Vr6 "klekocze"
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Vr6 "klekocze"
Witam ponownie. Z góry zaznaczam, że użyłem opcji SZUKAJ...
Kolejny problem to praca mojego silnika- chodzi jak diesel -klekocze
Głowica była regenerowana, ale nie wiem czy były wymienione szklanki- popychacze i czy to one są powodem(napewno była planowana, wymienione zawory i uszczelniacze oraz frezowane gniazda zaworow)
Ma ktoś jakieś sugestie co może być powodem "klekotania"?
Kolejny problem to praca mojego silnika- chodzi jak diesel -klekocze
Głowica była regenerowana, ale nie wiem czy były wymienione szklanki- popychacze i czy to one są powodem(napewno była planowana, wymienione zawory i uszczelniacze oraz frezowane gniazda zaworow)
Ma ktoś jakieś sugestie co może być powodem "klekotania"?
Autko chodziło juz pare godzin wiec raczej chyba nie to.Ogólnie czasem jak sie odpala to zaklekocze wiec wtedy rozumie,że nie ma ciśnienia, ale nawet jak dlużej pochodzi to napierdziela strasznie.
P.S naprawde trzeba być miłośnikiem tego auta, żeby go użytkować(już tyle godzin spędziłem przy golfiku w garażu...)
P.S naprawde trzeba być miłośnikiem tego auta, żeby go użytkować(już tyle godzin spędziłem przy golfiku w garażu...)
Ostatnio zmieniony pn kwie 05, 2010 18:18 przez PKrystek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurde juz naprawde nie wiem co jest 5. Tyle pracy(nie wspominajac juz o pieniadzach) i auto chodzi tak jak przed remontem. Rozrzad jest ustawiony dobrze- oba walki rowno z punktem na kole zamachowym. Jutro troche go nagrzeje i sprawdze cisnienie w cylindrach. Jak bedzie do d...to juz nie wiem (mam nadzieje ze bedzie ok) pozniej rozbiore gore i wymienie szklanki wiec przy okazji przyjze sie raz jeszcze rozrzadowi.
Tak miałem wałek obrócony o 180°
Jutro bede wiedział jak wyglądają...mam nadzieje że tylko te do wymiany które były na źle ustawionym wałku i że zawory sie nie pokrzywiły chociaż nie powinny.
Zamowilem nowe popychacze (MAXGEAR) jutro powinny być więc zobaczymy co się będzie działo- stare miały już luzy. Teraz jeszcze pytanie- na wszystkich tłokach było ciśnienie powyżej 11 a na 1 było 9...I tak się zastanawiam czy winny jest popychacz czy podgięło mi zawór:(
W jaki sposób odpowietrzacie napinacz łańcucha?
Witam ponownie jak widać mało odpowiedzi, ale sobie poradziłem.
Wiec odpowietrzenie napinacza- bierzemy drucik(miedziany lub inny byle by był w miare sztywny) wkładamy go przez dziurke w napinaczu(dość głęboko) i wpychamy tłoczek w obudowe, aż wpadnie do samego końca.
Panowie i Panie forumowicze nadal walcze z vr bo strasznie kuleje- rozrzad ustawiony, ale czegoś jeszcze mu brakuje silnik strasznie drga...:/
Ciśnienie teraz na górze jest wszędzie 11 a na dole 9;/
CO JEST???
Jutro bede wiedział jak wyglądają...mam nadzieje że tylko te do wymiany które były na źle ustawionym wałku i że zawory sie nie pokrzywiły chociaż nie powinny.
Zamowilem nowe popychacze (MAXGEAR) jutro powinny być więc zobaczymy co się będzie działo- stare miały już luzy. Teraz jeszcze pytanie- na wszystkich tłokach było ciśnienie powyżej 11 a na 1 było 9...I tak się zastanawiam czy winny jest popychacz czy podgięło mi zawór:(
W jaki sposób odpowietrzacie napinacz łańcucha?
Witam ponownie jak widać mało odpowiedzi, ale sobie poradziłem.
Wiec odpowietrzenie napinacza- bierzemy drucik(miedziany lub inny byle by był w miare sztywny) wkładamy go przez dziurke w napinaczu(dość głęboko) i wpychamy tłoczek w obudowe, aż wpadnie do samego końca.
Panowie i Panie forumowicze nadal walcze z vr bo strasznie kuleje- rozrzad ustawiony, ale czegoś jeszcze mu brakuje silnik strasznie drga...:/
Ciśnienie teraz na górze jest wszędzie 11 a na dole 9;/
CO JEST???
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 22:42 przez PKrystek, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości