Strona 1 z 1
					
				
				: pt gru 02, 2005 17:15
				autor: cruc
				Było na forum poszukaj obstawiam pompe paliwa
			 
			
					
				
				: pt gru 02, 2005 17:26
				autor: czyś
				Jeżeli masz wtryskowca, to może być coś z wtryskiem. Coś innego byłoby sprawą drugorzędną (no, chyba że ewidentnie nie pali któryś gar). 
Sprawdź po nagrzaniu silnika, czy któraś ze świec nie jest zalana. Jak jest, to oczyść ją i wygrzej część z gwintem np. nad palnikiem kuchenki, ustaw przerwę - czasem pomaga.  Albo kup nowe świece i wkręć (24 zł iskry komplet 1-elektrodowe). Sprawdź, czy nie masz przebić na kablach WN. Jeżeli historia z zalewaniem świec się powtórzy, tzn. że dostaje duużo za dużo paliwa. Pod warunkiem, że wszystko jest ok z zapłonem (ustawiony właściwy kąt, palec, kopułka, aparat są ok). 
W gaźnikowcu przede wszystkim pokombinowałbym z pompą paliwową. Jak padną membrany, to paliwsko wali do wnętrza głowicy i po 5 minutach brzęczał mi czujnik ciśnienia oleju. Albo ktoś opróżnił gaźnik na postoju i zgaszonym silniku, bawiąc się przepustnicą (pompka przyspieszająca daje aż miło). Co do świec i kabli - j.w.
			 
			
					
				
				: pt gru 02, 2005 17:49
				autor: homsky
				zgadzam sie całkowicie z CZYŚ'em jak wyżej !!!!!!!!!
a tak na przyszłość to dobrze jakbys umieścił przy swoim loginie jaki masz silnik to znaczy kod silnika, bo tak to nawet nie bardzo wiadomo co ci poradzic , bo diabli wiedza czy masz w aucie gaźnik i membranową pompę paliwa mocowaną do silnika, czy jakis wtrysk? 
[ Dodano: Pią Gru 02, 2005 16:51 ]
wejdź w "profil" i dopisz niezbedne dane
			 
			
					
				Re: Paliwo w oleju
				: pt gru 02, 2005 18:19
				autor: Karol '83
				Miałem taki sam przypadek w moim mk1, wymieniłem uszczelniacze na popychaczach i jest bajeczka...  

W razie czego nie musisz szukać oryginalnych - od naszego poczciwego POLDKA też podchodzą!!
 
			
					
				
				: pt gru 02, 2005 22:17
				autor: Adamtd
				zrób tak jak piszą koledzy (sprawdź pompę paliwa) i również zaraz po usunięciu usterki wymień olej, bo lepkości juz nie ma i możesz zalatwić silnik i przy okazji go podpalić
			 
			
					
				
				: sob gru 03, 2005 19:17
				autor: Adamtd
				Deco pisze:Mam auto z wtryskiem. Ale wydaje mi się że gdyby to była wina świec to paliwo by się nie przedostawało do silnika tylko do układu wydechowego. ale nie wiem nie znam się. proszę o poradę. 
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 13:37 ]
Aha jeszcze jedna rzecz jak odpalam samochód to jak jest zimny silnik dobrze pracuje jak sie trochę zagrzeje to obroty są nierówne i niekiedy na wolnych obrotach mi gaśnie. Jak było ciepło na dworze to takie cuda się nie działy. Ani z paliwem w silniku ani z obrotami. Pozdrawiam.
więc możesz mieć dwie rzeczy naraz - przerywający silnik na któryms cylindrze (lub nie całkowicie spalona mieszankę) i zbyt duży luz tłok/cylinder - wskazane zając się układem zasilania i zapłonowym
 
			
					
				
				: sob gru 03, 2005 22:34
				autor: TUTENHAMON
				Witaj jeżeli masz wtrysk to na bank leją wtryski.
			 
			
					
				
				: ndz gru 04, 2005 10:36
				autor: TUTENHAMON
				RAczej watpię ale sprawdzić nie zaszkodzi.
			 
			
					
				
				: ndz gru 04, 2005 19:13
				autor: marcoo
				prawdopodobnie,bardzo prawdopodobnie padł Ci komp i daje za dużą dawkę paliwa.Miałem tak w swoim 1.8 gti pf 107KM pełny wtrysk.