Strona 1 z 1
					
				Opór cewki zapłonowej między 1/- a 15/+
				: sob sie 26, 2006 20:20
				autor: sk8bord
				sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
			 
			
					
				
				: sob sie 26, 2006 21:36
				autor: Duber
				http://vw-scene.info/sil_rp.html  tu masz wszystko jesli interesuje cie inny silnik to tez tam sa inne
 
			 
			
					
				
				: ndz sie 27, 2006 14:30
				autor: baner
				Zalezy jakim miernikiem mierzysz, musisz odjac rezystancje przewodow pomiarowych. Zewrzyj przewody miernika, w ten sposob bedziesz znal   ich opor.
			 
			
					
				
				: ndz sie 27, 2006 14:42
				autor: BeBe_1
				sk8bord pisze:sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
Jest dobrze.
 
			 
			
					
				
				: śr lut 27, 2008 23:31
				autor: Kassten
				Wie ktoś może, ile książkowo powinien wynosić opór na cewce? U mnie jest 1.2Ω i przy sprawdzaniu cewki na akumulatorze iskra nie przeskakuje, a przy dotykaniu do klemy kablem idzie mocne zwarcie, spawać można.
			 
			
					
				
				: czw lut 28, 2008 00:34
				autor: Maćkooo
				sk8bord pisze:sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
Siemka
Opór na cewce w silniku PG G60 ma miec nast. wartości
  uklad pierwotny (omow) 0.60 - 0.80 
                        uklad wtorny (omow) 6900 - 8500
Szczegółowsze dane dla kolegi - 
http://mk2.vwgolf.pl/sil_pg.html
Dla silnika EZ jest następująco:
Kassten pisze:Wie ktoś może, ile książkowo powinien wynosić opór na cewce
Cewka zapłonowa
- do VII 1984 / Bosch 0221 119 021
- od VIII 1984 / Bosch 0221 119 355
Rezystancja uzwojenia pierwotnego
- do VII 1984 1,7...2,1 ohm
- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm
Ps załącz zapłon wyskoczy 1,9 ohm . 
Więcej o silniku EZ  - 
http://mk2.vwgolf.pl/dane3.html
Pzdr  
