Strona 1 z 1

[mk3]Gałka zmiany biegów,ręczny.

: ndz paź 01, 2006 21:44
autor: marrcin
Mam zamiar oddać do obszycia gałkę z mieszkiem i ręczny i mam pytanko, jak się zabrać do wyjęcia tych elementów żeby nic nie pourywać itp. MK3

: ndz paź 01, 2006 22:17
autor: Bednarus
Co do gałki:
1. Odczepiasz ten plastik w kształcie prostokąta (rzut z góry), do którego jest przyczepiona ta "skóra" co jest zamontowany na konsoli środkowej. Ten plastik jest na czterech identycznych wciskach. Nie ma żadnych haczyków, wiec jest nie istotne z której strony zaczniesz to podważać. Można to zrobić nawet ręką. Proponuję, od strony dźwigni ręcznego, chwycić oburącz, palcami za krawędź tego prostokąta i powoli zdecydowanym ruchem podważyć. (Ja tak zawsze robie jak się tam dobieram)
2. Odkręcasz całość, obracając gałką w lewą stronę.

Ręczny:
a) ręczny z plastikową rączką i plastikowym mieszkiem
1. spod spodu na dole rączki jest zatrzask (ok. 1 cm^2). Trzeba go delikatnie podważyć niedużym śrubokrętem i wyciągnąć rączkę (wiadomo w którą stronę) Ja to robiłem tak podczas podważania już wyciągałem rączkę, przez co zmniejszyłem ryzyko połamania. Ogólnie to ten plastik jest dość elastyczny i mocny i tak łatwo go się nie da połamać.
2. W tym samym kierunku wyciągamy plastikowy mieszek

b) ręczne z skórzaną rączką i skórzanym mieszkiem
B/D (nie miałem z tym nigdy do czynienia)
Pozdro

p.s. zmień tamat, żeby zaczynał się tak: [MK3]..... , bo inaczej Tobie tamat usuną. Regulamin

: ndz paź 01, 2006 22:25
autor: Grzesiekk1982
Bednarus pisze:ręczne z skórzaną rączką i skórzanym mieszkiem
B/D
Uzupełnię:
Wyjmujesz tylną popielniczkę.
Pod nią masz 2-3 wkręty krzyżakowe. Odkręcasz je.
Po ich odkręceniu poruszasz tym tunelem na boki i zaraz pod dźwignią ręcznego jest łączenie plastików, tam są tylko 2 "wsuwki", bo nie można tego nazwać zatrzaskami.
Wyjmujesz tą całą osłonę i masz już wszystko na widoku. Zdejmujesz ten plastikowy mieszek z ręcznego (nie wiem jak, bo go juz nie zdejmowałem, rozbierałem przy okazji demontażu konsoli- zestaw głośnomowiacy montowalem).
Zdejmując ten plastikowy mieszek juz nie ma co uszkodzić, a dobrze jest moeć odsłonięty cały ręczny, aby wszystko mieć na widoku i wiedzieć gdzie nowy mieszek skorzany przytwierdzić (myślę, że dobre by było przymocowanie go do tej plastikowej osłony tunelu, wtedy nie było by żadnej 'dziury' na okolo dźwigni.
Pozdrawiam.

: ndz paź 01, 2006 22:39
autor: Bednarus
Grzesiekk1982 pisze:Uzupełnię:
Dziękował, dziękował :pub:

: ndz paź 01, 2006 22:44
autor: marrcin
Dzięki, w sumie to wymontować ma koles co bedzie mi to obszywał ale zawsze lepiej wiedziec jak to zrobic zeby nic nie spartolił :)

: ndz paź 01, 2006 22:46
autor: Grzesiekk1982
Bednarus pisze:Dziękował, dziękował :pub:
My również :pub:

P.S. Poprawilem błędy bo sam siebie przeczytałem :D (piszę nie patrząc na klawiaturę czasem). Generalnie nie ma tam co zepsuć, pierwszy raz jak to rozkręcałem to w ogóle metodą chybil-trafił i zawsze było trafił :bigok: Golfa łatwo się rozkręca w środku :)