Jak to jest z airbagami?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak to jest z airbagami?
Cześć
Mam takie pytanie - czy jeśli poduszka, obojętnie która albo dwie były wystrzelone i są załozone zaślepki - to czy da się podłączyć tak kontrolkę od poduszek żeby zachowywała się jakby poduszki były sprawne czy raczej jest to mało możliwe i upierdliwe. Chodzi o airbagi w MKIII.
No i jeszcze jedno pytanie - jak zdrowo trzeba przywalić żeby poduszki odpaliły?
Dzięki za odpowiedzi
Mam takie pytanie - czy jeśli poduszka, obojętnie która albo dwie były wystrzelone i są załozone zaślepki - to czy da się podłączyć tak kontrolkę od poduszek żeby zachowywała się jakby poduszki były sprawne czy raczej jest to mało możliwe i upierdliwe. Chodzi o airbagi w MKIII.
No i jeszcze jedno pytanie - jak zdrowo trzeba przywalić żeby poduszki odpaliły?
Dzięki za odpowiedzi
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: Jak to jest z airbagami?
Wystarczy kontrolke airbagu podpiac pod kontrolke cisnienia oleju. Beda razem gasnac..PawelP pisze:Mam takie pytanie - czy jeśli poduszka, obojętnie która albo dwie były wystrzelone i są załozone zaślepki - to czy da się podłączyć tak kontrolkę od poduszek żeby zachowywała się jakby poduszki były sprawne czy raczej jest to mało możliwe i upierdliwe. Chodzi o airbagi w MKIII
Mysle ze juz przy 40km/h moga odpalic.. chociaz widzialem Omege C w ktorej przy 75km/h nic nie wystrzelilo..No i jeszcze jedno pytanie - jak zdrowo trzeba przywalić żeby poduszki odpaliły?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
pod kontrolkę oleju do najprostsze rozwiązanie, ale przez to że gasną razem można się łatwo zorientować, fachowcy wstawiają też jakiś opornik czy coś, że gaśnie niezależnie, ogólnie dla elektryka to żaden problem 
wcale nie jest mocne uderzenie potrzebne do wywalenia poduszki, zależy też w które miejsce, to że airbagi wystrzelone nie znaczy jeszcze że auto miało jakiegoś powaznego dzwona

wcale nie jest mocne uderzenie potrzebne do wywalenia poduszki, zależy też w które miejsce, to że airbagi wystrzelone nie znaczy jeszcze że auto miało jakiegoś powaznego dzwona

vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Sadzac po avatarze to raczej kupil wiec:skuri pisze:Albo kupuje i sie nie chce naciac
1. chce sprawdzic czy nie padl ofiara oszustwa
2. szykuje auto pod mlotek..
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
strasznie śmieszne
pytam z ciekawości - gaśnie niezależnie od innych lampek i nie widać żeby był jakiś dzwon duży z produ. Tylko tak jakby jakiś hak czy coś takiego, może pies - wszystko widać na chłodnicy od klimatyzacji. Kupiłem mk III niedawno prosto z Niemiec - po Polsce nie jeździł - i dopiero go poznaję całkiem blisko. A te uszkodzenia z przodu sprawiają wrażenie, że były zrobione już spory czas temu. Stan jest jak na używany samochód całkiem dobry i chciałbym wiedzieć czym mam ten cud techniki jakim jest airbag sprawny czy nie bez jakiegoś tam strasznego kombinowania. Zaślepki raczej też nie wyglądają na wyjmowane, albo wkładane. Mam zamiar jeszcze nim trochę pojeździć
, a nawet bardzo długo.
[ Dodano: 11 Maj 2006 22:13 ]
w którym miejscu są czujniki od poduszek - bardzo trzeba przód rozpierniczyć. Jak to wygląda tak bardziej obrazowo?
W zasadzie pewno przy dużym dzwonie to z chłodnicy pewno nieiwele zostaje - a te chłodnice co siedzą sprawiają wrażenie oryginalnych. Na zdeżaku jest taki niby ślad po czymś takim jak hak, słupek czy coś w tym rodzaju. I tak se próbuję dociec co tam było nie tak.

pytam z ciekawości - gaśnie niezależnie od innych lampek i nie widać żeby był jakiś dzwon duży z produ. Tylko tak jakby jakiś hak czy coś takiego, może pies - wszystko widać na chłodnicy od klimatyzacji. Kupiłem mk III niedawno prosto z Niemiec - po Polsce nie jeździł - i dopiero go poznaję całkiem blisko. A te uszkodzenia z przodu sprawiają wrażenie, że były zrobione już spory czas temu. Stan jest jak na używany samochód całkiem dobry i chciałbym wiedzieć czym mam ten cud techniki jakim jest airbag sprawny czy nie bez jakiegoś tam strasznego kombinowania. Zaślepki raczej też nie wyglądają na wyjmowane, albo wkładane. Mam zamiar jeszcze nim trochę pojeździć

[ Dodano: 11 Maj 2006 22:13 ]
w którym miejscu są czujniki od poduszek - bardzo trzeba przód rozpierniczyć. Jak to wygląda tak bardziej obrazowo?
W zasadzie pewno przy dużym dzwonie to z chłodnicy pewno nieiwele zostaje - a te chłodnice co siedzą sprawiają wrażenie oryginalnych. Na zdeżaku jest taki niby ślad po czymś takim jak hak, słupek czy coś w tym rodzaju. I tak se próbuję dociec co tam było nie tak.
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Mozesz dokladniej okreslic?BeBe_1 pisze:czujniki poduszek są w komorze silnikowej po lewej i prawej stronie.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości