Szarpanie w MK3 TDI !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Szarpanie w MK3 TDI !

Post autor: aw69 » wt lut 01, 2005 18:25

Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięcie jakby dławienie sie i dalej juz silnik normalnie wkręca sie na oborty. Ogolnie silnik pracuje dobrze, nie ma problemu z uruchomieniem silnika turbina ładnie gwiżdze, na 1 2 i 3 biegu dobrze sie wkręca na oboty i ładnie przyspiesza, ale maxymalnie jedzie do 165 km/h i szybciej juz niechce jechac uwazam ze to trszoke przy mało jak na 90 konny silnik. Czy moze te silniki tak mają ? Pomózcie co moze byc przyczyną.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lut 01, 2005 19:18

Felgi może zmieniałeś na większe? Teoretycznie powinien pójść 178km/h


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: longer » śr lut 02, 2005 09:45

max to 186 :jezor:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Szarpanie w MK3 TDI !

Post autor: Gitner » śr lut 02, 2005 13:43

aw69 pisze:Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięci
Mialem dokladnie to samo. U mnie przyczyna byla woda w filtrze paliwa a co za tym idzie tankowalem na lipnych stacjach. Filtr wymienilem, tankuje na zaufanych stacjach i wsio gra. Sprobuj spuscic wode z filtra - pod spodem jest taki niby kranik. Przez jakis okres tankuj tez na lepszej stacji.

Pozdro
Gitner



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lut 02, 2005 13:51

Mozliwe tez ze zebrala Ci sie woda w baku wiec tankuj do pelna i nie jezdzij na rezerwie ;)

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Szarpanie w MK3 TDI !

Post autor: longer » śr lut 02, 2005 15:06

Gitner pisze:
aw69 pisze:Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięci
Mialem dokladnie to samo. U mnie przyczyna byla woda w filtrze paliwa a co za tym idzie tankowalem na lipnych stacjach. Filtr wymienilem, tankuje na zaufanych stacjach i wsio gra. Sprobuj spuscic wode z filtra - pod spodem jest taki niby kranik. Przez jakis okres tankuj tez na lepszej stacji.

Pozdro
Gitner

hihihhi nareszcie ktos mi powiedzial :)))))
w instrukcji do golfa pisze zeby właśnie odsączać filtr paliwa i pytałem juz paru mechaniorów i nikt nie wiedział o co chodzi kazdy mi mowił zeby wymieniac :))) a tam pisało ze co 30 tys wymieniac a co .... (nie pamiętam juz) odsączyć :))) to mówisz zeby kranik przekręcić i poleci ?? musze na to looknąć dzisiaj



Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Szarpanie w MK3 TDI !

Post autor: longer » śr lut 02, 2005 15:06

Gitner pisze:
aw69 pisze:Mam golfa mk3 GT TDI, czasami ale nie zawsze podczas przyspieszania tak gdzies przy 2500 obr. jest delikatne szarpnięci
Mialem dokladnie to samo. U mnie przyczyna byla woda w filtrze paliwa a co za tym idzie tankowalem na lipnych stacjach. Filtr wymienilem, tankuje na zaufanych stacjach i wsio gra. Sprobuj spuscic wode z filtra - pod spodem jest taki niby kranik. Przez jakis okres tankuj tez na lepszej stacji.

Pozdro
Gitner

hihihhi nareszcie ktos mi powiedzial :)))))
w instrukcji do golfa pisze zeby właśnie odsączać filtr paliwa i pytałem juz paru mechaniorów i nikt nie wiedział o co chodzi kazdy mi mowił zeby wymieniac :))) a tam pisało ze co 30 tys wymieniac a co .... (nie pamiętam juz) odsączyć :))) to mówisz zeby kranik przekręcić i poleci ?? musze na to looknąć dzisiaj



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Szarpanie w MK3 TDI !

Post autor: Gitner » śr lut 02, 2005 15:25

to mówisz zeby kranik przekręcić i poleci ?? musze na to looknąć dzisiaj
Ten niby kranik to niby srubka ktora odpowiednim narzedziem odkrecisz moze nawet bez wyjmowania filtra ;)

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » śr lut 02, 2005 15:49

pomysl tylko czy nie warto by było wymienic ten filtr, to nie jest drogie ok 30 zł
ja przywiozłem mojego golfa z Niemiec , miał przebieg 190 tys i jeszcze był w nim oryginalny fabryczny filtr paliwa, wiec uwazam ze warto sie mu przyjrzeć
co do prędkosci to nawet na tym starym filtrze w drodze z Niemiec bez problemu do 180 dobijał , a silniczek mam skromny bo 1.4 i tylko 4 biegi



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr lut 02, 2005 22:26

Filtr paliwa wymieniłem na nowy - więc to napewno odpada ! co prawda własnie te szarpnięcia są częsciej jak mam mniej paliwa w baku wiec co do szarpnięc to moze być woda w baku, a co do kół to faktycznie mam felgi 16 calowe i opony szerokośc 215, a wiec mozliwe ze przez koła tylko 165 km/h mi idzie ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr lut 02, 2005 22:34

Czy to możliwe ze przez te wielkie koła mój MK3 tak traci na maxymalnej prędkości ? Wcześniej jeździłem Audi B4 1.9 TDI podobny silnik tez 90-konny ale audi spokojnie wykręcałem 190 km/h a przeciez audi jest o wiele cięższe w porównaniu do MK3.......A co myślicie o chip tuningu silnika TDI ? Jaką mogę maxymalną moc osiągnąć poprzez modyfikację komputera w silniku 1.9 TDI 90 koni ? Znacie moze jakies firmą albo konkretnego człowieka co się czymś takim zajmuje i jaki to moze być koszt ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lut 02, 2005 22:51

aw69 pisze:A co myślicie o chip tuningu silnika TDI ? Jaką mogę maxymalną moc osiągnąć poprzez modyfikację komputera w silniku 1.9 TDI 90 koni ? Znacie moze jakies firmą albo konkretnego człowieka co się czymś takim zajmuje i jaki to moze być koszt ?
Ja mysle o zwiekszeniu mocy. Jesli juz to udam sie do www.tdi-tuning.pl, juz wstepnie omowilem sprawe. Zwiekszenie mocy do max 120KM, koszt 1500zl z hamownia. Na stronie jest forum i tam sie wsiego dowiesz.. Na pl.misc.samochody byla z kolei oferta firmy z okolic Gdanska: promocja dla grupowiczow - obnizka + zwrot kosztow dojazdu ;)

Pozdro
Gitner



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lut 02, 2005 22:55

adamo122 pisze:miał przebieg 190 tys i jeszcze był w nim oryginalny fabryczny filtr paliwa
Fabryczny przy przebiegu 190kkm? Nie wymieniany ;) czy raczej powinienej napisac ze filtr vw bo ja taki mialem u siebie..

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lut 02, 2005 23:07

Co do opon to sprawdź sobie tu:

http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp

16 w MK3 to juz spora różnica we wskazaniach licznika, a dodatkowo większe opory toczenia.

Co do wiruska, to równiez polecam Masters'a. Samym softem zrobisz ok 120PS/230Nm, natomiast dodatkowo wymieniając suszarkę, wtryski od AFN i większy IC można dziabnąć ok 140PS/300Nm


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości