Witam, również THX
Trudno mi powiedzieć. A Który to rok?? Ja mam od 5.95 do 8.97. Sachematy niby się różnią.
Napisz datę prod. Może się coś różnić?
[ Dodano: 02 Lis 2006 23:55 ]
2 model AEX leciał od 8. 97- nei chce mi sie porównywać, wolę wiedzieć co szukam
[ Dodano: 03 Lis 2006 00:09 ]
Aaaa, sprawdziłem.
To przynajmniej wygląda tak samo.
Od czujnika temp idzie do ECU przewód czarny, do pinu 42.
Od ECU do zegarów idą przewody z pinów: 9, 36, 27.
Ponadto do zegarów idzie z przewód z czujnika prędkości pojazdu oraz "Transmission Control Module TCM" cokolwiek to jest

Nie widzę, aby coś oddzielnego szło od czujnika, do zegarów.
I tu jest różnica.
2 przewód od czujnika idzie pod aku (w przypadki modeli do 04.97).
W nowszych na schemacie wygląda jakby był zmostkowany z kilkoma innymi czujnikami (ale może to tylko zasilanie(?).
Nie wiem, schemat schematem, a życie życiem.
Najlepiej sprawdzzić ten czujnik tamtymi metodami

Mnie się wydaje, że błędne wskazania są przez niego powodowane.
[ Dodano: 03 Lis 2006 00:35 ]
Z resztą kumplowi w MK3 1Z NIGDY nie pokazuje więcej niż 50-60 stopni C po nagrzaniu silnika i wszystko dobrze hula.
Dopiero teraz doczytałem,żeby zwrócić uwagę też na zegary...
Ewentualnie, jeśli w ogóle nie drgnie, nawet po dalszej jeździe, a czujnik sprawdzisz i będzie OKI, to może trzeba wydrzeć szafę z zegarami i docisnąć wtyczkę. Po 2, może to silniczek unoszący wskazówkę?
Ale zacznij od czujnika i kabli do niego. To mniej roboty niż przy rozwalaniu zegarów, a nóż się uda

Powodzonka.