Zapłon ustawiony inaczej niz znaki MKII 1.3 NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zapłon ustawiony inaczej niz znaki MKII 1.3 NZ

Post autor: Egon PŃ » sob kwie 22, 2006 16:36

Jak ustawilem wszystko wedlug znakow to strasznie sie mulił.
Ustawiłem tak jak bylo czyli lekko przyspieszony i znak niej wiecej na krawedzi palca.
Czy ktoś moze mi to wytlumaczyc??



Awatar użytkownika
PRZEMOR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 19, 2004 23:07
Lokalizacja: MYSŁOWICE
Kontakt:

Post autor: PRZEMOR » sob kwie 22, 2006 20:45

Znaki na kole pasowym i znaki na kole górnym musza sie zgadzac chocby niewiem co.Zapłon przyspiueszasz jub opuzniasz krecac a prawo jub lewo aparatem zapłonowym.Najlepiej wyregulowac zapłon majac lampe do ustawiania zapłonu.Jezeli nie masz dostepu do takowej to podjedz do jakiegos mechanika za pare groszy wyreguluje ci zapłon tak jak w ksiazce pisze.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » sob kwie 22, 2006 21:03

Moge Ci to wytumaczyc w badzo prosty sposob
przyjmijmy ze teoretycznie przy paliwie o wartosci oktanowej 95 kat wyprzedzenia zaplonu powinien wynosic 8stopni. a przy paliwie 98 oktaqn juz potrzebuje wiecej zeby sie spalilo cale. Idac tym tropem paliwo polskie jest nie doskonale i przy seryjnymj zaplonie norlane paliwo 95 spali sie w odpowiednim momecie a przy polskim paliwie 95 spali sie zbyt wczesnie i troszke energi jest marnowane. i dlatego na przyspieszonym zaplonie zawsze bedzie zywszy oczywiscie z przyspieszeniem zaplonu tez nie mozna przesadzic. pozdro


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » sob kwie 22, 2006 21:09

Pewnie długo jezdziles na takich ustawieniach i silnik sie jakby "dostosował".Ja przez dłuzszy czas tez ustawiałem zapłon na oko, jezdził normalnie. W koncu ustawiłem na lampie(wpiewr nie mogłem znalezc znaków tak był przestawiony).Procz szybszego odpalania podczas jazdy nie zauwazyłem zadnej!!! roznicy.GAnik ma duza wieksza tolernacje "przekoszenia" zapłonu niz np.wtrysk jednopunktowy.Pojezdzij troche,przegazuj pare razy tak zeby pochodzil na wszystkich obrotach(male,srednie,duze) i sprawdz powinno sie "ułozyc" jesli nie ustaw na oko i tyle...



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » sob kwie 22, 2006 21:43

skuri pisze:GAnik
GAnik że gaźnik? nikt tu nie ma gaźnika
skuri pisze: silnik sie jakby "dostosował"
silnik nie kobieta:P on sie nie dostosuje, albo działa dobrze albo źle:) moim skormnym zdaniem szczególny w przypadku konstrukcji NZ

jeżeli znaki sie zgadzają zapłon jest ustawiony prawidłowo i masz głowice blok i wszystko inne z silnika 1.3 musi być dobrze jeżeli nie jest to coś innego musi powodować niesprawność

________________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » sob kwie 22, 2006 23:13

Dla wyjasnienia, znaki na kolach sa dobrze ustawiaone tylko zaplon. Teraz mi sie przypomnialem ze kiedys mi gosc ustawial lampą. Co nie zmienia faktu ze bylem zdziwiony gdy ustawilem zaplon dokladnie na znak i chodzilo gorzej. Czyli wszystko wiem. Poprostu tak ma byc. Dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 74 gości