Strona 1 z 1

Gaznik Pierburg 2e3

: pn gru 28, 2009 14:08
autor: mosiek2206
Witam dzisiaj podniosłem pokrywę filtra powietrza i przepustnica była otwarta tak jak na foto
Obrazek
Jak ruszyłem gazem to się prawie do końca zamknęła (została mała szczelina). Potem zapaliłem auto i podgazowałem trochę i znów sie otwarła tak szeroko zgasiłem i ruszyłem gazem myślałem ze znowu opadnie ale już tak została. Czy to jest w porządku? Bo mi sie wdaje że chyba nie powinna być na wolnych obrotach tak szeroko otwarta. Dodam że dość dużo auto mi pali przykręciłem trochę tą śrubę w plastikowej rurce bo przedtem tak mi go dławiło teraz jak sprawdzałem to niby ładnie chodzi ale śnieg na drodze nie miałem gdzie go dobrze przetestować.
A i jeszcze chciał bym sie coś dowiedzieć o tym korektorze przerywania ssania jak się nim reguluje.

: pn gru 28, 2009 14:15
autor: Haki

: pn gru 28, 2009 14:30
autor: Paweł Marek
mosiek2206, sprezyna bimetalowa spadła albo pękła. Jeśli po zapaleniu silnika przepustnicę nie mozesz domknąć palcem ndo końca tylko zostaje szparka 3-4 mm to siłownik pulldown - to co tak pięknie nazwałeś - jest sprawny. Gdzie co jest znajdziesz na ruddies-berlin albo gaznik.pl

: pn gru 28, 2009 14:35
autor: mosiek2206
Dzięki za znalezienie to wszystko do 2e2 ale myślę ze 2e3 będzie podobnie.

[ Dodano: 28 Gru 2009 14:09 ]
Paweł Marek, z tym pull down to dobrze napisałeś? bo czytałem tu na forum tylko gdzie indziej ze właśnie jak sie domyka to jest walnięty pull down byłem sprawdzić i u mnie bez problemów mogę domknąć do końca. Ten pull down to jest u mnie na foto ten od przodu czarny okrągły?? Bo w nim zassałem powietrze i trzymałem i stoi w miejscu nic nie opada to chyba jest ok. Też pobawiłem się tą przepustnicą jak zapaliłem auto zaczęło nie równo chodzić i nacisnąłem przepustnicę żeby zwiększyć dopływ powietrza i zaczęło chodzić dobrze więc to może jest za mała szczelina na tej przepustnicy??

: pn gru 28, 2009 21:12
autor: Paweł Marek
mosiek2206, napisałem "jeśli nie możesz domknąć to jest dobry"
mosiek2206 pisze:jak sie domyka to jest walnięty
to znaczy to samo tylko na odwrót napisałeś

: wt gru 29, 2009 00:06
autor: mosiek2206
Oj sory ja to jak zwykle w pospiechu nie doczytam. To co mam teraz sądzić spoko jak zasysam powietrze to trzyma a jak ruszam przepustnicą to się zamyka? Co innego oprócz pull down może powodować to zamykanie przepustnicy jakieś luzy na ośce przepustnicy?

: wt gru 29, 2009 00:18
autor: Paweł Marek
jeśli pozwala się domknąć całkowicie na zapalnym silniku bez silnego oporu to albo pulldown jednak nie trzyma (najczęstsza awaria gaźnika wywołana pęknieciem membrany w tym siłowniczku), albo jest zła regulacja - śróbką na imbusik na końcu cięgna tego siłownika się reguluje aby pozostawała szparka przy domknięciu - dla 2e3 3-4 mm.

: wt gru 29, 2009 00:32
autor: mosiek2206
No ten siłownik trzyma na pewno zassałem i trzymałem powietrze przez chwile i ani drgną jutro spróbuje podkręcić tym imbusem bo bez najmniejszego oporu zamykam przepustnice ledwo dotknąłem palcem i auto zgasło. Jutro napiszę czy pomogło. A tą śrubką mogę regulować na zapalonym silniku?

[ Dodano: 29 Gru 2009 16:47 ]
Dzisiaj byłem popatrzeć i tam przy tym pull down nie mam żadnej śrubki do regulacji mam pytanie bo jak zasysam powietrze to podnosi sie tylko sama taka plastikowa rurka a taki co z niej wystaje drut to nie ale na zapalonym silniku jak przy gazuje to sie podnosi razem z tym drutem to tak ma być czy przy zasysaniu ustami też ma sie podnosić ten drut?