ubytek oleju w silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

ubytek oleju w silniku

Post autor: witus » czw kwie 20, 2006 19:17

witam , mam taki problem : od pewnego czasu zauwazylem ze w moim silniku ubywa oleju. Jaka moze byc tego przyczyna ?. Dodam jeszcze ze zauwazylem maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu. Prosze o pomoc co to moze byc, ewentualna naprawa ile by kosztowala. Napiszcie ile wasze golfy biora oleju ,jaki ilosci sa niebiezpieczne i jaki olej polecacie ,ja do tej pory uzywalem platinium mineral ! :pub:



Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » czw kwie 20, 2006 19:29

moj MK3 od wymiany do wymiany nie bierze nic ile wlewam tyle tez spuszczam . Mozesz zobaczyc czy nie masz peknietej uszczelki pod glowica odkrec korek od plyunu chodzacego i zobacz czy nie ma tam tustych plam Wyciek pod klawiatora i z walu korbowego w zaleznosci od warsztatu i usterki ceny beda bardzo rozbierzne moze jeszcze poszly jeszcze uszczelniacze i pali olej
Ostatnio zmieniony czw kwie 20, 2006 19:40 przez adam-gda, łącznie zmieniany 1 raz.


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » czw kwie 20, 2006 19:30

witus pisze: maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu
mialem u siebie to samo, robiłem sam i kosztowało mnie to 15 zł tzn cena siemeringu :) , roboty troche jest, jesli masz jakies pojecie to mozesz to samo zrobic.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw kwie 20, 2006 19:32

witus pisze:witam , mam taki problem : od pewnego czasu zauwazylem ze w moim silniku ubywa oleju. Jaka moze byc tego przyczyna ?. Dodam jeszcze ze zauwazylem maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu.
przyczyn może być wiele. Wycieki - jeden już zlokalizowałeś, silnik może zużywać olej -pierścienie, uszczelniacze zaworów,no i wspomniana uszczelka pod głowicą.

[ Dodano: Czw Kwi 20, 2006 19:33 ]
Silnik od wymiany do wymiany nie powinien domagać się oleju.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw kwie 20, 2006 20:39

witus, a ile Tobie łyka oleju ?- zacznijmy od tego aby ustalić jest problem czy go nie ma


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

greg

Post autor: greg » czw kwie 20, 2006 20:57

witus pisze:jaki ilosci sa niebiezpieczne
wg Volkswagena ? 1,5 litra na 1000km



Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

Post autor: witus » pt kwie 21, 2006 13:29

gdzies tak 0,3-0,5 litran na 1000 km



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pt kwie 21, 2006 13:56

To moze juz pora na zalanie oleju mineralnego??


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pt kwie 21, 2006 14:47

chlopie jedz zmierzyc cisnienie i bedziesz wsio wiedzial....jaki masz przebieg??kopci czy na niebisko przy rannym odpaleniu....mi sie wydaje ze na 90% masz do wymiany uszczelniacze zaworowe....rzadko kiedy siadaj piersionki w vw chyba ze masz niewiadomo jaki przebieg.....mi tez autko lyka ok 1litra na wymiane ale mierzylem kompresje i super....wiec uszczleniacze do wymiany...gumki twardniejszai przepuszczaja olej...jeszcze jak ma sie gaz to tym bardziej....mi mechanik narazie nie kazal sie tym przejmowac bo powiedzial ze to rzadne branie oleju jeszcze przy mojej ciezkiej nodze....jak ci to przeszkadza to wymiec uszczleniacze bo to najczestsza przyczyna brania oleju w vw....oczywisce najpierw to zlokalizuj przecieki i je usun


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pt kwie 21, 2006 16:09

witus pisze:gdzies tak 0,3-0,5 litran na 1000 km
No to jak wymiana jest co 15tys km, to nie bedziesz musial wymieniac oleju tylko zmieniaj filtr oleju po tym przebiegu.

Wlej mineralny i dolej sobie Motodoctora, to uszczelni silnik.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
witus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn gru 26, 2005 23:09
Lokalizacja: Goczałków

Post autor: witus » pt kwie 21, 2006 17:23

a jakie jest wasze zdanie na temat srodkow motodoktor itp. wlewanych do silnika ! Moj przebieg na liczniku to 135 tys. km ,ale zbytnio w niego nie wieze,jak na auto z 1993 to troche malo. a jesze jedno ile by kosztowało wymiana uszczelniaczy ?



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pt kwie 21, 2006 17:28

jak mówie zmierz kompresje...nie stosuj rzadnych wynalazków.....jak masz kompreche oki to wymien uszczelniacze i po klopocie.....chyba ze problem lezy gdzie indziej


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » pt kwie 21, 2006 19:20

ćwikła pisze:kopci czy na niebisko przy rannym odpaleniu....
a co to ma do rzeczy te ranne odpalanie ??



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob kwie 22, 2006 10:00

Bula88 pisze:
witus pisze: maly wyciek przy wyjsciu walka rozrzadu
mialem u siebie to samo, robiłem sam i kosztowało mnie to 15 zł tzn cena siemeringu :) , roboty troche jest, jesli masz jakies pojecie to mozesz to samo zrobic.
Czyli jeden wyciek masz juz zdiagnozowany. Napraw to a zobaczysz co bedzie sie dzialo z olejem. Tak jak kolega wspomnial koszt siemeringu jest niewielki. Zdecydowanei drozsza jest robocizna.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości