Szarpanie w MK3 TDI !
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpanie w MK3 TDI !
Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięcie jakby dławienie sie i dalej juz silnik normalnie wkręca sie na oborty. Ogolnie silnik pracuje dobrze, nie ma problemu z uruchomieniem silnika turbina ładnie gwiżdze, na 1 2 i 3 biegu dobrze sie wkręca na oboty i ładnie przyspiesza, ale maxymalnie jedzie do 165 km/h i szybciej juz niechce jechac uwazam ze to trszoke przy mało jak na 90 konny silnik. Czy moze te silniki tak mają ? Pomózcie co moze byc przyczyną.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
- VW Baron
- Posty: 3207
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: Szarpanie w MK3 TDI !
Mialem dokladnie to samo. U mnie przyczyna byla woda w filtrze paliwa a co za tym idzie tankowalem na lipnych stacjach. Filtr wymienilem, tankuje na zaufanych stacjach i wsio gra. Sprobuj spuscic wode z filtra - pod spodem jest taki niby kranik. Przez jakis okres tankuj tez na lepszej stacji.aw69 pisze:Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięci
Pozdro
Gitner
Re: Szarpanie w MK3 TDI !
Gitner pisze:Mialem dokladnie to samo. U mnie przyczyna byla woda w filtrze paliwa a co za tym idzie tankowalem na lipnych stacjach. Filtr wymienilem, tankuje na zaufanych stacjach i wsio gra. Sprobuj spuscic wode z filtra - pod spodem jest taki niby kranik. Przez jakis okres tankuj tez na lepszej stacji.aw69 pisze:Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięci
Pozdro
Gitner
hihihhi nareszcie ktos mi powiedzial ))))
w instrukcji do golfa pisze zeby właśnie odsączać filtr paliwa i pytałem juz paru mechaniorów i nikt nie wiedział o co chodzi kazdy mi mowił zeby wymieniac )) a tam pisało ze co 30 tys wymieniac a co .... (nie pamiętam juz) odsączyć )) to mówisz zeby kranik przekręcić i poleci ?? musze na to looknąć dzisiaj
Re: Szarpanie w MK3 TDI !
Gitner pisze:Mialem dokladnie to samo. U mnie przyczyna byla woda w filtrze paliwa a co za tym idzie tankowalem na lipnych stacjach. Filtr wymienilem, tankuje na zaufanych stacjach i wsio gra. Sprobuj spuscic wode z filtra - pod spodem jest taki niby kranik. Przez jakis okres tankuj tez na lepszej stacji.aw69 pisze:Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięci
Pozdro
Gitner
hihihhi nareszcie ktos mi powiedzial ))))
w instrukcji do golfa pisze zeby właśnie odsączać filtr paliwa i pytałem juz paru mechaniorów i nikt nie wiedział o co chodzi kazdy mi mowił zeby wymieniac )) a tam pisało ze co 30 tys wymieniac a co .... (nie pamiętam juz) odsączyć )) to mówisz zeby kranik przekręcić i poleci ?? musze na to looknąć dzisiaj
-
- VW Baron
- Posty: 3207
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: Szarpanie w MK3 TDI !
Ten niby kranik to niby srubka ktora odpowiednim narzedziem odkrecisz moze nawet bez wyjmowania filtrato mówisz zeby kranik przekręcić i poleci ?? musze na to looknąć dzisiaj
Pozdro
Gitner
pomysl tylko czy nie warto by było wymienic ten filtr, to nie jest drogie ok 30 zł
ja przywiozłem mojego golfa z Niemiec , miał przebieg 190 tys i jeszcze był w nim oryginalny fabryczny filtr paliwa, wiec uwazam ze warto sie mu przyjrzeć
co do prędkosci to nawet na tym starym filtrze w drodze z Niemiec bez problemu do 180 dobijał , a silniczek mam skromny bo 1.4 i tylko 4 biegi
ja przywiozłem mojego golfa z Niemiec , miał przebieg 190 tys i jeszcze był w nim oryginalny fabryczny filtr paliwa, wiec uwazam ze warto sie mu przyjrzeć
co do prędkosci to nawet na tym starym filtrze w drodze z Niemiec bez problemu do 180 dobijał , a silniczek mam skromny bo 1.4 i tylko 4 biegi
Filtr paliwa wymieniłem na nowy - więc to napewno odpada ! co prawda własnie te szarpnięcia są częsciej jak mam mniej paliwa w baku wiec co do szarpnięc to moze być woda w baku, a co do kół to faktycznie mam felgi 16 calowe i opony szerokośc 215, a wiec mozliwe ze przez koła tylko 165 km/h mi idzie ?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Czy to możliwe ze przez te wielkie koła mój MK3 tak traci na maxymalnej prędkości ? Wcześniej jeździłem Audi B4 1.9 TDI podobny silnik tez 90-konny ale audi spokojnie wykręcałem 190 km/h a przeciez audi jest o wiele cięższe w porównaniu do MK3.......A co myślicie o chip tuningu silnika TDI ? Jaką mogę maxymalną moc osiągnąć poprzez modyfikację komputera w silniku 1.9 TDI 90 koni ? Znacie moze jakies firmą albo konkretnego człowieka co się czymś takim zajmuje i jaki to moze być koszt ?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
- VW Baron
- Posty: 3207
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ja mysle o zwiekszeniu mocy. Jesli juz to udam sie do www.tdi-tuning.pl, juz wstepnie omowilem sprawe. Zwiekszenie mocy do max 120KM, koszt 1500zl z hamownia. Na stronie jest forum i tam sie wsiego dowiesz.. Na pl.misc.samochody byla z kolei oferta firmy z okolic Gdanska: promocja dla grupowiczow - obnizka + zwrot kosztow dojazduaw69 pisze:A co myślicie o chip tuningu silnika TDI ? Jaką mogę maxymalną moc osiągnąć poprzez modyfikację komputera w silniku 1.9 TDI 90 koni ? Znacie moze jakies firmą albo konkretnego człowieka co się czymś takim zajmuje i jaki to moze być koszt ?
Pozdro
Gitner
Co do opon to sprawdź sobie tu:
http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
16 w MK3 to juz spora różnica we wskazaniach licznika, a dodatkowo większe opory toczenia.
Co do wiruska, to równiez polecam Masters'a. Samym softem zrobisz ok 120PS/230Nm, natomiast dodatkowo wymieniając suszarkę, wtryski od AFN i większy IC można dziabnąć ok 140PS/300Nm
http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
16 w MK3 to juz spora różnica we wskazaniach licznika, a dodatkowo większe opory toczenia.
Co do wiruska, to równiez polecam Masters'a. Samym softem zrobisz ok 120PS/230Nm, natomiast dodatkowo wymieniając suszarkę, wtryski od AFN i większy IC można dziabnąć ok 140PS/300Nm
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości