Strona 1 z 1
					
				Problem z obrotami silnika.
				: sob lis 07, 2009 17:39
				autor: zyraf
				Witam.
Ostatnio padł mi akumulator do zera. Po wymianie akumulatora pojawily sie duze problemy z obrotami silnika. Obroty wachaja sie od 800 do nawet 1800. przed wymiana nie bylo zadnych problemów z obrotami. Ja stawiam na to ze moze po wymianie alumulatora silniczek krokowy zaczal szalec lub podczas gdy pojechalem po akumulator moi znajomi probowali odpalic go z pychu(do czego sie nie przyznaja) i zaplon sie przestawil..
Golf 3 silnik 1.6 AEE
z gory dzieki za pomoc.
Pozdro
			 
			
					
				
				: sob lis 07, 2009 18:07
				autor: roger18sx
				watpie w to azeby sie przestawił no chyba ze rozpedzili auto do 100 km/h i palili na 1 biegu
			 
			
					
				
				: sob lis 07, 2009 19:07
				autor: danioo
				podejrzewam, że musisz zrobić adaptację przepustnicy, miałem podobnie jak resetowałem komputer przez odpięcie akumulatora
			 
			
					
				
				: sob lis 07, 2009 19:15
				autor: zyraf
				adaptacje przepustnicy?? to znaczy??
			 
			
					
				
				: sob lis 07, 2009 19:28
				autor: Zico63b
				W AEE tak się dzieje? W silniku APQ mogę dowolnie odpinać akumulator i po ponownym podpięciu - pali jak gdyby nigdy nic 

 
			 
			
					
				
				: sob lis 07, 2009 20:43
				autor: mariand11
				Mam to samo w 1.8 ABS najlepiej po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu , zapalić auto i pozwolić mu pracować do czasu aż włączy się wentylator chłodnicy , i w tym czasie nie dotykać pedału gazu , samo się unormuje lub zrobic jakies 150km i rowniez samo sie ustawi.
PS
Dzis mialem dzwona. Macha prawy blotnik, belka, pas przedni lampy i co najgorsza grill bez znaczka poszedl sie ........   pechhhhhh
			 
			
					
				
				: sob lis 07, 2009 20:55
				autor: zyraf
				no ja juz przejechalem jakies 300 km i nic sie nie poprawilo wiec chyba w moim przypadku to nic nie pomoze...
			 
			
					
				
				: sob lis 07, 2009 21:03
				autor: mariand11
				po dzwonie odlaczalem aku i znow obroty do 2000 odpalilem poczekalem az wentylator sie zalaczyl, pochodzil jeszcze pare minut i po ponownym uruchomieniu silnika bylo juz wszystko ok.
Takze w moim przypadku pomoglo.
			 
			
					
				
				: ndz lis 15, 2009 11:40
				autor: zyraf
				Problem rozwiazany. trzeba bylo przeprowadzic adaptacje przepustnicy tak jak pisal danioo. Podłaczyli mi auto do kompa. mialem 4 bledy. 2 na przepustnicy +1 na czujniku temperatury cieczy na silniku + 1 na sondzie lambda (przez co samochod ostatnio mi tak duzo palil)