NM i KM - jak to sie ma do przyspieszenia?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob lut 10, 2007 16:11

No masz w 100% rację. Ciekaw jestem jaki przebiego momentu i mocy jest u mnie :) Musze się kiedyś wybrać na hamownie ale to jak nie będę miał w co pchać pieniędzy, czyli jeszcze chyba troszkę poczekam na taką zabawę :)


Obrazek

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » sob lut 10, 2007 16:21

niestety

ale VW skopiował pomysł silnika z rajdowej lanci delty i wyprodukował silnik benzynowy turbo kompresor i wypada on lepij niz tdi

osobiscie mnie w tdi bardzo denerwuje mnie machlowanie lewarkiem zmiany biegow

ale jezdziłem paskiem 1.9 tdi 130KM w automacie i jak namiasto to super samochod, w trasie tez sie sprawdza


ale i tak diesla widze w samochodzie dostawczym ktory musi miec sile

a w osobowkach albo duzy pojemnosciowo silnik albo np: takie 1.4 turbo


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 13, 2007 22:51

Wiem, że wiele rzeczy jest już wyjaśnionych. W każdym bądź razie polecam lekturkę http://www.technikajazdy.info/mocvsmoment.html.
Jest tam też program CarTest i jeszcze parę ciekawych rzeczy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 111 gości