Strona 1 z 2
Piszczacy i slaby nawiew na wyzszych biegach...
: ndz lut 07, 2010 00:54
autor: tommm86
Witam mam problem ogolnie z nawiewem tzn i na szybe i na kabine, chodzi o to ze na biegach wyzszych niz 1 i 2 w climatroniku kreski po lewej, nawiew zaczyna piszczec, i bardzo slabo dmucha, myslalem ze wentylator sie zaciera czy cos takiego, ale po wlaczeniu obiegu zamknietego piszczenie zanika, i dmucha 3 razy mocniej, jak wylacza obieg zamkniety sila podmuchu bardzo spada i piszczy... Czy ktos wie o co moze chodzic? nie moge jezdzic na zamknietym obiegu bo szyby mi paruja a piszczenie mnie drazni... pozdrawiam czekam na pomoc
: ndz lut 07, 2010 00:56
autor: Qto
sprawdź czy są jakieś błędy...
: ndz lut 07, 2010 00:57
autor: doggie
tommm86, wyjmij dmuchawę i potraktuj ją WD-40 - na pewno pomoże
[ Dodano: Sob 06 Lut, 2010 ]
ocziwiście chodzi mi o łożyska a nie całą dmuchawę

: ndz lut 07, 2010 01:18
autor: tommm86
WD40 pomoglo na 3min, i piszczy dalej, dziwi mnie ze na obiegu zamkniety nie piszczy i ze jak piszczy to tak slabo dmucha, jak spr bledy??
: ndz lut 07, 2010 01:19
autor: Duber
tommm86 pisze:pomoglo na 3min
no ale wiesz co jest przyczyną

: ndz lut 07, 2010 01:22
autor: tommm86
no wlasnie nie jestem pewien, bo czemu wentylator na obiegu otwartym piszczy i ledwo dmucha, a na zamknietym dmucha jak szalony i nie piszczy skoro to ten sam wentylator??
: ndz lut 07, 2010 01:24
autor: Duber
ja tez mam inne dmuchanie na zamknietym i na odwartym obiegu,co prawda to mk3 ale pewnie zasada podobna.niewiem czy cos wspolnego z tym ma filtr kabinowy.moze jak zapchany to gorzej mu ciagnąc powietrze
: ndz lut 07, 2010 01:32
autor: tommm86
nie wiem co ile trzeba filtr wymieniac ale w zeszle wakacje wymienialem, a skad bylo by to piszczenie na otwartym?
: ndz lut 07, 2010 01:34
autor: Qto
tommm86 pisze:co ile trzeba filtr wymieniac ale w zeszle wakacje wymienialem,
instrukcja podaje chyba że co pół roku

a nie masz podszybia śniegiem zawalonego ??
: ndz lut 07, 2010 01:36
autor: tommm86
hmm z tego wynika ze czeka mnie wymiana, nie raczej zawalony nie jest troszke sniegu moze tam byc ale raczej nie duzo
: ndz lut 07, 2010 01:37
autor: Duber
tommm86 pisze:a skad bylo by to piszczenie na otwartym
a moze to nie wentylator tylko powietrze gdzies swiszczy miedzy klapką od zamykania/otwierania obiegu
: ndz lut 07, 2010 01:38
autor: doggie
Qto pisze:tommm86 pisze:co ile trzeba filtr wymieniac ale w zeszle wakacje wymienialem,
instrukcja podaje chyba że co pół roku
co 60.000 km lub co 2 lata - instrukcja dla Mk5, myślę że tu jest podobnie
: ndz lut 07, 2010 01:40
autor: tommm86
no klapke tez jakas podejrzewalem ale nie wiem jak do nich dojsc zeby spr.
: ndz lut 07, 2010 01:40
autor: doggie
może jest problem z silnikiem regulacyjnym V71 pokrywy ciśnienia prędkości, który
uruchamia równocześnie pokrywę świeżego powietrza i obiegu zamkniętego, może się "zblokował" w pozycji obiegu zamkniętego, ale qrcze błędy powinny być, warto jednak dodatkowo pod VAG-a podłączyć