90r. Vw Golf II GTI pf nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Loko_GTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 23, 2008 15:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

90r. Vw Golf II GTI pf nie odpala

Post autor: Loko_GTI » sob mar 27, 2010 17:26

Wczoraj jak zawsze wróciłem do domu samochodem z pracy, auto zachowywało się jak najbardziej prawidłowo. Zgasiłem silnik pod blokiem a następnie włączyłem radio na jakieś 15 min, po tym czasie pomyślałem, że odpalę niech się podładuje akumulator. Wsiadam kręcę kontrolki sie świecą pompa słychać że pracuje a tu nic.
Zrobiłem rozeznanie co może być nie tak, zatankowałem 10 litrów paliwa, sprawdziłem masy pod maską, sprawdziłem układ zapłonowy, świece, kable wysokiego napięcia, skrzynkę bezpieczników, przepływomierz. Po wszystkim postanowiliśmy odpalić na linkę, po podczepieniu obydwu aut (z drugiego biegu) golf kręcił ale silnik wariował, to znaczy słychać było, że pracuje ale jakby na zerowych obrotach z resztą obrotomierz nic nie pokazywał, po wrzuceniu na holu luzu golf momentalnie zdycha.
Zaprowadziliśmy golfa pod mój blok i po raz ostatni zerknąłem pod maskę a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem. Dlatego proszę was koledzy o pomoc co to u licha jest i jak tą usterkę należy wyeliminować lub naprawić.


Sprzedam SWAP na VR6.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob mar 27, 2010 17:36

Loko_GTI pisze:a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem.
no masz przyczynę zapodaj fotki moze bardziej bedzie mozna zdjagnozować usterkę
zasilanie listwy wtryskowej ale nic nie mozna sensownego powiedziec nie widząc tego :bajer:



Awatar użytkownika
Fox_00
Forum Master
Forum Master
Posty: 1752
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 17:15
Lokalizacja: Swarzędz PZ

Post autor: Fox_00 » sob mar 27, 2010 17:36

Może wężyk się przyszczypnął, przetarł lub coś i nie daje paliwa na wtryski ?

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:37 ]
Ciężko odpowiedzieć na to pytanie :helm:

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:39 ]
dziejo pisze:zapodaj fotki moze bardziej bedzie mozna zdjagnozować usterkę
popieram :) byłoby to bardzooo pomocne :)
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 17:36 przez Fox_00, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Loko_GTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 23, 2008 15:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Loko_GTI » sob mar 27, 2010 17:53

W takim razie dzis robobie zdjęcia bo zależy mi żeby go uruchomić.


Sprzedam SWAP na VR6.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 27, 2010 18:39

Loko_GTI pisze:z resztą obrotomierz nic nie pokazywał
jak obrotomierz nawet nie drgnął to znaczy że prawdopodobnie czujnik halla ma usterke, czyli ten odpowiedzialny na odczytywanie obrotów silnika (pod kopułką)
Jak przekrecasz kluczyk na zapłon to wskazówka też powinna drgnąć jesli hall jest psrawny.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob mar 27, 2010 19:41

sas_gti pisze:Jak przekrecasz kluczyk na zapłon to wskazówka też powinna drgnąć jesli hall jest psrawny.
mi to się kojarzy że liczniki z MFA dopiero po odpaleniu silnika zaczynają obroty pokazywać, tyle ze ja tego nie sprawdzę bo silnik rozebrałem, jak ktoś taki ma niech zobaczy


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Loko_GTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 23, 2008 15:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Loko_GTI » ndz mar 28, 2010 12:41

Panowie wczoraj gdy udało nam się odpalić golfika przez przypadek dotknąłem kostkę od aparatu zapłonowego i silnik momentalnie zgasł, wyjęliśmy z gniazda wtyczkę przeczyściłem styki dokładnie obejrzałem izolację wszystko ok. Dzisiaj trochę pojeżdżę potestuje i zobaczymy najważniejsze że odpala :D


Sprzedam SWAP na VR6.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz mar 28, 2010 12:55

RasPL pisze:mi to się kojarzy że liczniki z MFA dopiero po odpaleniu silnika zaczynają obroty pokazywać
nie, raczej nie. To nie powinno mieć nic wspólnego. sygnał od obrotka nie idzie przez MFA.
Loko_GTI pisze:gdy udało nam się odpalić golfika przez przypadek dotknąłem kostkę od aparatu zapłonowego i silnik momentalnie zgasł
czyli kostę halla o którym mówiłem :p



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn mar 29, 2010 12:53

na prosbe autora zamykam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 75 gości