Zrobiłem co trzeba, żaróweczki wymieniłem

Teraz coś dla tych, którzy używają opcji
szukaj:
1. Podważamy i wyjmujemy zaślepkę obok przełącznika wewn. obiegu.
2. Wkładamy w to miejsce palec (wskazujący był za krótki, najlepiej ten do pokazywania fucka

:green_fuck:

) aby wysunąć ten zespół 2 przełączników, trzeba dość silno go popchać.
3. Odpinamy złącze, wszystko zabieramy z samochodu i męczymy się w innym miejscu, aby nic nie pogubić.
4. Podważamy blaszki osłonowe, zdejmujemy je i widzimy cale wnętrze przycisku (patrz- link od
greg)
5. Niestety- te cienkie druciki, przylutowane do metalowych elementów są od żarówek. Bez lutownicy się nie obejdzie.
6. Wyjmujemy przycisk przełącznika- trzymamy za obudowę całe ustrojstwo, a przycisk staramy się delikatnie "wydrzeć" do przodu. Nie trzeba nic podważać, odblokowywać, tylko ciągnąć. Wysunie się ta cała biała tulejka razem z przyciskiem. Te dwie sprężynki na bolcach przy szuwaniu przycisku mogą upaść, róbcie to nad stołem. Wewnątrz przycisku sprężynki zosyają na swoim miejscu i wyjmowanie przycisku nie ma na nie wpływu.
7. Zakladam, że spalona żaróweczka na nic się nie przyda, więc bierzemy jakieś szczypce i wydzieramy ją. Urwą się druciki i wyjdzie sama bańka całoszklanej żarówki. Zaobserwujemy wtedy ktorędy idą druciki i gdzie są przylutowane. Zaznaczam, że nowokupiona żarówka miała zbyt krótkie druciki (o 2-4 mm) i trzeba je było łączyć ze starymi.
8. Do tych żółtych kontrolek są zwyczajne żarówki, całoszklane, bezbarwne. Nie ma niestety na nich symbolu, wyglądają zupełnie jak dioda o średnicy 3mm. Długość bańki 8 mm+druciki.
9. Teraz wkładamy nową żarówkę- niełatwo będzie. Jej druciki muszą iść na zewnątrz tej tulejki (niby oprawki) w której osadzona jest żaróweczka, jest tam ciasno i trzeba nawet odginać tę tulejkę naprzemiennie i dociskać każdą stronę żaróweczki po kawałku. Jak już od wewnątrz będzie widać oba druciki, dopychamy żaróweczkę palcem i lutujemy.
Na koniec dodam, że żaróweczki te są 12V i 14V, ja kupiłem 14 woltowe, aby zostawić pewien zapas. Ich światło jest identyczne jak starych żarówek, nie do odróżnienia, a się napewno łatwo nie przepalą.
Nie wymieniałem podświetlenia kólka obiegu i napisu AC, ale tam żaróweczka jest zielona (nie wiem, może to dioda 12V, trudno mi powiedzieć). Jak ktoś będzie wiedział, to neich doda do instrukcji, bo jeszcze na forum dokladnej nie ma.
ILUSTRACJE- LINK PODANY PRZEZ
greg.
Powodzenia.