Ciągle luzy lewarka dzwigni zmiany biegów MK3 1.8 AAM
: pn mar 29, 2010 17:42
Witam powymieniałem w komorze silnika, wszystkie te plastikowe łączniki (cięgna) , oraz ten bolec z plastikowym jabłuszkiem bo był też wyje-chany , oczywiście luz się zmniejszył, ale dalej jest jak widać na filmikach poniżej, palcem pokazałem w których miejscach , pytania moje są następujące:
Jak zlikwidować luz w miejscach pokazanych palcem , jeżeli trza coś wymienić to co ? i jaki jest tego koszt , i jak wymienić te części ??"
Jak widać tez jest gdzie luz w komorze silnika, jak się rusza wajchą to widać ze t4z ma luz - przód tył gdzie tam może być luz?
Czy od tego w czasie jazdy lewarek może drżeć ?
Czy od tego mogę mieć problem w rzucaniem biegów, chodzi i 1 bieg , ciężko się
wbija , jak by coś blokowało.
Załączam filmiki:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Jak zlikwidować luz w miejscach pokazanych palcem , jeżeli trza coś wymienić to co ? i jaki jest tego koszt , i jak wymienić te części ??"
Jak widać tez jest gdzie luz w komorze silnika, jak się rusza wajchą to widać ze t4z ma luz - przód tył gdzie tam może być luz?
Czy od tego w czasie jazdy lewarek może drżeć ?
Czy od tego mogę mieć problem w rzucaniem biegów, chodzi i 1 bieg , ciężko się
wbija , jak by coś blokowało.
Załączam filmiki:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]