[mk2] Potrzebny schemat elektryki pod maską lub pomoc...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Potrzebny schemat elektryki pod maską lub pomoc...
Witam wszystkich. Wczoraj wymieniłem gaźnik 2EE na  2E2 i wszystko było by fajnie gdybym wiedział jak podłączyć "temperaturowy przełącznik czasowy" lub "zawór temperaturowy czasowy" czy tam poprostu przychodzi zwykłe napięcie czy jakiś sygnał a jak sygnał to czym sterowany. Jeśli ktoś by miał schemat elektryki zawartej pod maską i jeszcze dobrze jakby była po polsku (golf 2 poprzednio PN a teraz to już nie wiem co 
) Oczywiście chodzi mi o schemat z gaźnikiem 2e2 a nie 2ee Z góry dziękuje za pomoc...
			
									
									- Grzesiekk1982
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2511
 - Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
 - Lokalizacja: Przemyśl
 
Witam.
To zobacz: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_carb
Tam są schematy gaźników, w zipie, wordzie, czy pdfie do ściągnięcia kliknij "zapisz element docelowy jako". Mogą być po angielsku, lub po rusku
Pozdrawiam.
			
									
									To zobacz: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_carb
Tam są schematy gaźników, w zipie, wordzie, czy pdfie do ściągnięcia kliknij "zapisz element docelowy jako". Mogą być po angielsku, lub po rusku
Pozdrawiam.
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Najzwyczajniej podłączasz do niego plus po stacyjce i minus. 
[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 11:39 am ]
Masz jeszcze do podłączenia ogrzewanie bimetalu,
plus po stacyjce i minus do elektrozaworu z tyłu gaźnika,
masę do śróby pokrywy zaworów
i tyle.
A gdybyś chciał robić odcięcie paliwa po zdjęciu nogi z gazu jak w wersji 1,8 GU to jeszcze potrzebny ci sterowniczek w kształcie przekaźnika z nadrukiem 61 ale oryginalnie w 1,6 tego niema i można sobie darować.
[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 11:40 am ]
Jeszcze elektryczne podgrzewanie jeża czyli kolektora dolotowego.
			
									
									[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 11:39 am ]
Masz jeszcze do podłączenia ogrzewanie bimetalu,
plus po stacyjce i minus do elektrozaworu z tyłu gaźnika,
masę do śróby pokrywy zaworów
i tyle.
A gdybyś chciał robić odcięcie paliwa po zdjęciu nogi z gazu jak w wersji 1,8 GU to jeszcze potrzebny ci sterowniczek w kształcie przekaźnika z nadrukiem 61 ale oryginalnie w 1,6 tego niema i można sobie darować.
[ Dodano: Nie Paź 29, 2006 11:40 am ]
Jeszcze elektryczne podgrzewanie jeża czyli kolektora dolotowego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości
