi książka "sam naprawiam") to mi sie nie chce i dam do mechanika.
: śr gru 20, 2006 23:35
autor: dziejo
Cefaloid pisze:to mi sie nie chce i dam do mechanika.
to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????
: czw gru 21, 2006 09:34
autor: ADi997
Nie ma możliwości wymiany samej końcówki drążka kierowniczego ??
: czw gru 21, 2006 10:34
autor: RobertP
ADi997 pisze:Nie ma możliwości wymiany samej końcówki drążka kierowniczego ??
oczywiście że jest taka możliwość
jest potrzebny ściągacz do końcówek, klucz chyba 19 (lub 17) i 21 (albo 19 - nie pamietam)
popuszczasz śrubę zabezpieczającą końcówkę na drążu,
odkecasz śrubę od końcówki zakładasz ściągacz, wypycha Ci końcówkę
odkręcasz końcówkę wkręcasz nową, zakręcasz wszystko jak trzeba
i ciesz sie jak cC się zbieżność nie przestawiła
ale po takich modach warto od razu jechać na zbieżność i ustawienie
kąta pochylenia
[ Dodano: Czw Gru 21, 2006 09:35 ]
dziejo pisze:Cefaloid pisze:to mi sie nie chce i dam do mechanika.
to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????
Cefaloid raczej do mechanika bo i tak musiałbyś poustawiać później
kąty pochylenia i zbieżność
: czw gru 21, 2006 10:37
autor: dziejo
RobertP pisze:ale po takich modach warto od razu jechać na zbieżność i ustawienie
w zasadzie zawsze kiedy się ingeruje w układ kierowniczy
dziejo pisze:to by było naj rozsądniejsze rozwiązanie- nie jestem zwolennikiem udawania sie za byle pierdołą do mechaniora ale w tym przypadku ?????
_______________
: czw gru 21, 2006 10:51
autor: RobertP
dziejo pisze:w zasadzie zawsze kiedy się ingeruje w układ kierowniczy
oczywiście
ale żeby tylko sprawdzić np. gniazdo końcówki lub podejrzany "stożek" końcówki
czasami ni emusi być luźny i wypychając końcówkę a następnie po oględzinach
wkładając spowrotem to nie mam potrzeby jak coś źle to jedziesz wtedy kupujesz
wymieniasz i walisz do mechanika albo od razu do mechanika na ustawienia,
w zasadzie to prawie jedna robota ...